Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHip-hop Engelstalig

Hip-hop Engelstalig

1689 antwoorden
170 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2


Premier, 1 van de beste. Brengt met zijn beats het beste naar boven in elke artiest.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4


Heerlijk
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5


Zo vet!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9


Derde verse pfff hard:

Niggas are in a state of nothingness
Hopelessness, lifelessness
If you're in range, I hope you hear this
And try to change this 'cause it's disastrous
Who gets the most loot? Who gets bust?
Dollar bill y'all is the god we trust
The days blow by like dust, even Men of Steel rust
We're out here acting ridiculous, when only we can save us
Mentally enslave us for little or nothing, kill our neighbors
Animalistic, cannibalistic behavior
Look to the sky for your Savior
He won't save ya, he didn't save your forefathers
Why bothers, brothers?
You must discover the power of self
Know thyself or find thyself
Hating thyself, killing thyself

While he collects the wealth that you sit back and murder for
Ain't the Devil happy?
Klik om te vergroten...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10


:disrelieved:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15

Dit was de versie die ze altijd op MTV speelden. :innocent:
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Soulassasins zei:
Voor jou een old skool Mobb Deep

Ik was the skinny kid with a pocket full of rocks ,regulating the hood in de jaren 90.
Lang niet zo erg als daar maar wel op kleine schaal, bukken voor kogels was er ook bij en in heb er 3 opgevangen als dealer en 11 messteken rijker.
We wisten gewoon niet waar we het allemaal voor deden toen crack zijn intrede deed ,pure chaos tot amsterdam toe.
Ik ben er echt niet trots op en ben dus heb uit het milieu kunnen stappen met veel moeite.
Klik om te vergroten...
Damn heftig.

Maar inderdaad, niets om trots op te zijn. (misschien vinden 11 jarige jongetjes dat) Het is denk ik ook een milieu waarin je opgroeit of in terecht komt op 1 of andere manier.

Alsnog vind ik het fascinerend om een kijkje te krijgen in zo'n totaal andere wereld. Hoe verschillend de menselijke ervaring kan zijn.

The Infamous blijft voor mij in de top 3 classic hiphop albums ever. Net als 2Pac ook totaal uniek. Zoiets zal nooit herhaald kunnen worden.

Ik waardeer Mobb Deep ook omdat ze het gangster en ghetto leven juist totaal niet glorificeerden. Ze lieten het ons slechts zien en voelen door hun muziek.

Absurd om te bedenken dat ze 19 waren toen ze The Infamous schreven:

"I'm only 19 but my mind is old."


Pfff, ik reed een kleine 2 maanden in Manhattan langs Queensbridge. 25 jaar lang muziek daar over gehoord te hebben, dat deed me wel wat.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zanza zei:
De 7e is ie neergeschoten. De 13e overleed ie😉
Klik om te vergroten...
Dat weet ik ,in feite was hij de 7e al dood
Heel zijn bmw vol gaten.
De eerste keer had hij ook 5 gaten en overleefde het.
Een regen van kogels uit de Scorpios overleefd niemand.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Soulassasins zei:
bmw
Klik om te vergroten...
Precies dat model in die kleur uit dat bouwjaar was m'n eerste auto daarom
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Precies dat model in die kleur uit dat bouwjaar was m'n eerste auto daarom
Klik om te vergroten...
Dikke bak. Trok naast kogels ook vrouwen aan zeker.

Ongelofelijk dat 'ie in 1996 al stierf. Bijna 30 jaar geleden nu... Misschien zo moeilijk te geloven omdat zijn muziek (behalve zijn eerste albums) goed verjaard is/niet zo verouderd klinkt. Zijn muziek blijft tijdloos goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5556575859...85
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."