#1
Je vond het laatst toch juist geen goede ontwikkeling dat zij Angerfist aan het draaien was?Rebekah draait tegenwoordig gewoon hardcore terwijl ze van origine een techno dj is. Break na break na break niet mijn ding.
Maar die minimale change is echt heerlijk, zo subtiel.