#1
Ik dronk veel whiskey. Dat heb ik leren drinken in Zuid-Amerika. Ik vond het zo lekker dat ik veel ervan zoop en ook nog eens biertjes daarnaast. Ik denk dat 1 maand lang elke dag best veel alcohol consumpties slechter voor me is geweest dan ik dacht.Welk bier bestelde je meestal? Of nam je ook van die Submarines?
Je komt nog tamelijk capable over toch?
Ik ben blij dat ik opmerk uit jullie reacties dat het wel weer zal herstellen maar ik ga toch echt stoppen met alcohol.