#1
Begin van de 'classics' periode. Mooie tijd. Hand in hand met de millennium hardcore
Begin van de 'classics' periode. Mooie tijd. Hand in hand met de millennium hardcore
Wat? Een portie hardstyle? Loop je daar warm voor?Werd tijd
Werd tijdOke, nog eentje dan en dan kap ik met hardstyle.
InQontrol anthem 2009. De eerste stapjes naar een 'nieuwe' hardstyle periode.
Dat je der mee kapt, schrok me wederom weer een ongeluk toen ik dit topic opende. We zijn een flesje wijn verder en helemaal zen, komt dat gedonder weer voorbij. Zat in één klap overeind, wéér in t verkeerde topic beland 😰.Wat? Een portie hardstyle? Loop je daar warm voor?
Gvd! Was bijna verliefd op je geworden. Is dat ff een domper zeg...Dat je der mee kapt, schrok me wederom weer een ongeluk toen ik dit topic opende. We zijn een flesje wijn verder en helemaal zen, komt dat gedonder weer voorbij. Zat in één klap overeind, wéér in t verkeerde topic beland 😰.
Ah verdorie, en ik deed nog wel zo mijn best! Hallo ik luister deze ellende aan en t is nog niet genoeg?! Wat wil je nou dan 🥵Gvd! Was bijna verliefd op je geworden. Is dat ff een domper zeg...
Liefde voor de muziek, druktemaker. Pure liefde! Dat wil ik!Ah verdorie, en ik deed nog wel zo mijn best! Hallo ik luister deze ellende aan en t is nog niet genoeg?! Wat wil je nou dan 🥵
Bloedende oren is niet genoeg? Jonge jonge, jij legt de eisen wel verschrikkelijk hoog hoor!Liefde voor de muziek, druktemaker. Pure liefde! Dat wil ik!
Hey. You wanna piece of Zanza?Jonge jonge, jij legt de eisen wel verschrikkelijk hoog hoor!
Hey. You wanna piece of Zanza?
Ik heb een spijkerjurkje aan en mijn hoge leren laarzen en een coltruitje met glitters. Het is koud maar niet te koud als je genoeg bier je keel ingiet. Maar het belangrijkste:Ik heb hem gemist dan. Dacht dat er een beetje vaart achter zou zitten tegenwoordig. Ik wil graag wat meer updates @ljuv
Hier heb ik niet voor betaald. Beetje half werk leveren, halverwege of einde van de dag met een plaatje komen.
Nee! Gewoon even elk uur laten weten hoelaat, waar, wat de temperatuur buiten is, wat voor kleding je aanhebt en graag ook nog actueel nieuws over bitcoins.

Ben beetje jeloerssssss
Thanks ljuvie. Nu kom jij in het plakboek, aangezien monkey m verwijderd heeft. Kusje 😘Ha! Monkey is mn 200e angryface. Komt in het plakboek!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."