Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde staat van 3mmc/mefi

de staat van 3mmc/mefi

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
k
kkrdrugswarriorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi

Even een korte intro, maar in Belgie wordt 3m vaak gewoon mefi genoemt, maar alles wat er op leek wordt natuurlijk mefi genoemd. Ook de laatste jaren toen alles 2mmc en 3cmc was. Echter was ik heel benieuwd wat er ging gebeuren toen in juli vorig jaar 2mmc illegaal werd in nederland. Voor een lange tijd bleek er niks te veranderen, maar de laatste tijd is het vaak weer zoals vroeger, met een typische geur waarvan je zweet naar kattepis ruikt. Jammergenoeg kunnen we in belgie onze drugs niet laten testen. Ik vraag me nou echt af of 3mmc weer in opmars is, of ofdat dit zelf 4mmc zou kunnen zijn. Ieder jaar kijk ik uit naar het DIMS jaarrapport omdat hier veel interessante statistieken inkomen.
Aan de mensen in Belgie: ondervinden jullie ook dat mefi nu weer meer dat mdma gevoel geeft?
Aan de mensen in Nederland: hebben jullie dit ook? of mensen die hun drugs laten testen, zijn de resulateten nu vroeger zoals vorig jaar? Ik ben erg benieuwd
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
kkrdrugswarrior zei:
Hoi

Even een korte intro, maar in Belgie wordt 3m vaak gewoon mefi genoemt, maar alles wat er op leek wordt natuurlijk mefi genoemd. Ook de laatste jaren toen alles 2mmc en 3cmc was. Echter was ik heel benieuwd wat er ging gebeuren toen in juli vorig jaar 2mmc illegaal werd in nederland. Voor een lange tijd bleek er niks te veranderen, maar de laatste tijd is het vaak weer zoals vroeger, met een typische geur waarvan je zweet naar kattepis ruikt. Jammergenoeg kunnen we in belgie onze drugs niet laten testen. Ik vraag me nou echt af of 3mmc weer in opmars is, of ofdat dit zelf 4mmc zou kunnen zijn. Ieder jaar kijk ik uit naar het DIMS jaarrapport omdat hier veel interessante statistieken inkomen.
Aan de mensen in Belgie: ondervinden jullie ook dat mefi nu weer meer dat mdma gevoel geeft?
Aan de mensen in Nederland: hebben jullie dit ook? of mensen die hun drugs laten testen, zijn de resulateten nu vroeger zoals vorig jaar? Ik ben erg benieuwd
Klik om te vergroten...
Enkel 4mmc had dit typische kenmerk.
4mmc is trouwens ook vaker en meer verkrijgbaar dan 3mmc.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
kkrdrugswarrior zei:
Hoi

Even een korte intro, maar in Belgie wordt 3m vaak gewoon mefi genoemt, maar alles wat er op leek wordt natuurlijk mefi genoemd. Ook de laatste jaren toen alles 2mmc en 3cmc was. Echter was ik heel benieuwd wat er ging gebeuren toen in juli vorig jaar 2mmc illegaal werd in nederland. Voor een lange tijd bleek er niks te veranderen, maar de laatste tijd is het vaak weer zoals vroeger, met een typische geur waarvan je zweet naar kattepis ruikt. Jammergenoeg kunnen we in belgie onze drugs niet laten testen. Ik vraag me nou echt af of 3mmc weer in opmars is, of ofdat dit zelf 4mmc zou kunnen zijn. Ieder jaar kijk ik uit naar het DIMS jaarrapport omdat hier veel interessante statistieken inkomen.
Aan de mensen in Belgie: ondervinden jullie ook dat mefi nu weer meer dat mdma gevoel geeft?
Aan de mensen in Nederland: hebben jullie dit ook? of mensen die hun drugs laten testen, zijn de resulateten nu vroeger zoals vorig jaar? Ik ben erg benieuwd
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het in België vrij lastig is om te weten wat je exact gebruikt omdat daar geen testcentrums zijn en je dealer maar op zijn of haar bruine ogen moet geloven. Kan best zijn dat er een nieuwe variant is maar uiteindelijk wordt er zoveel 'r9mmel' onder de noemer 3m of 4m verkocht dat er moeilijk een vergelijk getrokken kan worden als antwoord op jouw vraag. Maakt het gebruiken van RCs in België ook weer veel risicovoller mijns inziens en ik zou me er daar niet snel aan wagen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
kkrdrugswarrior zei:
Hoi

Even een korte intro, maar in Belgie wordt 3m vaak gewoon mefi genoemt, maar alles wat er op leek wordt natuurlijk mefi genoemd. Ook de laatste jaren toen alles 2mmc en 3cmc was. Echter was ik heel benieuwd wat er ging gebeuren toen in juli vorig jaar 2mmc illegaal werd in nederland. Voor een lange tijd bleek er niks te veranderen, maar de laatste tijd is het vaak weer zoals vroeger, met een typische geur waarvan je zweet naar kattepis ruikt. Jammergenoeg kunnen we in belgie onze drugs niet laten testen. Ik vraag me nou echt af of 3mmc weer in opmars is, of ofdat dit zelf 4mmc zou kunnen zijn. Ieder jaar kijk ik uit naar het DIMS jaarrapport omdat hier veel interessante statistieken inkomen.
Aan de mensen in Belgie: ondervinden jullie ook dat mefi nu weer meer dat mdma gevoel geeft?
Aan de mensen in Nederland: hebben jullie dit ook? of mensen die hun drugs laten testen, zijn de resulateten nu vroeger zoals vorig jaar? Ik ben erg benieuwd
Klik om te vergroten...
Je kunt in België wel degelijk laten testen. Het is minder uitgebreid dan in Nederland, waar iets van 30 lokaties zijn. Ik heb alleen deze lokatie gevonden:

TRIP - Modus Vivendi

Analyse de produits psychotropes TRIP ou Testing Rapide et Itinérant de Produit Psychotropes consiste à analyser le contenu et le dosage des composants contenus dans les produits psychotropes en circulation afin de réduire les risques liés à leur consommation. L’analyse des produits psychotropes...
modusvivendi-be.org modusvivendi-be.org

En je komt met reagenten ook een aardig eind thuis overigens.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#5
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Brakka Mang zei:
Ik denk dat het in België vrij lastig is om te weten wat je exact gebruikt omdat daar geen testcentrums zijn en je dealer maar op zijn of haar bruine ogen moet geloven. Kan best zijn dat er een nieuwe variant is maar uiteindelijk wordt er zoveel 'r9mmel' onder de noemer 3m of 4m verkocht dat er moeilijk een vergelijk getrokken kan worden als antwoord op jouw vraag. Maakt het gebruiken van RCs in België ook weer veel risicovoller mijns inziens en ik zou me er daar niet snel aan wagen.
Klik om te vergroten...
Vandaar dat wij als Belgen dan ook onze RC's in NL halen. 🤭

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."