Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon

Oxycodon

11 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is TE lekker
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
Sow ... Ga je niet out bij deze hoeveelheid?
Klik om te vergroten...
Nee. Ik ging niet out. Ik kreeg een heerlijke rush....mijn tolerantie lag toen erg hoog..
.hoe dit kan weet ik niet. Mss doordat ik meerdere keren oxcycodon had gebruikt op voorschrift.
Ik bouwde wél een verslaving op
H
HighonlifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goedenavond beste forumleden,

Het afgelopen decenium heb ik behoorlijk wat ervaring opgedaan in verschillende soorten drugs. Denk hierbij aan middelen zoals alcohol, cannabis, coke, speed, MDMA, ketamine, benzo's, enkele tripmiddelen en RC's. Ik heb echter nog geen ervaring met opiaten. Nou heb ik enkele tabletjes oxycodon 5mg weten te bemachtigen. Is het de moeite waard om dit eens te proberen? Word je er lekker high van? Of kan ik dit middel beter links laten liggen? Ik heb nu enkele weken vakantie en sta er wel open voor om iets nieuws te proberen.

Alvast bedankt voor jullie reactie!
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vond het zelf ook niet heel speciaal. Ik had ook 5mg tabletten en ik nam niet meer dan 1 per keer. De eerste keer dat ik het probeerde werd ik nogal misselijk, de tweede keer en de keren daarna voelde het gewoon alsof ik een hele goede dag had. Het voelde voor mij redelijk nuchter aan, alleen alles leek net iets kalmer en leuker.

Zodra het uit begon te werken zette het kalme om in een geirriteerd gevoel. De dagen erna geen down gevoel ervaren, maar wel lichte cravings (voor mij niet vergelijkbaar met de sterke upper cravings).

In hogere dosis is het waarschijnlijk interessanter, maar dit trok mij helemaal niet gezien de horror verhalen rondom dit middel.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
XMR zei:
Zodra het uit begon te werken zette het kalme om in een geirriteerd gevoel.
Klik om te vergroten...

Precies dit. Telkens ruzie met m'n vader toen 🤣
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wij vonden het wel chill. Hadden ook tabletjes van 5mg en namen er 2 op een avond dan. Werd niet super high ofzo maar wel lekker relaxed. Geen last van jeuk of agitatie oid zoals hierboven genoemd wordt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Om goed high te kunnen worden, tikte ik heel af en toe 50, 60 mg oxcycodontabletjes van 5 mg ( dus 10, 12 stuks) in 1 keer weg
Heerlijk was het maar de tolerantie stijgt zeer snel.
Dus iedere keer enkele weken pauze.
En ja hoor, dit ging dus uiteindelijk fout.
Ik raad iedereen af om deze drug op deze manier te gaan misbruiken!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Om goed high te kunnen worden, tikte ik heel af en toe 50, 60 mg oxcycodontabletjes van 5 mg ( dus 10, 12 stuks) in 1 keer weg
Heerlijk was het maar de tolerantie stijgt zeer snel.
Dus iedere keer enkele weken pauze.
En ja hoor, dit ging dus uiteindelijk fout.
Ik raad iedereen af om deze drug op deze manier te gaan misbruiken!
Klik om te vergroten...

Sow ... Ga je niet out bij deze hoeveelheid?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Nee. Ik ging niet out. Ik kreeg een heerlijke rush....mijn tolerantie lag toen erg hoog..
.hoe dit kan weet ik niet. Mss doordat ik meerdere keren oxcycodon had gebruikt op voorschrift.
Ik bouwde wél een verslaving op
Klik om te vergroten...
Tolerantie met opiaten kan echt mega hoog worden. Vandaar dat sufentanil 25mcg genoeg is is de sterkste opiaat die in het FK staat zover ik weet. Is circa 5x sterker als fentanyl. Maar beter zorg je ervoor dat mocht je het gebruiken via arts altijd je vaste dosis aanhouden. 1x omhoog en je kan snel in de problemen komen als je nog wat voelt van oxy of ander opiaat. Ik ging pas k.o na teveel oxy zat toen op circa 160mg.

Het kan financieel gezien je zo blut maken als je je niet houd aan de dosering van de pijnpoli/neuroloog in mijn geval.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mee eens.
Houd je aan het voorschrift met opiaten!
Voordat je het weet gaat het fout.
Eigen ervaring....
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#11
Probleem met opiaten is dat als je het wel wat vindt je redelijk snel in de problemen kan komen. Blijft Russisch roulette.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vond er zelf niet zoveel aan. Vooral jeuk, misselijk en agitatie. Maar wel een lekker gevoel. Ik pakte ze wel eens van m'n vader.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."