#1
Thanks.
Hoe heet het sub soort techno wat Carl Cox draait?
Potpourri
Nee, ik heb geen idee, meestal heeft hij een bepaalde sound die mij niet aanspreekt, alsof hij een soort poptechno draait waardoor het wat minder rauw word en meer mensen aanspreekt. Ik kan het moeilijk omschrijven.
En dat van Charlotte de Witt?
Als ik het goed begrijp noemen ze dat darktechno, maar ik vind het niet zo dark.
Op zich wel een leuk interview
Charlotte de Witte: ‘Als techno-act ben je niet minderwaardig’
Het interview over de ADE-allnighter, verhuizen, balans zoeken en Lowlands
Ik ben bv NIET van de Trance. Zoals Armin van Buuren en Tiësto.
Ik dus ook niet, het is net alsof ze doorgebroken zijn toen trance aan het pieken was. En daarna kwam er geen kwaliteit meer terwijl het wel het meest populaire genre is geworden en gebleven. Ik snap daar niks van, een soort “nieuwe kleren van de keizer” iets. Maar het zal wel aan mij liggen en aan mijn afkeer van bijna alle commerciële muziek.