#1
Slechts beginnend akoestisch. Gisteravond 'ik heb je lief' voor mijn vriendinnetje gespeeld en 'bijzonder helder en zuiver' gezongen toen ze thuiskwam van haar werk.Oké, zoals?
Kon ze al met al wel waarderen. Rest van de avond was het romantisch in G van gebrekkig mineur spelen.😅😂