Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu? (hardere stijlen)

Wat luister je nu? (hardere stijlen)

3966 antwoorden
374 weergaven
18-5-2026
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1

Kon ik maar weer eens naar een feestje :upsidedown:
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zanza zei:
Haha klopt!

Uitstekend. Vast ritueel ieder jaar. Dus eigenlijk ook vet ingecalculeerd en een bekend fenomeen, alle voor- en nadelen incluis. Misschien dat ik het nog een beetje oprek naar een langere periode. Vind het wel prettig weer!

Met aapie ook alles goed? Met van alles een beetje minderen en volledig stoppen met roken, right? En hoe is het met je meisje?
Klik om te vergroten...
Ja dan is het gewenning natuurlijk. Mooi! En verstandig.

Ik wilde meedoen aan dry januari, vooral ook om mijn meisje daarin te ondersteunen, maar ze hield het niet lang vol. Heb met haar wel weer wat gedronken. Maar zelf haal ik niets in huis, dus dat is al een positieve verandering. Laatste sigaret idd op 1 januari ergens in de ochtend gehad. Gaat wel weer. Eerste dagen waren zwaar maar prima.

Eerste 'ruzie' gehad. Ging om niets, maar denk wel dat het weer oké is. We hadden elkaar ook wel veel gezien en voor 2 zelfstandige en opzichzelfstaande mensen misschien ook even teveel. Vakantie staat gepland iig richting Spanje einde van de maand :)
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
MaddMonkey zei:
Ja dan is het gewenning natuurlijk. Mooi! En verstandig.

Ik wilde meedoen aan dry januari, vooral ook om mijn meisje daarin te ondersteunen, maar ze hield het niet lang vol. Heb met haar wel weer wat gedronken. Maar zelf haal ik niets in huis, dus dat is al een positieve verandering. Laatste sigaret idd op 1 januari ergens in de ochtend gehad. Gaat wel weer. Eerste dagen waren zwaar maar prima.

Eerste 'ruzie' gehad. Ging om niets, maar denk wel dat het weer oké is. We hadden elkaar ook wel veel gezien en voor 2 zelfstandige en opzichzelfstaande mensen misschien ook even teveel. Vakantie staat gepland iig richting Spanje einde van de maand :)
Klik om te vergroten...
Nice. Goed bezig hoor. Kleine stapjes zijn ook stapjes, natuurlijk.

Eerste ruzie... Dan zit het wel goed, helemaal als het nergens over ging 😅 En die vakantie... ja da's wel een mooie proef. Geniet ervan kerel!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan het even wat rustiger hier aub.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Kan het even wat rustiger hier aub.
Klik om te vergroten...
Pssst. @MaddMonkey. We hebben stroop aan onze reet...
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Met aapie ook alles goed?
Klik om te vergroten...
Facking cute.
Zanza zei:
Misschien dat ik het nog een beetje oprek naar een langere periode. Vind het wel prettig weer!
Klik om te vergroten...
Facking cute (en doen Zanz, you rule)
MaddMonkey zei:
Eerste 'ruzie' gehad.
Klik om te vergroten...
Facking cute.
MaddMonkey zei:
Vakantie staat gepland iig richting Spanje einde van de maand
Klik om te vergroten...
Facking cute.

Stelletje softies😍 Dik lekker bezig allebei (met stoppen). Jaloers.

Zanza zei:
Pssst. @MaddMonkey. We hebben stroop aan onze reet...
Klik om te vergroten...
Iets met fomo en geen zin meer in typen. Maar ik ga de woonkamer wel ff opruimen. Dan kunnen jullie weer even over je gevoelens praten😘
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
"het Zanza en monkey topic. Met soms een sporadische inval van Eve die even langsdropt en ljuv de triptruidragende stalkster"

M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Kan het even wat rustiger hier aub.
Klik om te vergroten...
kaaxdtllCJgQg.gif
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11

Vervang happy met corona en ja
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
MaddMonkey zei:
Klik om te vergroten...
Idd. Tijd voor wat opschudding, voordat ljuv ineens inbreekt in onze DM conversatie. Wist niet dat dat zomaar kon? Ooh wacht dit is het harde stijlen topic..
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13

@Zanza

iuchPvMG8nm2A.gif
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
MaddMonkey zei:

@Zanza

Bekijk bijlage 35052
Klik om te vergroten...
Haha oke 😅 . Je bent idd officieel terug. Krijg gelijk weer zin in early. Vanavond maar weer eens wat aanslingeren!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
Haha oke 😅 . Je bent idd officieel terug. Krijg gelijk weer zin in early. Vanavond maar weer eens wat aanslingeren!
Klik om te vergroten...
28UVJsuqyP1WE.gif

Lellelelelekeerr
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16

Lekker weer even ongegeneerd lopen stampen. Sorry buurtjes
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die Zanza gaat vanavond tijd tekort hebben om alles te luisteren hier.

10CQ8exYdiK5P2.gif
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lekker pik. Zin an!!
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Aniet_Speed owyeahhhh, weer een fijne zaterdag zo!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2627282930...199
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."