Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoorbereidingen (solo-trip?) 400ug 1cP-MiPla

Voorbereidingen (solo-trip?) 400ug 1cP-MiPla

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Park Sonsbeek is op loopafstand?
Mijn probleem zou zijn, hoe kom ik in een bos?
Dan moet ik eerst een paar km door de stad fietsen.
Dat lijkt me niet heel verstandig. :smirk:
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heyooo, hier zijn we dan.

Ik ben van plan om binnen 2-3 weekjes 400ug 1cP-MiPla te doen. Ik heb alles al zo'n beetje voorbereid.
Ik was van plan om 'n rondje door 't bos te lopen, misschien wat herfst-gekleurde blaadjes zoeken voor het plakboek.

Nou is dit niet de eerste LSD trip voor mij, maar wel de eerste LSD report.
Ik wil dit live proberen te doen, maar als het niet lukt maak ik dat later af.

Ik heb 300ug gedaan met 'n vriend erbij, dat voelde onaangenaam en 'n beetje irritant. Totaal niet wat je wilt bij (hopelijk) een break-through
Alleen vroeg ik mij af of het verantwoordelijk is om in het bos rondjes te lopen in je eentje, met effecten van 400ug?

Disclaimer: Ik heb dit vaker gedaan, alleen niet zo'n hoge dosis, en niet alleen. Ik weet waar ik mee bezig ben, hoe ik het fijn, gezellig en mooi kan maken, en even tot rust kan komen wanneer de visuals/effecten even teveel worden.

Ik wilde alleen graag even een 2e mening van iemand die erbuiten staat.
Nou heb ik vrijwel geen vrienden, en al helemaal niet in dit wereldje dus vandaar dat ik het hier maar gooi.

Antwoorden en of advies wordt gewaardeerd, de trip-report houden jullie tegoed van me.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb van tevoren aantal uurtjes research gedaan en ik heb dit gemaakt.


Verschillen tussen 1cP-miPLA en LSD:

1. Potentie: Over het algemeen wordt 1cP-miPLA als iets minder potent beschouwd dan LSD. Dit betekent dat je mogelijk een iets hogere dosis 1cP-miPLA nodig hebt om dezelfde intensiteit te bereiken als bij LSD, hoewel dit afhankelijk kan zijn van individuele gevoeligheid.


2. Aanvang van de effecten: Sommige gebruikers melden dat de effecten van 1cP-miPLA iets langzamer beginnen in vergelijking met LSD. LSD begint meestal binnen 30 tot 60 minuten te werken, terwijl 1cP-miPLA er soms iets langer over doet.


Ik denk dat ik zsm stop met die pyrazolam zolang lukt, wil wel full effect van de trip.


3. Duur van de effecten: Hoewel de totale duur van beide middelen vergelijkbaar kan zijn (ongeveer 8-12 uur), melden sommige gebruikers dat de piek van 1cP-miPLA korter of minder intens kan aanvoelen dan die van LSD. Het afnemen van de effecten kan ook soepeler zijn bij 1cP-miPLA.


4. Subtielere ervaring: Gebruikers beschrijven 1cP-miPLA soms als "milder" of "soepeler" in vergelijking met LSD, wat betekent dat het minder overweldigend kan aanvoelen. Het kan minder snel leiden tot mentale verwarring of gevoelens van overweldiging dan LSD.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Overdag of ‘s avonds?

Mij maak je er persoonlijk niet blij mee om trippend in m’n eentje door een (groot?) bos te lopen.

Zie daar dan toch wel wat gevaren zoals de weg kwijtraken, plotseling een badtrip.

En als het schemert vind ik het bos vaak een beetje grimmig en bestaat er natuurlijk de kans dat de trip omslaat en dan lijkt het mij niet prettig om alleen te zijn.

Maar ik denk dat dit voor iedereen anders is.

Heb wel een paar keer overdag in de zomer met een vriendin getript in het bos maar dat is toch echt een andere sfeer en het voelde veilig omdat we samen waren.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Torchic zei:
Overdag of ‘s avonds?

Mij maak je er persoonlijk niet blij mee om trippend in m’n eentje door een (groot?) bos te lopen.

Zie daar dan toch wel wat gevaren zoals de weg kwijtraken, plotseling een badtrip.

En als het schemert vind ik het bos vaak een beetje grimmig en bestaat er natuurlijk de kans dat de trip omslaat en dan lijkt het mij niet prettig om alleen te zijn.

Maar ik denk dat dit voor iedereen anders is.

Heb wel een paar keer overdag in de zomer met een vriendin getript in het bos maar dat is toch echt een andere sfeer en het voelde veilig omdat we samen waren.
Klik om te vergroten...

Graag overdags op een zonnige dag (als die nog komen), maar puur genieten van alle verschillende kleuren blaadjes, bomen, paddenstoelen.
Ik heb 3 soort kleine bosjes hier in de buurt die ik in mijn hoofd ken alleen niet echt mooi uitzicht. Ik denk dat ik ergens naar de vennen ga, en vanaf daar het bos in.

Torchic zei:
Zie daar dan toch wel wat gevaren zoals de weg kwijtraken,
Klik om te vergroten...

Google Maps is je beste vriend.
Zit inderdaad nu eventjes nu dat je het zegt met het idee, wat als ik bad ga alleen in het bos?
Neem ik een pyrazolam in en hopen dat het na 20 minuten verdwijnt, wel zonde van de mooie trip. M'n enige maat die goed kon tripsitten die ik ook echt vertrouwde zit in het verslavings-eindtraject in Afrika, hopelijk is hij snel weer terug.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Torchic zei:
Heb wel een paar keer overdag in de zomer met een vriendin getript in het bos maar dat is toch echt een andere sfeer en
Klik om te vergroten...

Dat lijkt mij dus echt hemels, griezelig maar toch wel spiritualistisch. Alsof je in een fantasie leeft en je alles aan het ontdekken bent, nieuwe interessante dingen tegenkomt ect.

Dankjewel voor je reactie trouwens
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#7
Relmuis zei:
Dan moet ik eerst een paar km door de stad fietsen.
Dat lijkt me niet heel verstandig. :smirk:
Klik om te vergroten...
Meermaals ook kleine fietstochten gemaakt tijdens het trippen, was verbazingwekkend, heb mn ogen uitgekeken😌, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk. Iedereen is anders en de ene krijgt meer prikkels/visuals bij t ene object als iemand bij t zelfde object.

LSD blijft altijd de vraag hoe het gaat lopen, dat is het spannende. Set en setting maken de sfeer, goeie gezellige mensen verpesten of maken de dag. My opinion tbh.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#8
CloudSurfer zei:
Dat lijkt mij dus echt hemels, griezelig maar toch wel spiritualistisch. Alsof je in een fantasie leeft en je alles aan het ontdekken bent, nieuwe interessante dingen tegenkomt ect.

Dankjewel voor je reactie trouwens
Klik om te vergroten...
Klopt! Het was echt sprookjesachtig!✨🧚🏻
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Torchic zei:
Klopt! Het was echt sprookjesachtig!✨🧚🏻
Klik om te vergroten...

Precies wat ik zoek ik deze trip, maar 400ug in eentje is nader inzien inderdaad wel aan de risky kant. Misschien gewoon rondje door Park Sonsbeek ofzo. Zou namelijk echt niemand weten met wie ik dit zou kunnen delen.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#10
CloudSurfer zei:
Precies wat ik zoek ik deze trip, maar 400ug in eentje is nader inzien inderdaad wel aan de risky kant. Misschien gewoon rondje door Park Sonsbeek ofzo. Zou namelijk echt niemand weten met wie ik dit zou kunnen delen.
Klik om te vergroten...
Ik wil dit ook op een dag doen dat ik de aankomende 3/4 dagen niks te doen heb, zo'n trip moet je echt wel ff verwerken.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Relmuis zei:
Park Sonsbeek is op loopafstand?
Mijn probleem zou zijn, hoe kom ik in een bos?
Dan moet ik eerst een paar km door de stad fietsen.
Dat lijkt me niet heel verstandig. :smirk:
Klik om te vergroten...
Ik kom uit Nijmegen, dus eerst met de trein, dan inderdaad loopafstand, en dan rondje lopen daar.
Veel oude herinneringen ook daar toen ik nog klein was met mijn opa, ik herken 'n bepaalde steen zelfs nog op de precisie locatie van like 12/13 jaar geleden.
Ik wil het liefst inderdaad het bos in, en dan iets zoals bij Groesbeek richting Duitsland, is zon 15/20km max.
Zelf heb ik meermaals medailles verdient met wandelen vroeger dus dat moet wel goed komen.
Alleen de risk of bad gaan is wel minder plezant, vooral als je bijv ineens dingen begint te zien tussen de bomen die er niet zijn kan je niet vragen of dat nou echt of nep is.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#12
CloudSurfer zei:
LSD blijft altijd de vraag hoe het gaat lopen, dat is het spannende.
Klik om te vergroten...
Yup.
'Vrouwe LSD' kan nogal onberekenbaar zijn. :grimacing:

Ik moet zeggen dat ik het plan heel leuk vind.
Je hebt je goed voorbereid.
Ooit eerder angstig geworden van LSD?
Zo ja, hoe ging je daar mee om?

Van mijzelf weet ik dat ik niet moet fietsen met 300 mcg (= 400 mcg 1cP-miPLA?), maar voor sommige vrienden is dat geen enkel probleem.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Relmuis zei:
Ooit eerder angstig geworden van LSD?
Klik om te vergroten...
De eerste keer had ik wel wat paniek toen ik op de piek zat van alle visuals. Het was ook gewoon thuis in mn slaapkamer, mn moeder thuis enzo. 300ug 1P-LSD was dat, van de wel bekende vendor.
Heb het toen gelijk aan mijn moeder opbiecht dat ik LSD had gedaan. Op dat moment had mijn moeder geen idee wat dat was of deed, dus dat hielp niet echt. Mezelf uiteindelijk kunnen kalmeren door ademhalingsoefeningen.
Relmuis zei:
1cP-miPLA
Klik om te vergroten...
Ik heb MiPla überhaupt nog nooit op dus misschien wordt het wel heel donker en duister, idk
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#14
OtherShore zei:
Als solo de trein pakken, door de stad lopen (van en naar het station), fietsen, etc. allemaal wel goed gaan komen, dan gaat een rondje door het bos toch ook wel goed komen? Ik zie het probleem niet zo.
Klik om te vergroten...

dus je ziet geen risico om volledig trippend een boswandeling te maken?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#15
CloudSurfer zei:
dus je ziet geen risico om volledig trippend een boswandeling te maken?
Klik om te vergroten...
Als jij zegt dat het voor jou geen enkel probleem is om door de stad te lopen/fietsen en in de trein te zitten terwijl je volledig tript dan denk ik dat een boswandeling ook wel goed gaat komen.

Edit: Persoonlijk vind ik als ik trip het bos minder stressvol dan de stad of de trein.
P
PinnacleLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb best vaak op rustige plekken in het bos getript (vaak een huisje gehuurd en dan daar nemen en vervolgens naar het bos gegaan). Ook wel eens soort van alleen, dat m'n vrienden bij het huisje waren en ik een paar uur ging lopen. 100% alleen zoals jij wilt nooit, maar het kan wel als het een vertrouwde omgeving is. Ik heb geen ervaring met MiPLA maar het is geloof ik minder heftig zoals je aangeeft.

Het was elke keer prachtig en prima te doen, wat helpt is als je niet naar een plek gaat met teveel mensen, ik vond andere wandelaars zien destijds best vervelend, omdat je vergeet hoe je normaal moet doen. Daarnaast zou ik iemand die je kent infomeren over wat je aan het doen bent, je weet maar nooit.

Verder, zorg dat je een soort 'basis' hebt in het bos, een rustige plek of bankje ofzo waar je kan zitten. Ik had zelf destijds wel behoefte om ergens te zitten waar ik me veilig voelde tijdens de piek. Je weet nooit, zeker met een nieuw middel, hoe het valt dus het is fijn om te kunnen zitten als het te heftig wordt.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Prachtig om op een hooge lsd trip de buiten wereld te kunnen meemaken,
Paar jaar geleden 300 ug lsd buiten bij het bos kunnen lopen in de zon in me piek pohh, toen nam iemand me wel mee, wat heb ik me ogen uit me kop gekeken
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pinnacle zei:
Ik heb best vaak op rustige plekken in het bos getript (vaak een huisje gehuurd en dan daar nemen en vervolgens naar het bos gegaan). Ook wel eens soort van alleen, dat m'n vrienden bij het huisje waren en ik een paar uur ging lopen. 100% alleen zoals jij wilt nooit, maar het kan wel als het een vertrouwde omgeving is. Ik heb geen ervaring met MiPLA maar het is geloof ik minder heftig zoals je aangeeft.

Het was elke keer prachtig en prima te doen, wat helpt is als je niet naar een plek gaat met teveel mensen, ik vond andere wandelaars zien destijds best vervelend, omdat je vergeet hoe je normaal moet doen. Daarnaast zou ik iemand die je kent infomeren over wat je aan het doen bent, je weet maar nooit.

Verder, zorg dat je een soort 'basis' hebt in het bos, een rustige plek of bankje ofzo waar je kan zitten. Ik had zelf destijds wel behoefte om ergens te zitten waar ik me veilig voelde tijdens de piek. Je weet nooit, zeker met een nieuw middel, hoe het valt dus het is fijn om te kunnen zitten als het te heftig wordt.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je bericht, dit geeft inderdaad gelijkenissen met wat mijn idee/wens was voor de trip. Ik zal proberen iemand te zoeken, opbiechten dat ik ga trippen en diegene me enigszins in de gaten houdt, en anders een pyrazolam erin.

mitchieee zei:
Paar jaar geleden 300 ug lsd buiten bij het bos kunnen lopen in de zon in me piek pohh, toen nam iemand me wel mee, wat heb ik me ogen uit me kop gekeken
Klik om te vergroten...

Dat is toch prachtig! Gewoon even een met de natuur, even terug naar niks en tegelijkertijd helemaal space zijn.
Persoonlijk hoop ik op een bijzondere break-trough, wat me misschien kan helpen met antwoorden op die vragen, en of wat duidelijker kan maken.


Overigs bedankt voor jullie bijzondere ervaringen en reacties, ik zal het meenemen en nog ff nadenken. Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat MiPla eerder kan zorgen voor duistere gedachtes, of sombere dingen.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als solo de trein pakken, door de stad lopen (van en naar het station), fietsen, etc. allemaal wel goed gaan komen, dan gaat een rondje door het bos toch ook wel goed komen? Ik zie het probleem niet zo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."