Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2ce snuiven?

2ce snuiven?

8 antwoorden
521 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
2c's snuiven = wespensteek in de binnenkant van je neus.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja maar zoals XMR ook zegt is het geen pretje. Het is ook een andere soort pijn of branderig gevoel in je neus dat veel langer gevoelig blijft dan bij stofjes als cathinonen. Daarbij zodra die pijn weg is had ik ook een ongelofelijk volle neus die de trip samen met het branderige gevoel behoorlijk verpeste.
Dus als je het mij vraagt heeft snuiven van 2c-x alleen maar nadelen tov orale inname.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja ervaring en absoluut af te raden. Lekker snel effect en wat sneller voorbij maar de pijn en verstopping zijn het eigenlijk niet waard.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mensen die ervaring hebben met 2ce snuiven?
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet met 2c-e, wel met 2c-b. Het is leuk om eens te proberen, maar het is absoluut geen pretje. Ookal is het slechts een miniscule hoeveelheid poeder, het voelt alsof elke ader in je neus geklapt is en er lava uit gaat stromen. Verder is het extreem intens hoe snel en hoe heftig de effecten opbouwen. Ook kun je erg misselijk worden tijdens de comeup (duurt gelukkig niet lang).

Ik kreeg wel veel betere visuals bij nasaal dan oraal, maar alsnog vond ik het niet de pijn en het ongemak waard ten opzichte van oraal. Ik heb het misschien 4x gedaan in totaal en elke keer onderschatte ik weer hoe erg het brand in je neus (ergste van alle middelen die ik ooit gesnoven heb). De vrienden met wie ik dit gedaan heb hadden allemaal een soortgelijke ervaring.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#6
XMR zei:
Niet met 2c-e, wel met 2c-b. Het is leuk om eens te proberen, maar het is absoluut geen pretje. Ookal is het slechts een miniscule hoeveelheid poeder, het voelt alsof elke ader in je neus geklapt is en er lava uit gaat stromen. Verder is het extreem intens hoe snel en hoe heftig de effecten opbouwen. Ook kun je erg misselijk worden tijdens de comeup (duurt gelukkig niet lang).

Ik kreeg wel veel betere visuals bij nasaal dan oraal, maar alsnog vond ik het niet de pijn en het ongemak waard ten opzichte van oraal. Ik heb het misschien 4x gedaan in totaal en elke keer onderschatte ik weer hoe erg het brand in je neus (ergste van alle middelen die ik ooit gesnoven heb). De vrienden met wie ik dit gedaan heb hadden allemaal een soortgelijke ervaring.
Klik om te vergroten...
Hoe zou t je de pijn vergelijken met 3mmc 2mmc en 3cmc? Die vind ik t meeste pijn doen namelijk.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#7
ReggaeBlaster zei:
Hoe zou t je de pijn vergelijken met 3mmc 2mmc en 3cmc? Die vind ik t meeste pijn doen namelijk.
Klik om te vergroten...
Ik heb ervaring met 2-mmc, 3-mmc en 4-mmc snuiven. Allemaal doen ze minder pijn dan 2c-b (of je moet wel hele verontreindige zooi hebben met allemaal oplosmiddelen nog erin). De pijn van 2c-b blijft ook langer aanhouden.

Bij het snuiven van cathinonen valt de pijn ook altijd redelijk mee voor mijn gevoel omdat je daarna gelijk beloont wordt met een lekker gevoel. Bij 2c-b krijg je eerst misselijkheid en een vaag gevoel voordat het lekkere gedeelte van de trip begint.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is toch niet om te snuiven man. Misschien versnijden met iets als mannitol om het wat aangenamer te maken? Maar als je last hebt met orale inname zou je pluggen kunnen overwegen... plop!
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#9
Neusspray maken, het doet wat pijn maar de ervaring is er een die ik niet zou willen missen! Pijn is ook vrij snel over. Worth it…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."