Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKliniek voor 3mmc

Kliniek voor 3mmc

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
P
PeterbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
goedennacht ik heb lang niet meer gepost ik doe niet meer vaak 3mmc maar nog steeds teveel ik heb samen met mijn ouders afgesproken om naar een kliniek in spanje te gaan ik hoop dat het helpt en ik er goed uitkom ik zal als ik erheen ga en terug ben nog een bericht posten hoe en wat :)
C
CeSterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoek na je behandeling zoveel mogelijk gelijkgestemden op. Liefst bij Narcotics Anonymous. Ze zullen je nergens toe dwingen, het is allemaal hoe jij het wilt.
Vraag ,wees open en eerlijk. Schaamte moet je een tijdje verdragen. maar blijf met herstellende lotgenoten in contact, iedere dag! Succes met de behandeling!! Niks MOET......je doet het vo
Peterbeertje zei:
goedennacht ik heb lang niet meer gepost ik doe niet meer vaak 3mmc maar nog steeds teveel ik heb samen met mijn ouders afgesproken om naar een kliniek in spanje te gaan ik hoop dat het helpt en ik er goed uitkom ik zal als ik erheen ga en terug ben nog een bericht posten hoe en wat :)
Klik om te vergroten...

or jou!
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Peterbeertje zei:
goedennacht ik heb lang niet meer gepost ik doe niet meer vaak 3mmc maar nog steeds teveel ik heb samen met mijn ouders afgesproken om naar een kliniek in spanje te gaan ik hoop dat het helpt en ik er goed uitkom ik zal als ik erheen ga en terug ben nog een bericht posten hoe en wat :)
Klik om te vergroten...
Stoer dat je met jezelf aan de slag gaat en kiest voor een fijner leven! Deel vooral hoe het met je gaat. Ook in mindere tijden. Soms kan een berichtje van hier je een luisterend oor bieden zonder je te veroordelen of heel praktisch tot wat adviezen leiden omdat anderen in hetzelfde schuitje zitten / hebben gezeten.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Peterbeertje zei:
goedennacht ik heb lang niet meer gepost ik doe niet meer vaak 3mmc maar nog steeds teveel ik heb samen met mijn ouders afgesproken om naar een kliniek in spanje te gaan ik hoop dat het helpt en ik er goed uitkom ik zal als ik erheen ga en terug ben nog een bericht posten hoe en wat :)
Klik om te vergroten...
Moedige keus. Doe je best. Het is niet makkelijk maar je zult veel leren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."