#1
Leuk topic, heel interessant. Heb hier nog een flesje staan met een verstuiver waarvan 1 dosis 5ug zou moeten zijn, dus ik ga eens proberen met 3 pompjes om te zien wat dat te bieden heeft ! ![:grin:]()
Fijn om te horen dat het jou van je medicatie af heeft kunnen halen. Ik ben zelf best wel tegen op mensen altijd maar medicatie te geven om rustig te worden. Zo raken mensen in mijn mening "verslaafd" aan het zich normaal voelen. Dat wanneer ze bijvoorbeeld geen methylfenidaat of dexamfetamine hebben, ze dan gek worden omdat ze zich weer normaal willen voelen.Wat mij opviel is dat je aangeeft voor de verjaardag vlak van te voren een microdosis te willen nemen. Werkt het bij jou dan al zo snel uit? Ik neem het altijd direct in de ochtend op een nuchtere maag en merk tot zeker de volgende dag nog positieve effecten. Merk jij die werking niet?
Voor mij is microdoseren juist het ervaren van subtiele effecten die op de achtergrond aanwezig zijn 😊Nou moet ik zeggen dat ik nog moeilijk kan zeggen of de lsd echt wat toevoegt aangezien het namelijk subtiele effecten zijn die op de achtergrond aanwezig zijn
Ik struggle echt al zeer lange tijd met nogal somber zijn voor geen reden, gesprekken voeren en die gaande houden (ik noem t zelf praatangst). Die praatangst klinkt voor de meeste mensen als iets vaags. T verschilt van dag tot dag maar sommige dagen krijg ik intern paniek en word ik extreem paranoia. Dus mijn reden zijn: net even dat duwtje in de rug hebben voor wat makkelijker gesprekken te kunnen voeren, en gewoon algeheel een wat betere stemming te hebben.maar wat is jouw reden geweest om de weg van microdoseren te gaan volgen?
Wat vervelend voor je dat je in een depressie zitIk zit al een paar weken in een depressie (ook door de huisarts vastgesteld) en ik ben nou 1.5 week gestopt met blowen.
Ik slik wel al jarenlang antidepressiva en nu extra Diazepam. Maar vandaar ook mijn interesse in microdoseren momenteel. Dus ik volg jouw journey graag om te kijken hoe het jouw bevalt.
Erg interessant om te lezen ReggaeBlaster.Ik struggle echt al zeer lange tijd met nogal somber zijn voor geen reden, gesprekken voeren en die gaande houden (ik noem t zelf praatangst). Die praatangst klinkt voor de meeste mensen als iets vaags. T verschilt van dag tot dag maar sommige dagen krijg ik intern paniek en word ik extreem paranoia. Dus mijn reden zijn: net even dat duwtje in de rug hebben voor wat makkelijker gesprekken te kunnen voeren, en gewoon algeheel een wat betere stemming te hebben.
Verder merk ik wel echt heel erg dat het mijn enorme trek naar dagelijks ketamine gebruiken eigenlijk weg drukt. Ik heb voor t laatst keta ongeveer anderhalve week geleden gebruikt. Ik was eigenlijk ten einde raad met weer dat ik helemaal terugwas gevallen in mijn oude patroon van de ketamine en tegelijkertijd erg benieuwd hoe microdosen zou bevallen. Ik had 4 oktober een feestje en heb die avond extreem veel gedronken, en veel coke 2mmc en afgetopt met wat keta. Sindsdien direct de dag daarna volop aan de ketamine gezeten en ben ik weer op hele duistere plekken geweest met mn gedachten. Totdus anderhalve week geleden dat ik weer abrupt gestopt was met alles. Die 4-5 dagen daarna was t echt strijden met de continue cravings ernaar. Sinds afgelopen zaterdag (mijn eerste microdosis) heb ik in de gehele tijd tot nu maar enkele keren aan de keta gedacht. Dus wat mij betreft een groot pluspunt.
De energie, dat kleine extra tikje euforie, en dan dus ook het wegdrukken van sterke cravings zegt voor mij genoeg dat ik me hier aankomende weken wel mee ga vermaken. Ook het feit dat ik dus 2 dagen geleden mijn laatste dosis had en vandaag toch erg happy was. Mocht ik toch uiteindelijk denken ik heb t wel gezien dan laat ik dat ook weten maar ik denk dat ik t voorlopig aankomende weken nog erg wil gaan testen.
Tot nu toe bevalt t wel maar t zou ook een deel placebo kunnen zijn. Maar vandaag was wel opmerkelijk hoe vrolijk ik was tijdens t rondje wandelen door mn dorp heen. Dus dat is wel echt duidelijk de na effecten van die dosis van eergisteren.
Ik had die ook al voorbij zien komen bij dezelfde vendor. Echter vind ik microdoseren spannend met een middel dat ik nog nooit gebruikt heb.Ik had pas een topic geopend over microdoseren met 4-ho-met omdat een vendor adverteerde met pellets daarvoor. Maar als ik dit allemaal zo lees hier klinkt met 1P-LSD toch aantrekkelijker.
Ook erg fijn dat je trek naar ketamine nu een stuk minder is!
Naar om te horen dat t mentaal alles behalve goed gaat. Wel trots dat je gestopt bent met blowen. Blowen is echt heel moeilijk om daar mee te stoppen omdat t echt een groot onderdeel vaak wordt van mensen hun leven die echt al jaren joints wegroken.Ik zit al een paar weken in een depressie (ook door de huisarts vastgesteld) en ik ben nou 1.5 week gestopt met blowen.
Ik slik wel al jarenlang antidepressiva en nu extra Diazepam. Maar vandaar ook mijn interesse in microdoseren momenteel. Dus ik volg jouw journey graag om te kijken hoe het jouw bevalt.
Ik had die ook al voorbij zien komen bij dezelfde vendor. Echter vind ik microdoseren spannend met een middel dat ik nog nooit gebruikt heb.
Naar om te horen dat t mentaal alles behalve goed gaat. Wel trots dat je gestopt bent met blowen. Blowen is echt heel moeilijk om daar mee te stoppen omdat t echt een groot onderdeel vaak wordt van mensen hun leven die echt al jaren joints wegroken.
Ik denk dat truffels paddos en 4-ho-met microdosen beter zijn als je thuis bent en niks hoeft te doen. 1p-lsd is meer geschikt als je nog dingen te doen hebt die dag. Vanwege de wat energiekere werking ipv down to earth gevoel van die 3 anderen stoffen.Dankjewel en ja ik deed het pas een paar maanden maar het scheelde dat ik al heel snel in de gaten had dat ik er ook beter zo snel mogelijk weer mee kon stoppen daarom en niet pas na jaren 🙈
Maar vandaag 2 weken gestopt dus💪
En ja ik heb dus geen ervaring met 1P-LSD verder, maar qua psychedelisch effect heeft dat meer voordelen denk ik dan 4-ho-met.
Ik denk dat ik wat hersencellen verloren ben na afgelopen zaterdag. Lekker scherp. Ik bedoel zaterdag 8 november🤣. Geen idee hoe ik op vandaag kwam.Uhm, in welk land/tijdzone leef jij? want hier is het pas maandag 10 november 16.30 uur🙈😅
Ik ben niet helemaal gestopt hoor. Sterker nog, ik had vandaag (de 20e gestart met werk om 19:00) rond de 12.5mic ingenomen. Echter heb ik t zo enorm druk afgelopen dagen met werk dat ik er helaas geen tijd voor heb alles bij te werken. Dat doe ik naderhand wel.Ik ben wel benieuwd waarom @ReggaeBlaster gestopt is het zijn micro-doseer experiment.
Uiteraard zag ik zijn post van donderdag 20 nov over truffels, dus hij is echt gestopt naar het zich laat aanzien.
Verder viel me op dat het experiment wel "ietsje" vervuild werd door andere middelen (alcohol en wiet). Voor mij is alcohol vrijwel aan de orde van de dag, dus die vervuiling, daar kan ik mee leven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."