Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-HO-MET druppels (ik LEEF!)

4-HO-MET druppels (ik LEEF!)

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Mell321Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey lieve leden,

ik heb nog niet eerder een tripreport geschreven, maar deze verdient er echt 1! Ook heb ik weinig mensen om deze magische ervaring mee te delen, dus deel ik hem graag met jullie!

Ik zit momenteel op de camping met mijn vriend en kindje, en mijn broer en zus staan in hun eigen tent naast ons.

mijn zus en broer besloten de kindjes mee te nemen naar de speeltuin en mijn vriend ging een stukje fietsen. Ik besloot het ervan te nemen en een momentje voor mijzelf te plannen.

Ik besloot het luchtbed naast de tent te zetten in het zonnetje, met een muziekje in de oren. Toen bedacht ik mij dat 2 druppeltjes wel eens zouden kunnen bijdragen aan het ultieme ontspanningsmomentje. Ik merk dat ik de druppels nog niet fijn vind te doen in de avond bijvoorbeeld wanneer ik met mensen zit die er niet vanaf weten. Dit voelde dus als hét moment!

2 druppeltjes 4-HO-MET, ik heb al best wat geëxperimenteerd met de druppeltjes, op 3 druppels kan ik al best een hele ervaring hebben, 13druppels tijdens een gezellig avondje met 2 andere meiden, maar 2 druppeltjes op klaarlichte dag had ik nog niet gedaan.

Ik vermoed dat ik ADHD heb, dit is nog in onderzoek. Ik merk dat de druppeltjes beginnen te werken als het geluid ineens uit word gezet, rust, stilte! Ik verwachtte niet veel van de 2 druppels, ik verwachte niet te trippen, verre van dat, puur een hulpmiddel om meer te aarden en te kunnen ontspannen. Na een uur was ik dan ook zeer verrast toen het grasveld begon te bewegen, ademen, WoW hier was ik even niet op voorbereid, maar het was helemaal oké!

Ik bedacht mij dat er eigenlijk maar 2 nummers zijn die ik graag luister tijdens mijn psychedelica reisjes. Ik ga op mijn rug liggen en kijk naar de wolken, de wolken bewegen erg snel en vanaf dat moment werd het magisch! Woorden schieten tekort. Ik heb nog nooit zo gevoeld dat ik leef! Het nummer van de foto in de bijlage kwam (nog nooit gehoord maar het voelde zo compleet). De wolken dansten, de vliegtuigen zweefden door de lucht, de vogeltjes vlogen zo tevreden door de lucht. Het klinkt wellicht wat “sullig” maar het was zo zo mooi! Het voelde echt alsof ik leefde, de wereld was zo mooi, ik lag met een grote grijns op mijn gezicht te genieten van dat wat er altijd is maar we zo weinig van bewust zijn! Ik voelde me het gelukkigste mens op aarde, de trip was helaas van korte duur, want ik kreeg bericht dat ik mijn vader moest binnenlaten op de camping. Vervolgens (1,5/2u later?) voelde het ineens alsof de piek pas begon ik heb hier helaas niet van kunnen genieten, want de chaos (vriend, vader etc) kwamen weer terug. Maar het maakte niets uit, want dat ene uurtje was al zo zo waardevol!

Sorry voor de uitgebreide tekst, maar ik ben van de details🫣

Ik voelde mij herboren en heb nog meer gekregen vanmiddag dan waar ik op hoopte. Ik ben zo dankbaar voor dit❤️
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mell321 zei:
Sorry voor de uitgebreide tekst, maar ik ben van de details🫣
Klik om te vergroten...
Geen sorry zeggen joh! Je hebt een leuke schrijfstijl. Bij een eventueel volgend tripreport zou ik juist nog wel meer details willen lezen…


Mell321 zei:
k voelde mij herboren en heb nog meer gekregen vanmiddag dan waar ik op hoopte. Ik ben zo dankbaar voor dit❤️
Klik om te vergroten...
Mooi die dankbaarheid voor een klein mooi magisch momentje waar even alles okay is 👌🏻
M
Mell321Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Eik zei:
Geen sorry zeggen joh! Je hebt een leuke schrijfstijl. Bij een eventueel volgend tripreport zou ik juist nog wel meer details willen lezen…



Mooi die dankbaarheid voor een klein mooi magisch momentje waar even alles okay is 👌🏻
Klik om te vergroten...
Het gekke is, dat er ook niet heel veel meer details waren. Dit report is dan ook een klein beetje om te laten zien dat zo’n klein “tripje” ook heel erg waardevol en mooi kan zijn, want het was van al mijn avondjes toch 1 van de meest bijzondere. Terwijl dit de kortste en met de minste hoeveelheid was dus dat je niet altijd volle bak hoeft te gaan 😊 ik geniet tegenwoordig meer van minder (less is more!). En dat werd vandaag weer enorm bevestigd❤️

bedankt dat je laat weten mijn schrijfstijl leuk te vinden! Ik zal zeker vaker een report schrijven, meteen een leuk dagboekje voor mezelf 🥰 wat zijn details die je leuk vind om te lezen?
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeker een leuk triprapport met een positieve instelling !
Mell321 zei:
wat zijn details die je leuk vind om te lezen?
Klik om te vergroten...
Wat ik altijd nuttig vind is om te lezen welke dosering je hebt gebruikt. Die druppels zijn namelijk in verschillende sterkte te koop.
Weet je hoeveel 4-HO-MET er zit in één zo'n druppel van de soort die jij hebt ?

Niet een leuk sappig detail, maar wel erg nuttig !
M
Mell321Lid
01-01-2024, 00:00
#5
BelowTheFlow zei:
Zeker een leuk triprapport met een positieve instelling !

Wat ik altijd nuttig vind is om te lezen welke dosering je hebt gebruikt. Die druppels zijn namelijk in verschillende sterkte te koop.
Weet je hoeveel 4-HO-MET er zit in één zo'n druppel van de soort die jij hebt ?

Niet een leuk sappig detail, maar wel erg nuttig !
Klik om te vergroten...
Aha ja ik had zeker wat uitgebreider kunnen zijn, ook over tijdstippen en eventuele bijdoseringen.

De druppels bevatten 3mg per druppel! Ik heb niet bijgedoseerd. Na een uurtje begonnen de druppels te werken (wellicht al wat eerder)

Ik ga zaterdag de druppels voor het eerst uitproberen op een festival (ik weet dat je enorm snel tolerant bent, maar ik denk dat het met die 2 druppeltjes van gisteren (woensdag) wel meevalt. Ik ben nog in twijfel of de setting wel juist is voor de drupoels. Gezien ik het bijzondere goedje niet wil “misbruiken”. Dit wordt dan ook mijn eerste ervaring met de druppels op een feestje. Denk hierbij aan 2/3 druppeltjes, zoals ik eerder al aangaf, ik hoef niet keihard te gaan.

wel heb ik op lago lago paddodruppels gehad, maar ik weet niet wat de inhoud was van dit goedje. Deze avond heeft mijn interesse gewekt. Ook heb ik een flesje 100% natuurlijke paddo druppels, deze deden alleen “niets” tot weinig voor mij. Ik vrees dat deze niet meer potent was. Gezien je hier ook veel meer druppels voor nodig hebt, vind ik het enorm lastig om mijn sweetspot te vinden.

heb jij ervaring met de druppels? Ik vind het ook enorm leuk om andermans ervaringen te lezen 🥰
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen ervaring met druppels. Ik moest ze zelfs opzoeken om enigszins te begrijpen waar je het over had.
Wel gemengde ervaring op pellets. Dosering dan 20/21 mg. van 4-HO-MET of 4-HO-MiPT of gecombineerd. Zowel solo thuis als op feesten.

Op feesten is dat dan in combinatie met een upper (6-APB of 2/3-MMC).
Effect is dan "leuk", maar onvergelijkbaar met de ervaringen die ik van anderen lees. Ook veel korter dan te verwachten: de upper zit waarschijnlijk in de weg voor de goede tryptamine ervaring.
Spoedig op een feest puur deze tryptamines doen, staat wel op de verlanglijst. Maar past momenteel minder goed in de sociale setting.

Over tolerantie: ik vermoed dat je zaterdag nog een paar dagen te vroeg bent voor een optimale ervaring. Als je het doet, dan is drie druppels handiger dan twee. Blijft een geringe totaaldosis.
Op een feest is de setting natuurlijk veel drukker dan alleen op een lichtbed starend naar de lucht en wolken !

Ik vind het heel mooi dat jij op een lage dosering zo kon en kan genieten !
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mooi report van een mooie ervaring!

Ik vroeg me af of je de tekst van het liedje kent, die sluit namelijk best wel aan bij je ervaring denk ik 😊
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leest oprecht Heerlijk met een H weg :)

Wat een leuke positieve ervaring en ook opgeschreven.

Het is een heel bijzonder stofje.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nice, wist niet dat daar druppels van waren. Klinkt als een goede ervaring, alleen jammer dat deze vroegtijdig werd geëindigd door externe factoren.

De paddodruppels die ik heb zijn mega potent. Handle with care dus!
M
Mell321Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nathaniel zei:
Mooi report van een mooie ervaring!

Ik vroeg me af of je de tekst van het liedje kent, die sluit namelijk best wel aan bij je ervaring denk ik 😊
Klik om te vergroten...
Jaa ik heb de tekst opgezocht, het sluit echt bizar goed aan bij hoe ik mij voelde! Had het nummer nog nooit gehoord en heb er geen woord van verstaan. Maar het voelde alsof het klopte! Kende jij het nummer al? Deze is nu zeker toegevoegd aan mijn favorieten lijstje.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee kende het nummer ook niet, staat nu ook in mijn lijstje. Hele mooie melodie en dan die woorden..Heel krachtig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."