Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste keer XTC (TripReport)

Mijn eerste keer XTC (TripReport)

33 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kauwgom is helemaal niet lekker als je xtc hebt gehad. Dat zegt mijn vriend ook, en die kan het weten. Raar report dus.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spongebob zei:
Kauwgom is zeker wel lekker bij xtc..
Volgens mij moet jij iets te zeiken hebben?
Klik om te vergroten...

Ik denk dat stomme eend sarcastisch was...
S
SpongebobLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze olifant zei:
Ik denk dat stomme eend sarcastisch was...
Klik om te vergroten...

Zag het inderdaad. Maar vind het nog al een nutteloze opmerking van @stommeeend
S
SpongebobLid
01-01-2024, 00:00
#4
stomme eend zei:
Volgens mij heb je net ook gepost in het topic waar mijn opmerking een gimmick van was.
Dus ja, het was een totaal nutteloze opmerking, truer than true. Bijna net zo nutteloos als tegen iemand zeggen dat z'n report fake is omdat ie zegt dat ie beter kon proeven en ruiken toen ie x op had terwijl jouw vriendje zegt dat dat helemaal niet zo is:upsidedown:
Klik om te vergroten...

Dat niet alleen. Lees het verhaal eens goed, als je een beetje slim was, dan weet je dat het verhaal van tomozzz of hoe hij ook mag heten een fake report is.
Hij is ook maar een kleine maand actief geweest. Als jij echt gelooft dat dat report real is, vind ik dat je nog al dom over komt. #Nohate #Justsaying
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oké sponge bob, bedankt voor de analyse. Dus de ene is fake, de ander dom. Weten we dat ook weer. Altijd handig zo iemand er bij te hebben op een forum als dit:handok3:

Oh ik heb, ondanks dat ik dom ben, ook even een analyse gemaakt: jij bent natuurlijk dat alwetende vriendje waar de ts het in dat andere topic over had. Makes sense.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spongebob zei:
Dat niet alleen. Lees het verhaal eens goed, als je een beetje slim was, dan weet je dat het verhaal van tomozzz of hoe hij ook mag heten een fake report is.
Hij is ook maar een kleine maand actief geweest. Als jij echt gelooft dat dat report real is, vind ik dat je nog al dom over komt. #Nohate #Justsaying
Klik om te vergroten...

Jij bent nog maar sinds maandag lid en je verkondigt meer onwaarheden dan de desbetreffende poster. Volgens je eigen logica zou jij ook fake moeten zijn.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe vaker je MDMA neemt, hoe veroter je je gaat voelen erna. Als het bij mij uitwerkt zit ik meteen in de dip, super chagrijnig en meteen nergens meer zin in, maar dan helpt ketamine ook altijd. :handok1::handok1: Eten en drinken is voor mij drama , en dat houd altijd wel 2 tot 3 dagen na het gebruik aan.

Leuke trip report. :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Houden we het weer even gezellig allemaal? Thanks!
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Houden we het weer even gezellig allemaal? Thanks!
Klik om te vergroten...

Absoluut mee eens maar we moeten er wel voor waken dat tripreports zonder beargumentering worden weggezet als fake. Er staat al genoeg onzin op internet.
S
SpongebobLid
01-01-2024, 00:00
#10
Prison zei:
Jij bent nog maar sinds maandag lid en je verkondigt meer onwaarheden dan de desbetreffende poster. Volgens je eigen logica zou jij ook fake moeten zijn.
Klik om te vergroten...

Sure. Ik geef gewoon mijn mening, dat iemand (@tomozzz ofzo) een fake post plaats en dan opeens ben ik fake, omdat ik zeg dat ik vind dat hij fake posts plaatst. Dude, bemoei jij je even ergens anders mee en ga er niet een kinderachtig spelletje van maken. Bedankt voor je verwelkoming.
S
SpongebobLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Houden we het weer even gezellig allemaal? Thanks!
Klik om te vergroten...

Mee eens! Allemaal even gezellig doen! (ook ik)
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
stomme eend zei:
Kauwgom is helemaal niet lekker als je xtc hebt gehad. Dat zegt mijn vriend ook, en die kan het weten. Raar report dus.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen moeite met kauwgom, tijdens het spacen of erna. Elk persoon is anders, als ik op een feest ben koop ik meteen 2 pakjes kauwgom die er binnen 1 uur doorheen zijn. Daarna weer 2 kopen, ze vliegen erdoor bij mij. Waarom raar report?
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDMAZING zei:
Ik heb geen moeite met kauwgom, tijdens het spacen of erna. Elk persoon is anders, als ik op een feest ben koop ik meteen 2 pakjes kauwgom die er binnen 1 uur doorheen zijn. Daarna weer 2 kopen, ze vliegen erdoor bij mij. Waarom raar report?
Klik om te vergroten...

Mijn post was een parodie op onderstaande post van de topicstarter in een ander topic

Beetje raar om 1 pil te kopen bij de dealer. Ik ken geen 1 dealer die dat doet. Niemand wilt risico nemen voor 1 pil (*modknip, prijzen noemen is niet toegestaan*). Hier in Amsterdam verkopen ze ze pas per 5. Minder kan je wel krijgen, bij dealers die iedereen hier op straat benaderen en troep verkopen. Je verhaal klopt van geen kant vinden mijn vriend en ik. Mijn vriend zegt dat je van xtc niet beter gaat ruiken, zien of dat je smaak beter word. Dat word juist minder.
Klik om te vergroten...
https://drugsforum.nl/threads/mijn-eerste-keer-xtc-beste-ervaring.62216/#post-1275816
Want ja: het slaat natuurlijk helemaal nergens op iemands report af te doen als fake of raar omdat je zelf toevallig andere ervaringen hebt of iemand iets anders voelt dan 'het standaard effect'. Zoveel mensen, zoveel omstandigheden, zoveel verschillende uitwerkingen.


En voor de volledigheid: ja hoor, ook ik heb altijd kauwgom bij me op feestje, en lollies en de hele mikmak ;p
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
stomme eend zei:
Mijn post was een parodie op onderstaande post van de topicstarter in een ander topic


https://drugsforum.nl/threads/mijn-eerste-keer-xtc-beste-ervaring.62216/#post-1275816
Want ja: het slaat natuurlijk helemaal nergens op iemands report af te doen als fake of raar omdat je zelf toevallig andere ervaringen hebt of iemand iets anders voelt dan 'het standaard effect'. Zoveel mensen, zoveel omstandigheden, zoveel verschillende uitwerkingen.


En voor de volledigheid: ja hoor, ook ik heb altijd kauwgom bij me op feestje, en lollies en de hele mikmak ;p
Klik om te vergroten...
Lolly stokjes zijn ook goed. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."