#1
Dat vind ik nu zo mooi aan metal: het is zo'n divers genre, iedereen vindt er wel iets van zijn gading.
Heb in mijn cdcollectie van elke subgenre wel iets, gaande van AOR tot Black Metal.
![:sunglasses:]()
Heb in mijn cdcollectie van elke subgenre wel iets, gaande van AOR tot Black Metal.
