MDMA (=XTC): warme love feelings, je gaat gegarandeeerd praten en je partner super waarderen, lovey-dovey feelings all over. Helemaal opgaan in het moment en elkaar. Nadeel, net als met de meeste middelen die serotonine releasen alsook stimulanten/amfetamine-achtigen (zoals speed): je erectie kan kan eronder lijden en je orgasme onderdrukt (voor mannen met vroegtijdig orgasme probleem wordt wel een dapoxetine gebruikt, dat werkt ook op je serotonine, het stelt 't uit).
Je kan je echter zo goed voelen gedurende het hele "proces" onder invloed van XTC, dat je dat (klaarkomen) niet eens het belangrijkst meer vindt. Voor de emotionele connectie by far het beste middel. GHB hoor ik ook goede verhalen over maar heel voorzichting doseren, als je bijna "out" gaat is het niet meer zo leuk. Crystal meth zou ik niet aan beginnen, te heavy en verslavingsgevoelig m.i. Weed (m.n. inderdaad sativa, dus haze soort) werkt voor mij ook heel goed maar dat lijkt als ik links en rechts zo lees wel heel persoonlijk te zijn. Ik combineer 't met MDMA dat is voor mij ultiem genot
![:wink:]()
. Als " beginner" nog niet doen, eerst ervaren hoe XTC en wiet allebei apart worden ervaren.
Viagra/Kamagra etc (allemaal hetzelfde nml. sildenafil): i.c.m. speed en andere amfetamine achtigen kan het een slap zaakje voorkomen maar advies is hier heel voorzichting mee te zijn vanwege mogelijk onveratwoordelijke belasting van je hart en bloedvatem In elk geval NOOOIT combineren van viagra met poppers vanwege potentieel dodelijke lage bloeddruk. Ik combineerde 't wel eens met XTC, het helpt zeker maar het risico is het me niet waard (ik ben ook al 50......).
Ik zou ZEKER een avondje XTC met z'n 2-en proberen, zelfs als de seks zelf "technisch" wat lastiger blijkt uit te vallen hou je er toch een overgetelijke avond aan over met z'n 2-en dat is bijna gegarandeerd.
P.s. tussen gebruik van middelen zoals XTC maar ook 3-MMC, altijd 2-3 maanden pauze aanhouden om je serotonine systeem intact te laten!