#1
Als je onder invloed geen erectie kunt krijgen (heb ik ook last van) is Taladafil een goeie toevoeging. Staat beter bekend als Cialis. Verschil met Viagra, kamagra etc. is dat taladafil veel langer werkt (tot wel 2 dagen) én ietsje minder, maar (voor mij) nog steeds ruim goed genoeg. Heb ook ervaring met Viagra en kamagra en daarvan vond ik de bijwerkingen net wat heftiger: neus zwaar verstopt, bloeddoorlopen ogen... Taladafil heeft ook bijwerkingen, bijvoorbeeld brandend maagzuur (vooral icm vet eten / alcohol) en die duren helaas ongeveer even lang als de werking. Dus als je gevoelig bent voor brandend maagzuur is Viagra/kamagra misschien toch een betere optie. Dan adem je maar door je mond ![:wink:]()
Bij mij heeft GHB minder effect op mijn erectie. Speed en MDMA wel, 2CB ook.
Bij mij heeft GHB minder effect op mijn erectie. Speed en MDMA wel, 2CB ook.