Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHip-hop Engelstalig

Hip-hop Engelstalig

1689 antwoorden
147 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3

Verdomme, dit album is dope.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lemmy zei:

Verdomme, dit album is dope.
Klik om te vergroten...
Wel een vette tekening. Heb niks met hiphop, maar door die tekening moet ik wel even klikken.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hiphop, tja niet wat je van een metalguy zou verwachten. Toch kan ik het waarderen. Hier een ondergewaardeerd talent:

A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
MetalGuy zei:
Hiphop, tja niet wat je van een metalguy zou verwachten. Toch kan ik het waarderen. Hier een ondergewaardeerd talent:

Klik om te vergroten...
Alicia keys ook niet. Lekker nummer man!

ontopic:
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetalGuy zei:
Hiphop, tja niet wat je van een metalguy zou verwachten. Toch kan ik het waarderen. Hier een ondergewaardeerd talent:

Klik om te vergroten...
Verder zijn rappers als Eminem, Ice-T, 50 cent, tupac, biggie en meer oldskool mijn ding. πŸ˜ŽπŸ‘ŒπŸ»
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rotjoch zei:
Alicia keys ook niet. Lekker nummer man!

ontopic:
Klik om te vergroten...
Klinkt zeker niet verkeerd! 😎
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#9
"I'm tryin' not... to... lose my head!"

A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
MetalGuy zei:
Klinkt zeker niet verkeerd! 😎
Klik om te vergroten...
Ja lekker hè?! Die oude mobb deep is de shit.

dan moet je dit ook wel fijn vinden
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rotjoch zei:
Ja lekker hè?! Die oude mobb deep is de shit.

dan moet je dit ook wel fijn vinden
Klik om te vergroten...
Dit kende ik nog niet. En lekker oldskool... Lekker heur... Encore... We want more! πŸ˜ŽπŸ‘πŸ»
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Rotjoch wat dacht je van een crossover?

A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetalGuy zei:
Encore... We want more! πŸ˜ŽπŸ‘πŸ»
Klik om te vergroten...
You ask, we serve
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
MetalGuy zei:
@Rotjoch wat dacht je van een crossover?

Klik om te vergroten...
Ja man! Dit nummer heb ik leren kennen uit Tony hawks pro skater 2. Heerlijk 😎 zit weer lekker energiek met mijn hoofd te bangen
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rotjoch zei:
You ask, we serve
Klik om te vergroten...
Deze kende ik al. Maar heel vet! 😎❀️🌈
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rotjoch zei:
Ja man! Dit nummer heb ik leren kennen uit Tony hawks pro skater 2. Heerlijk 😎 zit weer lekker energiek met mijn hoofd te bangen
Klik om te vergroten...
Fokking lekker he. 😍
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
MetalGuy zei:
@Rotjoch wat dacht je van een crossover?

Klik om te vergroten...
Crossover you said? 🀘🏻
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Rotjoch dat je bent... Dit brengt me terug naar mijn nu-metal fase 15 tot 20 jaar geleden. Je weet wel, toen metal en hiphop naar een cringy niveau werd gebracht.

Extreem wijde broeken die ver over je adidas sneakers heen vallen, wallet chains die ze doen afzakken, XXL-shirts terwijl je maat XS hebt en korte geblondeerde spikes. πŸ˜…πŸ˜‚πŸ€£

Heerlijk...
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als we dan toch bezig zijn...

A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#20
MetalGuy zei:
@Rotjoch dat je bent... Dit brengt me terug naar mijn nu-metal fase 15 tot 20 jaar geleden. Je weet wel, toen metal en hiphop naar een cringy niveau werd gebracht.

Extreem wijde broeken die ver over je adidas sneakers heen vallen, wallet chains die ze doen afzakken, XXL-shirts terwijl je maat XS hebt en korte geblondeerde spikes. πŸ˜…πŸ˜‚πŸ€£

Heerlijk...
Klik om te vergroten...
Overseas broeken met kapot gesleten onderkant en lompe dc skateschoenen van 3 maten te groot. Xxl band shirts ja en hoodies met gaten in de mouw waar je duim doorheen stak. Inderdaad die ketting aan de broek… oh wat een tijden. Cd’s van Korn en system of a down in de radio. Of kink FM.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6869707172...85
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."