Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC niet schadelijk voor brein?

XTC niet schadelijk voor brein?

26 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oxcyman zei:
Dat is allemaal niet zo positief, wat er hier te lezen staat over MDMA.
En toch zou ik het een keertje willen proberen, maar dan wel de echte, goeie, en niet de rotzooi waarvan je alleen maar wakker blijft, en denkt dat je zonder gevaar ruim 800 kilometer achter elkaar dóór kunt autorijden...
Klik om te vergroten...

Als dat het effect is wat je krijgt van MDMA, zou ik je dealer in twijfel trekken.
Of je eigen tollerantie/gebruik.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oxcyman zei:
Dat is allemaal niet zo positief, wat er hier te lezen staat over MDMA.
En toch zou ik het een keertje willen proberen, maar dan wel de echte, goeie, en niet de rotzooi waarvan je alleen maar wakker blijft, en denkt dat je zonder gevaar ruim 800 kilometer achter elkaar dóór kunt autorijden...
Klik om te vergroten...
Dat klinkt meer als speed dan MDMA.
O
OxcymanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Dat klinkt meer als speed dan MDMA.
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Je bleef er in elk geval heel goed wakker van!
Maar dat was niet waar ik op gerekend had.
Een oranje pilletje mét een opdruk (figuurtje) was het.
Nee. Deze wil ik niet meer in elk geval.
Ik kan helaas geen vergelijk maken van deze rotzooi die ik had met een ''echte goeie'' omdat ik deze nog nooit gebruikt heb, en er ook net aan heb kunnen komen...
Tolerantie is dus volgens mij niet aan de orde in dit geval...
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oxcyman zei:
Inderdaad. Je bleef er in elk geval heel goed wakker van!
Maar dat was niet waar ik op gerekend had.
Een oranje pilletje mét een opdruk (figuurtje) was het.
Nee. Deze wil ik niet meer in elk geval.
Ik kan helaas geen vergelijk maken van deze rotzooi die ik had met een ''echte goeie'' omdat ik deze nog nooit gebruikt heb, en er ook net aan heb kunnen komen...
Tolerantie is dus volgens mij niet aan de orde in dit geval...
Klik om te vergroten...
Het enige wat ik hier op kan antwoorden is het testen van je drugs. Dan weet je tenminste wat er in zit en hoeveel er in zit.
O
OxcymanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daar heb je gelijk in. Maar ik heb hier waar ik woon geen enkele aankoopplaats waar ik ''veilig'' deze soortdrugs kan kopen.
Diegene, waar de rotzooi vandaan kwam die ik gehad heb, logisch dat ik daar dus niet moet zijn.
Voor de volledigheid meld ik even, dat dit berichtje géén verhulde vraag is aan iemand hier, waar ik dan wél moet zijn.
Dat is in elk geval ''Not Done'' hier vind ik zelf alleen al. Ik wil dit Forum niet misbruiken, of anders benadelen of in gevaar brengen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oxcyman zei:
Voor de volledigheid meld ik even, dat dit berichtje géén verhulde vraag is aan iemand hier, waar ik dan wél moet zijn.
Dat is in elk geval ''Not Done'' hier vind ik zelf alleen al. Ik wil dit Forum niet misbruiken, of anders benadelen of in gevaar brengen.
Klik om te vergroten...
Dat is mooi, want dat staan we ook niet toe hier.
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oxcyman zei:
Daar heb je gelijk in. Maar ik heb hier waar ik woon geen enkele aankoopplaats waar ik ''veilig'' deze soortdrugs kan kopen.
Klik om te vergroten...
In principe heeft niemand dat. Daarom zijn er test centra's geopend. Zo kunnen de gebruikers hun drugs laten testen en zo komt de gebruiker te weten wat er in zit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."