Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn microdose Journey

Mijn microdose Journey

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BeezzzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik doseer trouwens niet vloeibaar, maar neem een blotter onder de tong. Ik ben gestart met vloeibare kant en klare 1P-LSD en heb het ook een tijdje zelf gemaakt. Uit nieuwsgierigheid heb ik een keer de blotter onder de tong gelegd en ik vond deze werking beter, prettiger. Dit kan natuurlijk per persoon verschillen!
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beezzz zei:
maar wat is jouw reden geweest om de weg van microdoseren te gaan volgen?
Klik om te vergroten...
Ik struggle echt al zeer lange tijd met nogal somber zijn voor geen reden, gesprekken voeren en die gaande houden (ik noem t zelf praatangst). Die praatangst klinkt voor de meeste mensen als iets vaags. T verschilt van dag tot dag maar sommige dagen krijg ik intern paniek en word ik extreem paranoia. Dus mijn reden zijn: net even dat duwtje in de rug hebben voor wat makkelijker gesprekken te kunnen voeren, en gewoon algeheel een wat betere stemming te hebben.

Verder merk ik wel echt heel erg dat het mijn enorme trek naar dagelijks ketamine gebruiken eigenlijk weg drukt. Ik heb voor t laatst keta ongeveer anderhalve week geleden gebruikt. Ik was eigenlijk ten einde raad met weer dat ik helemaal terugwas gevallen in mijn oude patroon van de ketamine en tegelijkertijd erg benieuwd hoe microdosen zou bevallen. Ik had 4 oktober een feestje en heb die avond extreem veel gedronken, en veel coke 2mmc en afgetopt met wat keta. Sindsdien direct de dag daarna volop aan de ketamine gezeten en ben ik weer op hele duistere plekken geweest met mn gedachten. Totdus anderhalve week geleden dat ik weer abrupt gestopt was met alles. Die 4-5 dagen daarna was t echt strijden met de continue cravings ernaar. Sinds afgelopen zaterdag (mijn eerste microdosis) heb ik in de gehele tijd tot nu maar enkele keren aan de keta gedacht. Dus wat mij betreft een groot pluspunt.

De energie, dat kleine extra tikje euforie, en dan dus ook het wegdrukken van sterke cravings zegt voor mij genoeg dat ik me hier aankomende weken wel mee ga vermaken. Ook het feit dat ik dus 2 dagen geleden mijn laatste dosis had en vandaag toch erg happy was. Mocht ik toch uiteindelijk denken ik heb t wel gezien dan laat ik dat ook weten maar ik denk dat ik t voorlopig aankomende weken nog erg wil gaan testen.
Tot nu toe bevalt t wel maar t zou ook een deel placebo kunnen zijn. Maar vandaag was wel opmerkelijk hoe vrolijk ik was tijdens t rondje wandelen door mn dorp heen. Dus dat is wel echt duidelijk de na effecten van die dosis van eergisteren.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel interessant om je journey te lezen @ReggaeBlaster !
Ik had pas een topic geopend over microdoseren met 4-ho-met omdat een vendor adverteerde met pellets daarvoor. Maar als ik dit allemaal zo lees hier klinkt met 1P-LSD toch aantrekkelijker.
Ook erg fijn dat je trek naar ketamine nu een stuk minder is!

Ik zit al een paar weken in een depressie (ook door de huisarts vastgesteld) en ik ben nou 1.5 week gestopt met blowen.
Ik slik wel al jarenlang antidepressiva en nu extra Diazepam. Maar vandaar ook mijn interesse in microdoseren momenteel. Dus ik volg jouw journey graag om te kijken hoe het jouw bevalt.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#4
MyLittlePonyPack zei:
Ik zit al een paar weken in een depressie (ook door de huisarts vastgesteld) en ik ben nou 1.5 week gestopt met blowen.
Ik slik wel al jarenlang antidepressiva en nu extra Diazepam. Maar vandaar ook mijn interesse in microdoseren momenteel. Dus ik volg jouw journey graag om te kijken hoe het jouw bevalt.
Klik om te vergroten...
Wat vervelend voor je dat je in een depressie zit

Het is te hopen dat je iets zal hebben aan Microdoseren. Ik heb er zelf niet zoveel aan gehad moet ik zeggen. Maar hopelijk werkt het wel voor jou. Zou mooi zijn als je daardoor geen antidepressiva en Diazepam hoeft te nemen maar dat zal wel wishful thinking zijn..

Sterkte met alles!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."