#1
Allemaal logische zaken die je merkt. Wat goed dat je al mindert / gestopt bent vooruitlopend op de kliniek. Dat laat zien dat je jezelf echt serieus neemt en het beste met jouzelf voor hebt.
accepteer het gevoel van ongemak zoveel als mogelijk. Is helaas even een fase waar je nu ook doorheen moet. Succes!
accepteer het gevoel van ongemak zoveel als mogelijk. Is helaas even een fase waar je nu ook doorheen moet. Succes!