#1
Wel een vette tekening. Heb niks met hiphop, maar door die tekening moet ik wel even klikken.
Verdomme, dit album is dope.
Alicia keys ook niet. Lekker nummer man!Hiphop, tja niet wat je van een metalguy zou verwachten. Toch kan ik het waarderen. Hier een ondergewaardeerd talent:
Verder zijn rappers als Eminem, Ice-T, 50 cent, tupac, biggie en meer oldskool mijn ding. πππ»Hiphop, tja niet wat je van een metalguy zou verwachten. Toch kan ik het waarderen. Hier een ondergewaardeerd talent:
Klinkt zeker niet verkeerd! πAlicia keys ook niet. Lekker nummer man!
ontopic:
Ja lekker hΓ¨?! Die oude mobb deep is de shit.Klinkt zeker niet verkeerd! π
Dit kende ik nog niet. En lekker oldskool... Lekker heur... Encore... We want more! πππ»Ja lekker hΓ¨?! Die oude mobb deep is de shit.
dan moet je dit ook wel fijn vinden
Ja man! Dit nummer heb ik leren kennen uit Tony hawks pro skater 2. Heerlijk π zit weer lekker energiek met mijn hoofd te bangen
Deze kende ik al. Maar heel vet! πβ€οΈπYou ask, we serve
Fokking lekker he. πJa man! Dit nummer heb ik leren kennen uit Tony hawks pro skater 2. Heerlijk π zit weer lekker energiek met mijn hoofd te bangen
Crossover you said? π€π»
Overseas broeken met kapot gesleten onderkant en lompe dc skateschoenen van 3 maten te groot. Xxl band shirts ja en hoodies met gaten in de mouw waar je duim doorheen stak. Inderdaad die ketting aan de broekβ¦ oh wat een tijden. Cdβs van Korn en system of a down in de radio. Of kink FM.@Rotjoch dat je bent... Dit brengt me terug naar mijn nu-metal fase 15 tot 20 jaar geleden. Je weet wel, toen metal en hiphop naar een cringy niveau werd gebracht.
Extreem wijde broeken die ver over je adidas sneakers heen vallen, wallet chains die ze doen afzakken, XXL-shirts terwijl je maat XS hebt en korte geblondeerde spikes. π ππ€£
Heerlijk...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."