#1
Damn heftig.Voor jou een old skool Mobb Deep
Ik was the skinny kid with a pocket full of rocks ,regulating the hood in de jaren 90.
Lang niet zo erg als daar maar wel op kleine schaal, bukken voor kogels was er ook bij en in heb er 3 opgevangen als dealer en 11 messteken rijker.
We wisten gewoon niet waar we het allemaal voor deden toen crack zijn intrede deed ,pure chaos tot amsterdam toe.
Ik ben er echt niet trots op en ben dus heb uit het milieu kunnen stappen met veel moeite.
Dat weet ik ,in feite was hij de 7e al doodDe 7e is ie neergeschoten. De 13e overleed ie😉
Precies dat model in die kleur uit dat bouwjaar was m'n eerste auto daarom
Dikke bak. Trok naast kogels ook vrouwen aan zeker.Precies dat model in die kleur uit dat bouwjaar was m'n eerste auto daarom
Vrouwen (en mannen) met platte petten iddDikke bak. Trok naast kogels ook vrouwen aan zeker.
Ik heb laatst van een BMW rijder gehoord dat jullie de richtingaanwijzers nooit gebruiken omdat die zo luid klinken in BMW's.Vrouwen (en mannen) met platte petten idd
Nee. Niet om die redenIk heb laatst van een BMW rijder gehoord dat jullie de richtingaanwijzers nooit gebruiken omdat die zo luid klinken in BMW's.
Klopt dat?
Is it a secret?Nee. Niet om die reden
Welnee. Gewoon de ongeschreven regels van de weg.😜Is it a secret?
Ik ken BMW rijders die werkelijk denken dat omdat ze een BMW hebben, dat ze de richtingaanwijzers niet hoeven te gebruiken.Welnee. Gewoon de ongeschreven regels van de weg.😜
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."