Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport, 1P-LSD 270μg Solo Traumaverwerking, doorbraak en voor mij mijn heling

Tripreport, 1P-LSD 270μg Solo Traumaverwerking, doorbraak en voor mij mijn heling

43 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bima zei:
Ik heb nog nooit truffels gedaan (behalve die chemische pil), wellicht is dat wat milder een andere keer.
Klik om te vergroten...
Zou ik niet vanuit gaan! Truffels/ paddo’s zijn veel minder stuurbaar en kúnnen mijns inziens een heel donkere rand hebben, zeker als je die opzoekt of in je eentje tript. Bovendien is het een natuurproduct, dus hoe sterk het is en hoe diep je gaat is ook niet altijd met zekerheid te zeggen.

Als je dan een keer een luchtigere trip zou willen, zou ik inderdaad een (veel) lagere dosis (1p)LSD nemen.

Wel enorm bedankt voor je verhaal! Knap, dat je zo diep hebt gekund. Ik heb mezelf dat nooit toegestaan (denk ik) toen ik dat nodig had dus ik heb het met fascinatie gelezen. Mooi hoe je het ook in de praktijk van je huidige relatie met je ouders terugziet… Knap hoor. Heeft het al gezorgd voor minder angst? Voor een stapje dichterbij de persoon zijn die je wil of het leven dat je wil?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bima zei:
Ik wou dat ik het wist. Ik kan ze nog eens mailen. Ze gebruikten alleen research chemicals. Maar vertelden m.i. liever niet wat precies. Ze deden bijvoorbeeld ook een xtc groepssessie en ook individueel. Maar ze mochten dat niet doen met xtc. Dus tijdens het praatten met een deelnemer daarover, die vertelde dat ze dat individueel bij hen had gedaan, maar dat ze naar binnen was gekeerd en niet het love gevoel had ervaren (terwijl dat voor mij HET ding js met xtc) zei ik dan zul je wel 5 abp of 6 abp hebben gehad en ik vroeg dat later aan de begeleiders van dat weekend en lieten ze dat bewust in het midden.
Klik om te vergroten...
Hmm klinkt wel een beetje sketchy als ik eerlijk ben. Ik snap dat het natuurlijk best grijs gebied is maar ik zou wel willen weten wat voor stof ik naar binnen gooi.
B
BimaLid
01-01-2024, 00:00
#3
ReggaeBlaster zei:
Hmm klinkt wel een beetje sketchy als ik eerlijk ben. Ik snap dat het natuurlijk best grijs gebied is maar ik zou wel willen weten wat voor stof ik naar binnen gooi.
Klik om te vergroten...
Achteraf vind ik dat ook. We hadden we afgesproken dat als ik/ ze het idee hadden ik niet goed genoeg erin kwam ik truffels bij zou krijgen. Dat dit in 2 pilletjes kwam snapte ik op dat moment onder invloed ook niet helemaal.
Ik vertrouwde ze wel, in de voorbereiding en reviews gewoon een goede club. Zo leek het. Voor mij achteraf niet. Ik kwam juist door een aantal dingen juist extra in mijn gevoel van onveiligheid.

Ik zou het heel graag nog eens doen in de natuur. Of truffels, of paddo's. Zonder bodyload, had ik de eerste en tweede keer, derde keer (met hoogste dosis) dan weer niet.. zo naar dat misselijke gevoel.

Ik ga bijna nog mijn zegels tellen als we zo doorschrijven😅. Nee, hoor, wacht netjes op de zaterdagavond op mijn puberkids die op stap zijn😇
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Metalcored00d zei:
Vind ik een super interessant gegeve
Klik om te vergroten...
O is zeker geen gegeven hoor! Was daarom ook wat voorzichtig met mijn woorden. Psychedelica kúnnen die donkere rand hebben, en ik geloof dat over het algemeen de meeste mensen dat vaker ervaren bij truffels dan bij LSD. Dus daarom ook van: ik zou daar niet per se vanuit gaan. Dat het korter duurt is geen garantie dat het makkelijker is.

Maarrrrrrr ik ben er sowieso van overtuigd dat het heel erg persoonsafhankelijk is én heel erg van je set en setting afhangt: hoe loop jij erbij, hoe zijn de dagen ervoor geweest, ben je alleen of niet en zo niet met wie, etc. Ik heb op beide middelen nooit heel donkere dingen meegemaakt, maar ook m.n. getript in een “hihi lachen met m’n maten” setting, bijvoorbeeld. Maar binnen die context wel vrienden gehad (toevallig alleen bij truffels) die wel in een donker dal terecht kwamen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bima zei:
Achteraf vind ik dat ook. We hadden we afgesproken dat als ik/ ze het idee hadden ik niet goed genoeg erin kwam ik truffels bij zou krijgen. Dat dit in 2 pilletjes kwam snapte ik op dat moment onder invloed ook niet helemaal.
Ik vertrouwde ze wel, in de voorbereiding en reviews gewoon een goede club. Zo leek het. Voor mij achteraf niet. Ik kwam juist door een aantal dingen juist extra in mijn gevoel van onveiligheid.
Klik om te vergroten...
Dit is ook gek omdat je helemaal niet “dieper” gaat over het algemeen, als je tript op LSD, truffels, of vergelijkbare middelen treedt er direct tolerantie op… met bijnemen verleng je het over het algemeen vooral.

En bizar dat ze niet willen vertellen wat ze jullie exact geven… wtf. Das gewoon gevaarlijk! Wat ze doen is toch al illegaal, of t nou met lsd/truffels is of niet.
B
BimaLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Dit is ook gek omdat je helemaal niet “dieper” gaat over het algemeen, als je tript op LSD, truffels, of vergelijkbare middelen treedt er direct tolerantie op… met bijnemen verleng je het over het algemeen vooral.
Klik om te vergroten...
Zij gaven aan dat als je binnen anderhalf uur bij doseert het effect heeft. Daarna absoluut niet meer.

Ze wisten op zich wel wat ze deden, research chemicals op de manier waarop zij het gebruikten was niet strafbaar. Afijn, ik zal dat nooit meer zo doen. Ik zocht een betrouwbare tripsitter met wat extra begeleiding. Die kreeg ik niet. De les was: 'je moet het toch zelf doen en ook hen kon ik niet vertrouwen' *dat was op een ander kwetsbaar punt* Dat maakte wel indruk. Maar omdat ik dat patroon al zo lang ken kon ik er ook makkelijk overheen stappen.

Heb ook geld terug gevraagd en gedeeltelijk gekregen.

Een goede tripsitter vinden is niet makkelijk als je veel vrienden hebt die dit niet kennen.
B
BimaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
Heeft het al gezorgd voor minder angst? Voor een stapje dichterbij de persoon zijn die je wil of het leven dat je wil?
Klik om te vergroten...
Zeker minder angst en die werd steeds ernstiger de laatste anderhalf jaar. Dit stuk is echt anders geworden. Ik heb er zelfs vragen over gesteld aan mijn vader.

Ik snap het beter en deal er beter mee. Dit naast de psychoherapie die ik een jaar heb gehad.

Dat stuk in de trip dat ik naar mijn vader ging. Dat wilde ik niet maar ik heb mezelf er toch naar toe gestuurd. Het had niet gehoeven. Ik had ook aan leuke dingen kunnen gaan denken, maar daar deed ik deze niet voor. Dat stuk aan het begin van de trip, die was wel onvermijdelijk en niet te sturen en was echt heftig om terug te komen in een bewust zijn omdat ik mezelf hoorde huilen en schreeuwen.

Ik wil nog steeds veel dingen anders in mijn leven en ben nog niet de persoon die ik wil zijn, maar ik ben er wel mee aan het werk.
B
BimaLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Als je dan een keer een luchtigere trip zou willen, zou ik inderdaad een (veel) lagere dosis (1p)LSD nemen.
Klik om te vergroten...
Dankjewel! Ik dacht echt dat truffels minder heftig waren en leuker met iemand samen.
ljuv zei:
Wel enorm bedankt voor je verhaal!
Klik om te vergroten...
Heel fijn om te lezen. Ik had het voor mezelf opgeschreven, maar toen ik vanmorgen las dat ReggaeBlaster vragen had over dosering en tolerantie dacht ik handig om te delen welke ervaring ik had met een grote dosis. Omdat het echt wel heftig kan worden met die grotere dosis.
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Bima Waauw wat een mooi geschreven report! Heel veel dingen resoneerden bij me. Iets dat me specifiek triggerde was dat niet kunnen volledig openstellen op LSD met anderen erbij. En door dit te lezen besefte ik me dat de keren dat ik werkelijk niet kon genieten van een LSD-ervaring steeds waren wanneer ik het met mensen om me heen deed. Oftewel kon ik me niet over het feit zetten dat je op een andere manier moet viben, oftewel werd ik een ontzettend overgevoelige en overprikkelde freak waarin 1 verkeerde blik, geluid of beweging, irritatie en boosheid en onbegrip deden opborrelen. En dat ging dan gepaard met schuldgevoelens over dat ik überhaupt zo over mijn trippartner dacht.

ljuv zei:
Zou ik niet vanuit gaan! Truffels/ paddo’s zijn veel minder stuurbaar en kúnnen mijns inziens een heel donkere rand hebben, zeker als je die opzoekt of in je eentje tript. Bovendien is het een natuurproduct, dus hoe sterk het is en hoe diep je gaat is ook niet altijd met zekerheid te zeggen.

Als je dan een keer een luchtigere trip zou willen, zou ik inderdaad een (veel) lagere dosis (1p)LSD nemen.
Klik om te vergroten...
Vind ik een super interessant gegeven, en kan het niet laten hier ook even mijn mening over te geven, waarom bestaat dit forum anders ;D. Zelf vind ik paddenstoelen en truffels veel zachtaardiger van karakter dan LSD. Ik weet niet hoe ik het goed kan beschrijven, maar zelfs op (wat ik zelf al vrij extreem) hoge dosissen vind, heb ik nooit die donkere rand als mogelijks enger of duisterder dan wat LSD mij al heeft getoond. Integendeel, wat voor mij vooral het verschil maakt, is dat ik op psilocybine mijn helderheid niet echt lijk te verliezen. Wel, deels, ik liep al verloren in een park omdat ik zo hevig hallucineerde dat ik de weg niet herkende en dat ik een loop van een oneindig padje zat. Of dat ik zo ver heen was in mijn appartement dat ik even niet meer wist wie ik was of waar ik was, alsof ik was gedropt in een random filmset. Maar die dingen hebben mij nooit angst bezorgd, of een gevoel van chaos.

En dat doet LSD wel, bij mij althans, het komt te chaotisch en snel aan. Het geeft me een behoorlijke bodyload en ik ga meestal door een shitload aan angst alvorens ik de vibe te pakken heb. Maar als ik er eindelijk in kom, ja dan is dat die mooiste plek in het universum :). Ik heb mij tijdens trips ook al zitten afvragen of er eventueel een verband zou kunnen bestaan tussen lower-tier grondstoffen om mee te synthetiseren en een lower-grade eindproduct. Ik zeg dat omdat ik al wel enkele keren een ervaring had waarin ik het gevoel had dat wat ik te zien kreeg precies door een "goedkoper" filter werd gegenereerd, alsof het LSD van het huismerk van Aldi was ipv een merkproduct. Terwijl ik nochtans altijd hetzelfde bestel van dezelfde vendor, zo zie je maar.

Even terug naar de truffels en de paddenstoelen, daarna stop ik mijn gebrabbel :wink:. Persoonlijk vind ik de verschillende soorten truffels vrij waarheidsgetrouw hoe ze volgens sterkte worden gerangschikt, net zoals de ene soort paddo ook procentueel meer psilo bevat dan een andere soort. Bij wietplanten zelfde verhaal. Mijn punt is dat pakweg 15g Mexicana truffels effectief een bakje lachtruffels en good vibes zijn. Koop je iets als 15g Valhalla, dan ga je al richting een intense trip. Toen ik met mijn eigen paddo growkits ben gestart moet ik zeggen dat ik vrij teleurgesteld was over hun potentie. Ik had de Psilocybe Cubensis McKennaii kit, denkende dat dit de fameuze paddo is waarvan hij zelf zei "if you wanna talk to the mushroom, all you need is 5 dried grams". Voor mij althans veel te licht gedoseerd, vind ik eerder richting half bakje Mexicana aanleunen. Ach ja, ieders tolerantie is anders en we zullen allemaal wel een affiniteit voor 1 middel boven een ander hebben, dat denk ik wel.

En het laatste grote verschil tussen de twee is uiteraard hoe lang het duurt en hoe hyper ik word van LSD tov coach locked van psilocybine.
B
BimaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Metalcored00d zei:
Waauw wat een mooi geschreven report
Klik om te vergroten...
😍
Metalcored00d zei:
Oftewel kon ik me niet over het feit zetten dat je op een andere manier moet viben, oftewel werd ik een ontzettend overgevoelige en overprikkelde freak waarin 1 verkeerde blik, geluid of beweging, irritatie en boosheid en onbegrip deden opborrelen
Klik om te vergroten...
Oh ja, dat had ik ook met die begeleide truffelceremonie groep waar ik dus 1p lsd kreeg. Ik vond alles en iedereen irritant en ik wilde gewoon echt met rust gelaten worden en dat lukte niet. Maar het moment dat je ook voelt.. dit gaat 'm niet meer worden en dan niet zo goed weten wat dan op een vreemde plek. Aarggh😬
Metalcored00d zei:
Zelf vind ik paddenstoelen en truffels veel zachtaardiger van karakter dan LSD
Klik om te vergroten...
Interessant te lezen, dat dacht ik ook, maar lees ook wel goed wat ljuv schrijft en hou dat zeker in mijn achterhoofd. Ik ga binnenkort eens experimenteren, maar moet me echt inlezen. Tips en tricks voor een eerste keer?
ljuv zei:
hihi lachen met m’n maten” setting
Klik om te vergroten...
Want die, een wat relaxtere variant wil ik ook wel eens ervaren na mijn eerdere verhaal🫠
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bima zei:
Tips en tricks voor een eerste keer?
Klik om te vergroten...
Zoals @ljuv al aangaf idd eerst en vooral zorgen dat de set en setting goed gerespecteerd zijn. Dat kan bijvoorbeeld ook meditatie zijn, een wierrookstokje branden en je huis opruimen alvorens de sprong te wagen.

Verder is het naar mijn gevoel vrij onschuldig om te starten met een halve portie Mexicana truffels. Da’s imo een veilige start. Ik heb destijds es een vriendin tot truffels geïntroduceerd op die dosis. Ze had nog nooit iets van “drugs” genomen en vond het een fantastische ervaring. Zij had niet het gevoel dat er meer nodig was, alhoewel ik de volle 15g op had - mits wat tolerantie. Er was ook iemand bij die volledig nuchter was mocht er iets mis gaan. Een ander voordeel van truffels tov LSD is dat je iets kan eten om de trip eerder op te geven. Dat werkt niet op LSD omdat die je neuroreceptoren inkapselen totdat het uitgewerkt is. Als dat niet klopt, my bad!

Enneuh, zoals al vermeld in dit topic bestaan er inderdaad research chemicals die psilocybine nabootsen zoals die 4-HO-MET, maar die vind ik persoonlijk geen “ziel” bevatten. Dan krijg je de volle dosis visuals, maar er komt weinig introspectie of verhaal. Eerder een tryptamine simulatie, maar ik besef dat dat enkel mijn mening is. Ik heb wel vaker het gevoel op veel van de synthetische dingen dat ze de headspace en de verbinding met de aarde en de natuur missen. Maar dat kan evengoed zijn dat ik daar een affiniteit naar heb. Op synthetische dingen wijk ik eerder af naar “alles is een simulatie en de realiteit bestaat niet” kind of vibe. Mijn excuses als ik afwijk :’)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oeps! Zie ook nu pas dat ik je reacties van afgelopen weekeind gemist heb!

Bima zei:
Zij gaven aan dat als je binnen anderhalf uur bij doseert het effect heeft. Daarna absoluut niet meer.
Klik om te vergroten...
Hmmmm ja het is nooit echt goed onderzocht, en kan ook verschillen pp, maar een uur is wel écht lang… Zo ver ik weet verleng je je trip dan vooral.

Bima zei:
research chemicals op de manier waarop zij het gebruikten was niet strafbaar
Klik om te vergroten...
Je moet áltijd zeggen wat je iemand geeft… anders is het gewoon strafbaar. In EU wetgeving gaat dit over “informed consent”. In het geval het een officiele medische setting is en je geen METC-goedkeuring hebt, is het sowieso niet legaal (maar niet per se strafbaar😅). Je hebt in elk geval altijd een zorg- en aansprakelijkheidsplicht, en daar hoort een informatieplicht bij. Zéker als je ernaar vraagt. Of je nou illegale stoffen, legale stoffen of helemaal geen stoffen toedient in groepstherapiesessies. En dat is ook voor commerciële aanbieders het geval. Dat betekent niet per se dat ze niet weten wat ze deden hoor, maar het is wel belangrijk te weten wat je rechten zijn voor het geval dat❤️

Bima zei:
Ik zocht een betrouwbare tripsitter met wat extra begeleiding. Die kreeg ik niet.
Klik om te vergroten...
Ah dat vind ik vooral heel kut joh❤️ Knap dat je wel je eigen tripsitter/begeleider kon zijn.

Bima zei:
Zeker minder angst en die werd steeds ernstiger de laatste anderhalf jaar. Dit stuk is echt anders geworden. Ik heb er zelfs vragen over gesteld aan mijn vader.

Ik snap het beter en deal er beter mee. Dit naast de psychoherapie die ik een jaar heb gehad.

Dat stuk in de trip dat ik naar mijn vader ging. Dat wilde ik niet maar ik heb mezelf er toch naar toe gestuurd. Het had niet gehoeven. Ik had ook aan leuke dingen kunnen gaan denken, maar daar deed ik deze niet voor. Dat stuk aan het begin van de trip, die was wel onvermijdelijk en niet te sturen en was echt heftig om terug te komen in een bewust zijn omdat ik mezelf hoorde huilen en schreeuwen.

Ik wil nog steeds veel dingen anders in mijn leven en ben nog niet de persoon die ik wil zijn, maar ik ben er wel mee aan het werk.
Klik om te vergroten...
Wauw, echt heeeeel fijn en super knap!!! Een heilzame trip is één ding. Maar deze lessen integreren is een misschien nog wel moeilijker en hangt hélemaal van jezelf af!

Bima zei:
Dankjewel! Ik dacht echt dat truffels minder heftig waren en leuker met iemand samen.
Klik om te vergroten...
Hehe ja nou, ik vind truffels persoonlijk ook niet zo heftig en heel leuk met iemand samen😅 Maar het hoeft niet zo te zijn, ik vind ze dus wel écht minder stuurbaar en heb vooral bij vrienden gezien die toen niet zo lekker in hun vel zaten, dat het hen zwaar/zwaarder viel.
Maar zowel met truffels als LSD: probeer het eerst gewoon eens in een lagere dosis en een “gezellige” setting! Je hebt nu wel echt veel gehad natuurlijk (ondanks tolerantie) en ik vind in m’n eentje trippen vooral echt veul heftiger dan met mensen samen. Dat zorgt meteen voor introspectie, wat geweldig is als je ernaar op zoek bent maar niet als je lekker wil lachen en trippen.

Bima zei:
Heel fijn om te lezen. Ik had het voor mezelf opgeschreven, maar toen ik vanmorgen las dat ReggaeBlaster vragen had over dosering en tolerantie dacht ik handig om te delen welke ervaring ik had met een grote dosis. Omdat het echt wel heftig kan worden met die grotere dosis.
Klik om te vergroten...
Je hebt het erg mooi omschreven, ik denk een leerzaam rapport voor velen!

Bima zei:
Want die, een wat relaxtere variant wil ik ook wel eens ervaren na mijn eerdere verhaal🫠
Klik om te vergroten...
Haha die verdien je ook!!! Mijn tip is dan dus vooral om echt met lagere dosissen te experimenteren, en daarnaast om het met vrienden te doen, als t ff kan buiten in de natuur, verschillende muzieklijsten klaar hebben staan waar je blij van wordt (zodat je ook van stijl kan veranderen als je wel ff in een vervelende gedachtenloop oid komt) en je van te voren niet te veel druk te maken.
B
BimaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dankjullie wel voor de lieve berichten @Metalcored00d en @ljuv💓

Als ik eraan toe ben en een leuk iemand vind om dat mee te doen dan ga ik dit nog een keer uitgebreid teruglezen. Ik heb vooral vrienden die andere dingen leuk vinden, maar ver weg blijven van dit soort ervaringen en experimenten. Met mijn ex was dit super, maar hij gebruikte veel andere middelen en daarom hebben we voor nu ook afstand van elkaar genomen. Hoe jammer ook voor alles, maar ook voor en met dit soort dingen!
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bima zei:
Dankjullie wel voor de lieve berichten @Metalcored00d en @ljuv💓

Als ik eraan toe ben en een leuk iemand vind om dat mee te doen dan ga ik dit nog een keer uitgebreid teruglezen. Ik heb vooral vrienden die andere dingen leuk vinden, maar ver weg blijven van dit soort ervaringen en experimenten. Met mijn ex was dit super, maar hij gebruikte veel andere middelen en daarom hebben we voor nu ook afstand van elkaar genomen. Hoe jammer ook voor alles, maar ook voor en met dit soort dingen!
Klik om te vergroten...
Met heel veel plezier! Ik heb zelf weinig vrienden die erin geïnteresseerd zijn, dus heb ik de meeste van mijn trips altijd alleen gedaan. En die paar die dan met mij iets wilden nemen, wilden een hele lichte dosis. Wat op zich wel een leuke ervaring was, net omdat ik alleen de zware trips gewend was. Op zo'n lichte dosis kun je gewoon lachen en filosoferen zonder dat je je draad verliest.

Met mijn ex was het een beetje dubbel. Daar was ik duidelijk "de druggie" van de twee, en dat had ze niet graag. Maar als ze zelf wou trippen, was het plots allemaal wel oké. En ik had dan weer een probleem met het feit dat ik vond dat ik zelf wel die keuze mocht maken... Wel als je dan iets neemt en je beseft dat ze een paar uur later thuiskomt en ziedend zal zijn, nja dan had ik zelf de set en setting niet gerespecteerd... Intussen zie ik wel in dat mijn gebruik van toen een weglopen was van de realiteit, maar ik was er niet aan toe te veranderen voor iemand anders. Ik wilde het zelf inzien. Gelukkig is dat ook gelukt.

Intussen streef ik een ideale situatie na waarin ik max 4x/jaar een intense trip nastreef, liefst op de overgangsmomenten van de seizoenen. En los daarvan eventueel eens een lichter tripje, bijvoorbeeld gepaard met een boswandeling ofzo. En voor de rest neem ik wel eens een serotonine slurpertje als ik naar een feestje ga.

Ik wens je van harte toe dat je mag vinden waarnaar je verlangt in een vriend of partner. Soms is het cliché ook wel waar dat wanneer je niet actief op zoek gaat die dingen vanzelf op je pad komen :)
B
BimaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Metalcored00d zei:
Met mijn ex was het een beetje dubbel
Klik om te vergroten...
Met mijn ex was het ook een beetje dubbel🤣 Ik vond het recreatief gebruiken heel leuk, maar hij gebruikte op een gegeven moment dagelijks iets om zijn drukke hoofd te dempen, ik zal er een andere keer nog wel eens over posten. Want ik mis hem ook enorm.
Metalcored00d zei:
Ik wilde het zelf inzien. Gelukkig is dat ook gelukt.
Klik om te vergroten...
Ik wil ook dat hij het zelf in zou zien. De enige manier om dat te bereiken was doordat ik zelf uiteindelijk weg ben gegaan uit die situatie. Ik hoop dat het hem lukt. Hij staat op de wachtlijst bij verslavingszorg.

Zo fijn om te lezen dat jij het onder controle hebt🙏 . Zo zou ik het precies willen. Ik vind tripmiddelen (die ik heb geprobeerd) en xtc/mdma/6mabp (voor mij) ook helemaal niet verslavend en valt voor mij onder een heel ander categorie dan bijvoorbeeld speed waar ik veel meer mee moet uitkijken als ik dat in huis heb. Eerste keer was dat nog niet zo duidelijk, maar nu wordt het daar zo heerlijk stil van in mijn hoofd.
Metalcored00d zei:
Ik wens je van harte toe dat je mag vinden waarnaar je verlangt in een vriend of partner.
Klik om te vergroten...
Ik ben daar nu nog niet aan toe maar wie weet hopelijk op een gegeven moment in een mooie balans. Ik heb wel behoefte aan wat dopamine shots af en toe en ik hou niet van saai en wil altijd veel proberen. Maar die shots ook weer meer op de natuurlijke manier krijgen staat ook op het lijstje. Balans ⚖️ dus.

ljuv zei:
Ik ken nog wel wat stomme iemanden😜
Klik om te vergroten...
Jaaaaa, leuk met stomme iemanden😅 mensen om stomme dingen mee te doen🙃
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bima zei:
Dankjullie wel voor de lieve berichten @Metalcored00d en @ljuv💓

Als ik eraan toe ben en een leuk iemand vind om dat mee te doen dan ga ik dit nog een keer uitgebreid teruglezen. Ik heb vooral vrienden die andere dingen leuk vinden, maar ver weg blijven van dit soort ervaringen en experimenten. Met mijn ex was dit super, maar hij gebruikte veel andere middelen en daarom hebben we voor nu ook afstand van elkaar genomen. Hoe jammer ook voor alles, maar ook voor en met dit soort dingen!
Klik om te vergroten...
Ik ken nog wel wat stomme iemanden😜

Je zou ook eens bij tripreports kunnen spieken en door die te delen proberen een vriend/vriendin over te halen!
w
w00tLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mooi tripreport, en knap hoe je zo open vertelt over de band met je ouders. Soms kan een trip je net even de antwoorden geven op vragen waarvan je nog niet wist dat je ze had. Ik heb een keer een heftige, maar zeer leerzame truffeltrip gehad waarin ik letterlijk met mijn gewicht werd geconfronteerd. Door veel thuiszitten met corona was ik fors aangekomen, en 1 trip heeft er voor gezorgd dat ik gezonder ben gaan leven en daardoor ook 10 kilo ben afgevallen. Mooi om te lezen dat het voor jou ook iets positiefs teweegbrengt.

Overigens ga ik dinsdag ook aan de 1P-LSD, voor t eerst. Ik heb wel al vaker de 'illegale' variant gehad, en merkte nooit heel veel op mentaal vlak, maar heb dat met truffels wel vaker gehad.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
w00t zei:
Overigens ga ik dinsdag ook aan de 1P-LSD, voor t eerst. Ik heb wel al vaker de 'illegale' variant gehad, en merkte nooit heel veel op mentaal vlak, maar heb dat met truffels wel vaker gehad.
Klik om te vergroten...
Hoeveel mcg 1P-LSD ga je nemen?

Ik zou als eerste keer 100 mcg aanraden. Niet meteen met bijvoorbeeld 200+ beginnen, want itt straat LSD krijg je met 1P waarschijnlijk echt de dosering die het zou moeten zijn.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Ik zou als eerste keer 100 mcg aanraden. Niet meteen met bijvoorbeeld 200+ beginnen, want itt straat LSD krijg je met 1P waarschijnlijk echt de dosering die het zou moeten zijn.
Klik om te vergroten...
Lijkt mij ook de beste dosis om mee te beginnen.

Twee keer de fout gemaakt een (voor mij) te hoge dosis te nemen. Waren behoorlijk intense trips. Machtig interessant maar kunnen bij de verkeerde persoon absoluut helemaal verkeerd vallen. En zeker ook zonder begeleiding.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deadwing zei:
Lijkt mij ook de beste dosis om mee te beginnen.

Twee keer de fout gemaakt een (voor mij) te hoge dosis te nemen. Waren behoorlijk intense trips. Machtig interessant maar kunnen bij de verkeerde persoon absoluut helemaal verkeerd vallen. En zeker ook zonder begeleiding.
Klik om te vergroten...
Yup en duurt ook nogal lang. Valt het verkeerd, ben je nog 8 uren bezig.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."