#1
Het is TE lekker
Nee. Ik ging niet out. Ik kreeg een heerlijke rush....mijn tolerantie lag toen erg hoog..Sow ... Ga je niet out bij deze hoeveelheid?
Zodra het uit begon te werken zette het kalme om in een geirriteerd gevoel.
Om goed high te kunnen worden, tikte ik heel af en toe 50, 60 mg oxcycodontabletjes van 5 mg ( dus 10, 12 stuks) in 1 keer weg
Heerlijk was het maar de tolerantie stijgt zeer snel.
Dus iedere keer enkele weken pauze.
En ja hoor, dit ging dus uiteindelijk fout.
Ik raad iedereen af om deze drug op deze manier te gaan misbruiken!
Tolerantie met opiaten kan echt mega hoog worden. Vandaar dat sufentanil 25mcg genoeg is is de sterkste opiaat die in het FK staat zover ik weet. Is circa 5x sterker als fentanyl. Maar beter zorg je ervoor dat mocht je het gebruiken via arts altijd je vaste dosis aanhouden. 1x omhoog en je kan snel in de problemen komen als je nog wat voelt van oxy of ander opiaat. Ik ging pas k.o na teveel oxy zat toen op circa 160mg.Nee. Ik ging niet out. Ik kreeg een heerlijke rush....mijn tolerantie lag toen erg hoog..
.hoe dit kan weet ik niet. Mss doordat ik meerdere keren oxcycodon had gebruikt op voorschrift.
Ik bouwde wél een verslaving op
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."