Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHip-hop Engelstalig

Hip-hop Engelstalig

1689 antwoorden
145 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Soulassasins zei:
Voor jou een old skool Mobb Deep

Ik was the skinny kid with a pocket full of rocks ,regulating the hood in de jaren 90.
Lang niet zo erg als daar maar wel op kleine schaal, bukken voor kogels was er ook bij en in heb er 3 opgevangen als dealer en 11 messteken rijker.
We wisten gewoon niet waar we het allemaal voor deden toen crack zijn intrede deed ,pure chaos tot amsterdam toe.
Ik ben er echt niet trots op en ben dus heb uit het milieu kunnen stappen met veel moeite.
Klik om te vergroten...
Damn heftig.

Maar inderdaad, niets om trots op te zijn. (misschien vinden 11 jarige jongetjes dat) Het is denk ik ook een milieu waarin je opgroeit of in terecht komt op 1 of andere manier.

Alsnog vind ik het fascinerend om een kijkje te krijgen in zo'n totaal andere wereld. Hoe verschillend de menselijke ervaring kan zijn.

The Infamous blijft voor mij in de top 3 classic hiphop albums ever. Net als 2Pac ook totaal uniek. Zoiets zal nooit herhaald kunnen worden.

Ik waardeer Mobb Deep ook omdat ze het gangster en ghetto leven juist totaal niet glorificeerden. Ze lieten het ons slechts zien en voelen door hun muziek.

Absurd om te bedenken dat ze 19 waren toen ze The Infamous schreven:

"I'm only 19 but my mind is old."


Pfff, ik reed een kleine 2 maanden in Manhattan langs Queensbridge. 25 jaar lang muziek daar over gehoord te hebben, dat deed me wel wat.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
De 7e is ie neergeschoten. De 13e overleed ie😉
Klik om te vergroten...
Dat weet ik ,in feite was hij de 7e al dood
Heel zijn bmw vol gaten.
De eerste keer had hij ook 5 gaten en overleefde het.
Een regen van kogels uit de Scorpios overleefd niemand.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Soulassasins zei:
bmw
Klik om te vergroten...
Precies dat model in die kleur uit dat bouwjaar was m'n eerste auto daarom
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zanza zei:
Precies dat model in die kleur uit dat bouwjaar was m'n eerste auto daarom
Klik om te vergroten...
Dikke bak. Trok naast kogels ook vrouwen aan zeker.

Ongelofelijk dat 'ie in 1996 al stierf. Bijna 30 jaar geleden nu... Misschien zo moeilijk te geloven omdat zijn muziek (behalve zijn eerste albums) goed verjaard is/niet zo verouderd klinkt. Zijn muziek blijft tijdloos goed.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Dikke bak. Trok naast kogels ook vrouwen aan zeker.
Klik om te vergroten...
Vrouwen (en mannen) met platte petten idd
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Vrouwen (en mannen) met platte petten idd
Klik om te vergroten...
Ik heb laatst van een BMW rijder gehoord dat jullie de richtingaanwijzers nooit gebruiken omdat die zo luid klinken in BMW's.

Klopt dat?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Ik heb laatst van een BMW rijder gehoord dat jullie de richtingaanwijzers nooit gebruiken omdat die zo luid klinken in BMW's.

Klopt dat?
Klik om te vergroten...
Nee. Niet om die reden
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zanza zei:
Nee. Niet om die reden
Klik om te vergroten...
Is it a secret?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Is it a secret?
Klik om te vergroten...
Welnee. Gewoon de ongeschreven regels van de weg.😜
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
Welnee. Gewoon de ongeschreven regels van de weg.😜
Klik om te vergroten...
Ik ken BMW rijders die werkelijk denken dat omdat ze een BMW hebben, dat ze de richtingaanwijzers niet hoeven te gebruiken.

Letterlijk elke dag kom ik BMW's tegen die nergens het knipperlicht aanzetten. We zitten er altijd over te grappen dat de knipperlichten op een BMW optioneel zijn.

Uiteraard kun je niet alle BMW rijders over 1 kam scheren, maar dit is een stereotype die niet uit het niets is ontstaan.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12

The Rose
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#14

Bad Guy
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#15

Cypress Hill ft. Psychopathic Rydas - Illusions​

S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#16

Cypress Hill featuring Barron Ricks - Tequila Sunrise​

S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#17

Strictly HipHop
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#18

Jah ik !
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Mindless


Deze moet je echt kennen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7172737475...85
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."