#1
Klopt ! Ik weet het nog.
Te bedenken dat ik hier 20 jaar geleden al naar luisterde...
Classic!
Nostalgisch hè!Klopt ! Ik weet het nog.
Zeker goed! Maar dit is 1 van die tracks en groepen die ik veel later pas heb ontdekt, dus deze heeft voor mij persoonlijk niet die nostalgie factor. Je kan niet alles ter zijner tijd ontdekken hè.Deze dan.
Ja dat zijn ook de gasten van cypress hill.Nostalgisch hè!
Ik kan me het moment nog herinneren dat ik dit album kreeg. Het is altijd bijzonder voor me gebleven en heeft de tand des tijds wat mij betreft compleet doorstaan. Zo'n unieke sound die altijd speciaal voor me zal blijven.
Zeker goed! Maar dit is 1 van die tracks en groepen die ik veel later pas heb ontdekt, dus deze heeft voor mij persoonlijk niet die nostalgie factor. Je kan niet alles ter zijner tijd ontdekken hè.Soms ontdek ik nog weleens gems uit de 90's of begin 00's, waarvan ik denk: hoe heb ik die kunnen missen!
Doet me wel denken aan Cypress Hill, die ik wel twee decennia terug al kende:
This sounds like a Xmas song for weed
Please do!Ja dat zijn ook de gasten van cypress hill.
Net zoals opgezwolle later is verdergaan als fakkelbrigade haha.
Ik ben wel begonnen met Dr dre 2005 en Eminem.
Westside connection en Ice cube.
Da luniz en Bone thugs.
Kan er nog uren over praten ,en dat ga ik ook doen!😁
Wat een zoete nummers hmmm.Over weed songs gesproken, deze heb ik altijd grappig gevonden:
Een comment eronder:
Haha precies![]()
En 1 over XTC, aangezien we toch op DF zitten:
Bone Thugs had iets speciaals. Ze hadden daadwerkelijk dat element van harmonie in hun muziek. Rappen met zingen tussendoor, met elkaar harmoniserend. Het zorgde ervoor dat zelfs mijn pa hun muziek begon te luisteren en die had eerst niks met hiphop...
Mooi je weet wel waar je het over hebt.Please do!
Zoveel hiphop liefhebbers zitten hier niet (of ze houden zich erg stil), dus het wordt gewaardeerd.
Bone stond bij mij vroeger (eind tienerjaren) helemaal bovenaan en daarnaast was ik toen ook erg van westcoast rap: 2Pac (feitelijk komt die oorspronkelijk van de oostkust, maar goed), Snoop Dogg, Dre, Cypress Hill, Westside Connection, Tha Dogg Pound, etc. etc. Ook wel wat eastcoast, met name Mobb Deep en Wu-Tang.
Later ben ik steeds meer naar eastcoast gaan neigen, al vind ik de westcoast classics nog steeds goed. Los van de nostalgie factor staat veel daarvan ook nog als een huis, maar ben niet altijd meer zo in de mood voor die westcoast vibe.
Ben enorm veel nieuws aan het ontdekken de laatste tijd, van veel andere plekken ook. Ook buiten de VS (Engeland), al heb ik nooit echt veel met NL hiphop gehad.
Ook leuk om een mede-hiphop liefhebber te zien hier.Mooi je weet wel waar je het over hebt.
Wel leuk want ik kom niet veel mensen tegen met deze muzieksmaak.
Hier ook opgegroeid met hiphop maar het is wel altijd westside geweest.
Crip walk door de woonkamer en alles haha.
Ben wel benieuwd welke nieuwe dingen je ontdekt, zet dat ook hier neer als je wil.
De classics kan ik altijd blijven luisteren, en als ze zulke nummers draaien in een club dan gaat te hele tent los.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."