#1
Kans dat je amper wat merkt. Vriendin van me gebruikt citalopram en XTC/MDMA heeft bij haar geen werking meer.
Verder is het gewoon geen veilige combinatie. Onveilig + waarschijnlijk sterk verminderd effect klinkt niet als een goede deal. Dus wat wil je precies horen?
Als je toch perse een stimulant wil gebruiken, is het beter om pep te nemen. Heb ik ook gedaan toen ik aan de mirtazapine zat. Minder gevaar, want werkt minder op serotonine. Plus je behoudt - grotendeels - het effect. Beter is het om helemaal niets te nemen, maar ja. Dat weet je zelf ook.
Ja dat was eerst ook mijn plan. Lijkt mij ook veiliger, ik denk dat ik dan toch voor pep ga kiezen. Ik heb dit alleen nog nooit gehad. Hoe werkt dat precies met hoeveel je moet nemen? en hoevaak? en wat ga ik ervan voelen heb wel adhd en odd. vriend die meegaat gaat wel gewoon aan de mdma. Ik vind het gewoon lekker om in de muziek te zitten en te dansen lekker ritmisch. Meestal zit ik helemaal in mijn eigen space met mdma dan. ik weet niet hoe ik op pep reageer. heb wel al z'n pepschep gekocht. ik ga als the frontman van squid games naar het feest. Misschien is het beter om eerst even voor het feest wat te gaan drinken bij mijn huis en dan een beetje alvast nemen om te kijken hoe ik erop reageer denk wel dat ik flink strak uit gaat staan dat had ik met xtc ook. bij die vriend van mij zag je niks terwijl ik erbij liep als een doorgepegelde ss'erZou gewoon speed gebruiken. Minder risico, minder dip.
Beetje wappie is iedereen al van zichzelf ๐ฝ
Enige stimulanten die ik heb gebruikt zijn 3m en xtc. maar hoeveel moet ik ong meenemen dan 1gr?