#1
Kauwgom is helemaal niet lekker als je xtc hebt gehad. Dat zegt mijn vriend ook, en die kan het weten. Raar report dus.
Kauwgom is zeker wel lekker bij xtc..
Volgens mij moet jij iets te zeiken hebben?
Ik denk dat stomme eend sarcastisch was...
Volgens mij heb je net ook gepost in het topic waar mijn opmerking een gimmick van was.
Dus ja, het was een totaal nutteloze opmerking, truer than true. Bijna net zo nutteloos als tegen iemand zeggen dat z'n report fake is omdat ie zegt dat ie beter kon proeven en ruiken toen ie x op had terwijl jouw vriendje zegt dat dat helemaal niet zo is![]()
Dat niet alleen. Lees het verhaal eens goed, als je een beetje slim was, dan weet je dat het verhaal van tomozzz of hoe hij ook mag heten een fake report is.
Hij is ook maar een kleine maand actief geweest. Als jij echt gelooft dat dat report real is, vind ik dat je nog al dom over komt. #Nohate #Justsaying
Houden we het weer even gezellig allemaal? Thanks!
Jij bent nog maar sinds maandag lid en je verkondigt meer onwaarheden dan de desbetreffende poster. Volgens je eigen logica zou jij ook fake moeten zijn.
Houden we het weer even gezellig allemaal? Thanks!
Ik heb geen moeite met kauwgom, tijdens het spacen of erna. Elk persoon is anders, als ik op een feest ben koop ik meteen 2 pakjes kauwgom die er binnen 1 uur doorheen zijn. Daarna weer 2 kopen, ze vliegen erdoor bij mij. Waarom raar report?Kauwgom is helemaal niet lekker als je xtc hebt gehad. Dat zegt mijn vriend ook, en die kan het weten. Raar report dus.
Ik heb geen moeite met kauwgom, tijdens het spacen of erna. Elk persoon is anders, als ik op een feest ben koop ik meteen 2 pakjes kauwgom die er binnen 1 uur doorheen zijn. Daarna weer 2 kopen, ze vliegen erdoor bij mij. Waarom raar report?
https://drugsforum.nl/threads/mijn-eerste-keer-xtc-beste-ervaring.62216/#post-1275816Beetje raar om 1 pil te kopen bij de dealer. Ik ken geen 1 dealer die dat doet. Niemand wilt risico nemen voor 1 pil (*modknip, prijzen noemen is niet toegestaan*). Hier in Amsterdam verkopen ze ze pas per 5. Minder kan je wel krijgen, bij dealers die iedereen hier op straat benaderen en troep verkopen. Je verhaal klopt van geen kant vinden mijn vriend en ik. Mijn vriend zegt dat je van xtc niet beter gaat ruiken, zien of dat je smaak beter word. Dat word juist minder.
Lolly stokjes zijn ook goed.Mijn post was een parodie op onderstaande post van de topicstarter in een ander topic
https://drugsforum.nl/threads/mijn-eerste-keer-xtc-beste-ervaring.62216/#post-1275816
Want ja: het slaat natuurlijk helemaal nergens op iemands report af te doen als fake of raar omdat je zelf toevallig andere ervaringen hebt of iemand iets anders voelt dan 'het standaard effect'. Zoveel mensen, zoveel omstandigheden, zoveel verschillende uitwerkingen.
En voor de volledigheid: ja hoor, ook ik heb altijd kauwgom bij me op feestje, en lollies en de hele mikmak ;p
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."