#1
2c's snuiven = wespensteek in de binnenkant van je neus.
Hoe zou t je de pijn vergelijken met 3mmc 2mmc en 3cmc? Die vind ik t meeste pijn doen namelijk.Niet met 2c-e, wel met 2c-b. Het is leuk om eens te proberen, maar het is absoluut geen pretje. Ookal is het slechts een miniscule hoeveelheid poeder, het voelt alsof elke ader in je neus geklapt is en er lava uit gaat stromen. Verder is het extreem intens hoe snel en hoe heftig de effecten opbouwen. Ook kun je erg misselijk worden tijdens de comeup (duurt gelukkig niet lang).
Ik kreeg wel veel betere visuals bij nasaal dan oraal, maar alsnog vond ik het niet de pijn en het ongemak waard ten opzichte van oraal. Ik heb het misschien 4x gedaan in totaal en elke keer onderschatte ik weer hoe erg het brand in je neus (ergste van alle middelen die ik ooit gesnoven heb). De vrienden met wie ik dit gedaan heb hadden allemaal een soortgelijke ervaring.
Ik heb ervaring met 2-mmc, 3-mmc en 4-mmc snuiven. Allemaal doen ze minder pijn dan 2c-b (of je moet wel hele verontreindige zooi hebben met allemaal oplosmiddelen nog erin). De pijn van 2c-b blijft ook langer aanhouden.Hoe zou t je de pijn vergelijken met 3mmc 2mmc en 3cmc? Die vind ik t meeste pijn doen namelijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."