Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu? (hardere stijlen)

Wat luister je nu? (hardere stijlen)

3966 antwoorden
376 weergaven
18-5-2026
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#1
DjYella zei:
Rebekah draait tegenwoordig gewoon hardcore terwijl ze van origine een techno dj is. Break na break na break niet mijn ding.
Maar die minimale change is echt heerlijk, zo subtiel.
Klik om te vergroten...
Je vond het laatst toch juist geen goede ontwikkeling dat zij Angerfist aan het draaien was?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#2
LucidLucy zei:
Ja dit soort shit gaat echt ergens meer over. BPM ranges van 1000 tot 2000 enzo. Ik snap niet zo goed wat daar nog




Ik snap aan de andere stijlen dan juist nooit zo goed waarom er nodeloos van die breaks tussen moeten elke zoveel maten. Laat mij maar lekker rammen!
Klik om te vergroten...
Geef mij maar hardcore, frenchcore en uptempo. Wie weet is de volgende stap die genres die erna komen. Op terror valt al amper te bewegen, ja ik heb een heel lelijk dansje voor op terror hahaha. Oooooit rond m'n 17e ben ik begonnen met het luisteren van hardstyle maar dat is inmiddels uit een ver verleden.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Crash theeee partayyyy
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#4
HappyMind zei:
Je vond het laatst toch juist geen goede ontwikkeling dat zij Angerfist aan het draaien was?
Klik om te vergroten...
Ben ik steeds van mening, maar ieder zijn ding toch?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
DjYella zei:
Ben ik steeds van mening, maar ieder zijn ding toch?
Klik om te vergroten...
Absoluut maar dan heb ik je vorige berichtje over Rebekah verkeerd geïnterpreteerd. My bad!
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#6
HappyMind zei:
Absoluut maar dan heb ik je vorige berichtje over Rebekah verkeerd geïnterpreteerd. My bad!
Klik om te vergroten...
No problemo 😎
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#7
Allemachtig wat is dit lekker, ik hou zo van SNTS zijn stijl.
Die bass die hij erin gooit is niet normaal meer. @LucidLucy @Ulixes

- YouTube

Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
youtube.com youtube.com
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
DjYella zei:
Allemachtig wat is dit lekker, ik hou zo van SNTS zijn stijl.
Die bass die hij erin gooit is niet normaal meer. @LucidLucy @Ulixes

- YouTube

Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
youtube.com youtube.com
Klik om te vergroten...

Heb hem nog niet gehoord. Staat (nog) niet op SoundCloud helaas haha

YT luister ik alleen vanaf m'n laptop eigenlijk. Dat gebeurt vrijwel alleen als ik thuis werk 😅
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#10
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
miles zei:
Klik om te vergroten...
Retwietje
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#12
luister op t moment : (underground revolution van amnesy) mocht iemand geïnteresseerd zijn in mn playlist met wat early en iets nieuwe hardcore van denk 2000 tot aan 2016 staat wel goed spul tussen, dan hoor ik t graag zou wil graag weten wat mensen van mn lijstje vinden. https://on.soundcloud.com/LTcRs8XYDGS8TSZF7 hier alsnog een linkje av:)
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
DjYella zei:
Allemachtig wat is dit lekker, ik hou zo van SNTS zijn stijl.
Die bass die hij erin gooit is niet normaal meer. @LucidLucy @Ulixes

- YouTube

Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
youtube.com youtube.com
Klik om te vergroten...

Oh... het was een shorts... :tearsofjoy:

Nou dan zetten we deze maar op. Uit Medellin. Daar zullen ze toch wel erg hard gaan neem ik aan lol

L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Mandy live set @Reverze2024

L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eigen fabrikaat 146 bpm techno mix
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#17
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#18
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#19
HappyMind zei:
Klik om te vergroten...
Heerlijk plaatje!
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#20
🥵

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...172173174175176...199
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."