#1
Kon ik maar weer eens naar een feestje
Ja dan is het gewenning natuurlijk. Mooi! En verstandig.Haha klopt!
Uitstekend. Vast ritueel ieder jaar. Dus eigenlijk ook vet ingecalculeerd en een bekend fenomeen, alle voor- en nadelen incluis. Misschien dat ik het nog een beetje oprek naar een langere periode. Vind het wel prettig weer!
Met aapie ook alles goed? Met van alles een beetje minderen en volledig stoppen met roken, right? En hoe is het met je meisje?
Nice. Goed bezig hoor. Kleine stapjes zijn ook stapjes, natuurlijk.Ja dan is het gewenning natuurlijk. Mooi! En verstandig.
Ik wilde meedoen aan dry januari, vooral ook om mijn meisje daarin te ondersteunen, maar ze hield het niet lang vol. Heb met haar wel weer wat gedronken. Maar zelf haal ik niets in huis, dus dat is al een positieve verandering. Laatste sigaret idd op 1 januari ergens in de ochtend gehad. Gaat wel weer. Eerste dagen waren zwaar maar prima.
Eerste 'ruzie' gehad. Ging om niets, maar denk wel dat het weer oké is. We hadden elkaar ook wel veel gezien en voor 2 zelfstandige en opzichzelfstaande mensen misschien ook even teveel. Vakantie staat gepland iig richting Spanje einde van de maand![]()
Pssst. @MaddMonkey. We hebben stroop aan onze reet...Kan het even wat rustiger hier aub.
Facking cute.Met aapie ook alles goed?
Facking cute (en doen Zanz, you rule)Misschien dat ik het nog een beetje oprek naar een langere periode. Vind het wel prettig weer!
Facking cute.Eerste 'ruzie' gehad.
Facking cute.Vakantie staat gepland iig richting Spanje einde van de maand
Iets met fomo en geen zin meer in typen. Maar ik ga de woonkamer wel ff opruimen. Dan kunnen jullie weer even over je gevoelens praten😘Pssst. @MaddMonkey. We hebben stroop aan onze reet...
Idd. Tijd voor wat opschudding, voordat ljuv ineens inbreekt in onze DM conversatie. Wist niet dat dat zomaar kon? Ooh wacht dit is het harde stijlen topic..
Haha oke 😅 . Je bent idd officieel terug. Krijg gelijk weer zin in early. Vanavond maar weer eens wat aanslingeren!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."