Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUppers, house party en naar huis fietsen

Uppers, house party en naar huis fietsen

11 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou voor een taxi kiezen.
Weet je zeker dat je goed thuis komt
M
ManPaardKrokodilLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vanavond naar een house party en heb nog een paar 4-mmc pellets liggen, die we voor deze gelegenheid maar eens willen proberen. Nu moeten we daarna nog op de fiets naar huis. Iemand een idee of dat handig verstandig of gevaarlijk is (en beter een uber terug kan pakken)?
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Politiek correct antwoord: Het is onverstandig om onder invloed van drugs aan het verkeer deel te nemen.

Persoonlijk eerlijk antwoord: Als de drugs (grotendeels) uitgewerkt zijn en de verkeerssituaties niet al te uitdagend zijn onderweg, zou ik het erop wagen met de fiets.

Neem de verantwoordelijkheden voor jezelf en anderen als je dusdanig onder invloed bent dat de rijvaardigheid een gevaar vormt.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoeveel km is het fietsen?
Vanuit de stad na een feest een kwartiertje naar huis fietsen gaat prima.
Maar om na een feest en gebruiken nog een uur ofzo te moeten fietsen is echt niks. Ik heb een keer met coke op na chillen bij een plas nog een uur naar huis moeten fietsen omdat het pontje niet meer reed. Dat was echt 3x niks. Als het echt wel een stuk fietsen is zou ik lekker een taxi pakken. Veel plezier iig!🔥
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je overleeft het ongetwijfeld wel maar het is niet de meest comfortabele opgave, helemaal met die kou s nachts.
Mocht je wel gaan fietsen zorg dat je iig een flesje water en miss een snack hebt die je makkelijk weg kan krijgen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
StraatPiraat zei:
Je overleeft het ongetwijfeld wel maar het is niet de meest comfortabele opgave, helemaal met die kou s nachts.
Mocht je wel gaan fietsen zorg dat je iig een flesje water en miss een snack hebt die je makkelijk weg kan krijgen.
Klik om te vergroten...

+ Dikke jas en muts
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
+ Dikke jas en muts
Klik om te vergroten...
+ pak shag en liter fles jack daniels tennessee fire
M
ManPaardKrokodilLid
01-01-2024, 00:00
#8
MyLittlePonyPack zei:
Hoeveel km is het fietsen?
Vanuit de stad na een feest een kwartiertje naar huis fietsen gaat prima.
Maar om na een feest en gebruiken nog een uur ofzo te moeten fietsen is echt niks. Ik heb een keer met coke op na chillen bij een plas nog een uur naar huis moeten fietsen omdat het pontje niet meer reed. Dat was echt 3x niks. Als het echt wel een stuk fietsen is zou ik lekker een taxi pakken. Veel plezier iig!🔥
Klik om te vergroten...
Ja, dat is nog wel een goeie. De heenweg is denk ik een half uurtje. De terugweg zou een twee uur durende happening kunnen worden, of ik ben binnen tien minuten thuis; de naam speed komt vast ergens vandaan.
Dank allen, we kijken het even aan !
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
ManPaardKrokodil zei:
Ja, dat is nog wel een goeie. De heenweg is denk ik een half uurtje. De terugweg zou een twee uur durende happening kunnen worden, of ik ben binnen tien minuten thuis; de naam speed komt vast ergens vandaan.
Dank allen, we kijken het even aan !
Klik om te vergroten...
Hoe is het afgelopen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casrus zei:
Hoe is het afgelopen?
Klik om te vergroten...
Nog niet thuis
M
ManPaardKrokodilLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Hoe is het afgelopen?
Klik om te vergroten...
Een beetje te vroeg thuis begonnen met experimenten met ghb en wiet, en uiteindelijk dus helemaal niet weg geweest. 🙄. Was wel een hele leuke avond thuis, overigens. We gaan nog eens op herhaling
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
ManPaardKrokodil zei:
Een beetje te vroeg thuis begonnen met experimenten met ghb en wiet, en uiteindelijk dus helemaal niet weg geweest. 🙄. Was wel een hele leuke avond thuis, overigens. We gaan nog eens op herhaling
Klik om te vergroten...

Thuis kunnen soms de mooiste avonden zijn.

De zomer komt eraan.
Je kan nog vaak genoeg die hakken op de grond kunnen laten ketsen onder het genot van, goeie muziek, armen 90 graden houding en kin op de borst

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."