Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKliniek

Kliniek

3 antwoorden
594 weergaven
18-5-2026
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Allemaal logische zaken die je merkt. Wat goed dat je al mindert / gestopt bent vooruitlopend op de kliniek. Dat laat zien dat je jezelf echt serieus neemt en het beste met jouzelf voor hebt.

accepteer het gevoel van ongemak zoveel als mogelijk. Is helaas even een fase waar je nu ook doorheen moet. Succes!
P
PeterbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenavond,

Ik had laatst een bericht geplaatst dat ik naar een kliniek zou gaan in Spanje voor 6weken. Alleen moest ik blijkbaar 18jaar zijn en ik ging op vakantie voor 1 maand vanwege een trouwerij. Ik ben nu al een paar weken terug en ik ben gelukkig nu wel 18jaar dus ik mag nu wel, alleen was de kliniek daardoor wel even uitgesteld. Wanneer ik nu ga is nog niet bekend maar ik ga er sws wel heen, voor mezelf maar ook voor me ouders en vrienden etc.

Heeft iemand nog tips hoe ik misschien de dagen kan doorbrengen als ik daar zit & doordat ik nu al een tijdje geen 3m meer heb gedaan denk ik dat ik een beetje afkickverschijnselen zie.
Kunnen jullie zeggen of t klopt of niet?

Wat ik merk:
1. Ik ben emotioneler, ik huil meer enz.
2. Ik kan minder goed slapen,

(Ik kon goed slapen met snuif op als ik überhaupt zou gaan slapen toen)
3. Ik word sneller geïrriteerd/chagrijnig.
4.Ik ben nu sneller benauwd zonder snuif dan toen ik met snuif was.


Ik laat jullie weten wanneer ik naar de kliniek ga en ik post een bericht als ik terug ben van die 6 weken.

Alvast dankje voor het lezen en/of antwoorden.
Laat me maar weten wat jullie denken/vinden.

groetjes, peterbeertje
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Peterbeertje zei:
Goedenavond,

Ik had laatst een bericht geplaatst dat ik naar een kliniek zou gaan in Spanje voor 6weken. Alleen moest ik blijkbaar 18jaar zijn en ik ging op vakantie voor 1 maand vanwege een trouwerij. Ik ben nu al een paar weken terug en ik ben gelukkig nu wel 18jaar dus ik mag nu wel, alleen was de kliniek daardoor wel even uitgesteld. Wanneer ik nu ga is nog niet bekend maar ik ga er sws wel heen, voor mezelf maar ook voor me ouders en vrienden etc.

Heeft iemand nog tips hoe ik misschien de dagen kan doorbrengen als ik daar zit & doordat ik nu al een tijdje geen 3m meer heb gedaan denk ik dat ik een beetje afkickverschijnselen zie.
Klik om te vergroten...
Maak je daar maar geen zorgen over. Je zult op een dag genoeg te doen krijgen.

Peterbeertje zei:

Kunnen jullie zeggen of t klopt of niet?

Wat ik merk:
1. Ik ben emotioneler, ik huil meer enz.
2. Ik kan minder goed slapen,

(Ik kon goed slapen met snuif op als ik überhaupt zou gaan slapen toen)
3. Ik word sneller geïrriteerd/chagrijnig.
4.Ik ben nu sneller benauwd zonder snuif dan toen ik met snuif was.
Klik om te vergroten...
Klinkt als normale ontwenning.
Peterbeertje zei:
Ik laat jullie weten wanneer ik naar de kliniek ga en ik post een bericht als ik terug ben van die 6 weken.

Alvast dankje voor het lezen en/of antwoorden.
Laat me maar weten wat jullie denken/vinden.

groetjes, peterbeertje
Klik om te vergroten...
Succes 💪
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het zou goed kunnen dat, na een tijd 3m te hebben genomen voorheen, je serotonine na die tijd drugsgebruik 'op' is. Dat herstelt zich wel weer, maar wel klote. Hersenen hebben een tijd nodig om te herstellen, hoe lang verschilt per persoon. Heel goed dat je serieus bent met hulp zoeken!

Kan je snel terecht in de kliniek of moet je lang wachten?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."