#1
Ja maar gewoon dat aangeven! Dat je heel bewust bent van dit soort shit spreekt juist voor je. Ik denk dat het lastiger is voor de wat overmoedigere types. Té angstig is natuurlijk ook gevaarlijk maar gewoon: ik weet wat de gevaren van mijn “aandoening” zijn en op deze en deze manier houd ik daar rekening mee.Ja dat wel helemaal als je alles bij elkaar optelt. Maar ja ik rij nou weer na 8 jaar en dat wil ik wel blijven doen. Maar ik ben al een angsthaas en bang voor ongelukken en als ik dan niet eerlijk en niet verzekerd zou zijn dan zou ik helemaal nooit meer slapen 🙈