#1
Buzz fuzz is een koning!!!!!
Oh yessssss
Poh, ik heb hem ook eens live gezien (toevallig hoor, hij was in het jongerencentrum optreden waar ik kwam) maar het was mij te overweldigend. Ik hou wel van uptempo maar ik zou niet weten hoe ik hier op moet hakkende laatste terrordrang, voor dat corona bullshit starte. Wat mis ik dit zeg.
gelukkig liep the destroyer gewoon door het pulbiek heen,hij moest die avond afsluiten van 06:00 tot 07:00, en natuurlijk kwam ik hem tegen, en meteen een foto met hem genomen.
Was in PKHS in tilburg, na het feest wel een flinke piep in me oor voor 3 dragen lang, ondanks muziek oordopjes. Was wel even schrikken.
The god van terror.. er is geen betere <3
Gaat bij terror niet echt of je hakt. Gewoon los gaan, en enjoy the moment. ik begon met hardstyle, toen snel overgegaan naar hardcore. Toen frenchcore, en daarna uptempo. maar uptempo vind ik dat er te veel tussen stop in de bass zit, en dat vind ik geen fijne ritme. Toen ging ik een paar keer mee naar terror areas op feesten, en de tunnel of terror in thunderdome in 2019, en toen was ik verliefd. Zo faking dik.. je moet er van houden.Poh, ik heb hem ook eens live gezien (toevallig hoor, hij was in het jongerencentrum optreden waar ik kwam) maar het was mij te overweldigend. Ik hou wel van uptempo maar ik zou niet weten hoe ik hier op moet hakken
Wel eens op InQontrol geweest vroeger? In de RAI? Ook meermaals hopeloos verdwaald met dat eenrichtingsverkeer 🤣thunderdome 2019 aftermovie. Wat een feest was dat. Ik dacht dat Masters of hardcore in brabanthallen groot is. Maar de jaarbeurs waar thunderdome word gehouden in 3x zo groot.. das echt een tering doolhof volgens mij is brabanthallen 55.000 m2 en jaarbeurs is 100.000 vierkante meter
Nee dat niet, maar volgends mij wss thunderdomeWel eens op InQontrol geweest vroeger? In de RAI? Ook meermaals hopeloos verdwaald met dat eenrichtingsverkeer 🤣
Ja joh! Tuurlijk komt het terug! Heb mijn portie wel al gehad, moet ik zeggen. Maar af en toe een zomerfestivalletje a la Decibel of een indoorfeestje in de hmh of ziggodome zie ik nog wel zitten. Zin an!als het ooit nog terug komt door al die maatregelen en lockdowns![]()
De ahoy in rotterdam is ook een top locatie. Alleen in de verkeerde stad, ik kom uit Amsterdam en Ajacied.Ja joh! Tuurlijk komt het terug! Heb mijn portie wel al gehad, moet ik zeggen. Maar af en toe een zomerfestivalletje a la Decibel of een indoorfeestje in de hmh of ziggodome zie ik nog wel zitten. Zin an!
AhoyDe ray in rotterdam is ook een top locatie. Alleen in de verkeerde stad, ik kom uit Amsterdam en Ajacied.
heb je al die gabbers die zonder t shirts lopen met tering grote Feyenoord logo’s op hun rug. En dan nog die accenten. Ik ging even zitten op een bankje om even af te koelen, kwamen er allemaal feyenoorders naast me zitten.. ik dacht omg heb ik dat.. maar ik had een maat mee, want hij is de bob, hij doet amper drugs, maar hij zei tegen mij… uitkijken niks zeggen (over Ajax en of Amsterdam) anders kon ik rennen.
ja dat was wel een nadeeltje. Je ziet ze ook gewoon met Feyenoord tenues lopen, snap niet waarom ze dat toe laten, wss in een tas gedaan en dan later op het feest snel die feyenooit tenue aangedaan.
😂
volgens mij was het snakepit,but not sure
EDIT: foutje is geen rai want dat zit in Amsterdam, ik ben ff die naam kwijt van die evenementen hal in Rotterdam
Ja klopt had het al aangepast. Thx
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."