Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste forumleden, Gisteravond was ik alleen thuis in het ouderlijk huis en ik wilde graag een keer alleen trippen omdat ik dacht dat dat betere inzichten zou geven. Mijn set en setting waren niet heel erg goed: ik zat in het donker en had me kwa mooi lichten ook niet echt goed voorbereid. Veder voelde ik me niet erg fijn maar ook niet heel slecht. Ik had 5 uurtjes geslapen en had net te horen gekregen dat ik een boete moest betalen. Enfin, na uitgebreid te hebben hardgelopen voelde ik me een stuk beter en had besloten dezelfde hoeveelheid te nemen als de vorige keer: 10gram mexicana truffels. Omdat ik om 18 uur een pizza had gegeten en om 20.00 de truffels at werkte het pas om 21.30. Ik keek op een gegeven moment naar buiten toen het bijna donker begon to worden en zag in de struiken buiten allemaal gezichten van enge wezens. Ik zag de gezichten niet heel duidelijk, maar ik dacht even die clown uit de Saw-films te herkennen en het leek alsof die me strak in mijn ogen aankeek en daar schrok ik best wel van eigenlijk. Op een gegeven moment leek het ook even alsof ik van achter bij mijn schouders gepakt werd. Dit was beide niet heel intens maar wel een beetje eng. Gelukkig was de trip niet zo zwaar dat ik snel weer uit die enge vibe kon raken. Ik was die documentaire aan het kijken genaamd 'how to change your mind' op Netflix en toen ik buiten zat had ik lekkere muziek aan en zag allemaal patronen in een boom bewegen. Ik had dat ook echt alleen bij die specifieke boom. Toen ik naar een sterk keek zag ik rondom die ster in de blauwe lucht allemaal vage patronen met die ster in het middelpunt. Dit gaf een licht filosofische wending aan de trip omdat het leek alsof die boom iets aan mij wilde communiceren maar ik had denk ik te weinig gebruikt om dat echt mee te maken. Hetzelfde gold voor die ster in lucht, ik dacht dat die een boodschap had maar ik had te weinig gebruikt. Om 23.00 uur begon te trip al wel minder heftig te worden en ik ben vrij snel naar bed gegaan maar kon niet slapen tot 03.00 's nachts. Al met al vond ik het niet een al te beste ervaring omdat mijn set en setting gewoon niet heel goed waren. De volgende keer doe ik het misschien wel weer alleen, maar niet zo snel meer in de avond. Misschien een iets sterkere dosis, overdag in het bos als ik goed uitgerust ben. Op het moment van schrijven voel ik me niet al te best ik, heb eerlijk gezegd nog steeds wel een beetje last van die enge gezicht en dat gevoel dat er iets acht me zit dat me probeert te pakken. Ik ga de volgende keer echt beter letten om mijn set en setting en zie deze trip ook als een waarschuwing om dat te doen."
"Goedenavond beste forumleden, Een maand geleden heb ik met een maat van mij voor het eerst truffels gegeten. Ik heb dit heel lang niet gedurfd en heb voorafgaand aan deze ervaring steeds microdoseringen genomen om steeds weer een beetje extra te wennen aan het gevoel. Ik begon een jaar geleden met 0,5 truffels als microdosering en dat voelde al zeer relaxed en sindsdien nam ik steeds een beetje extra als microdosering. Totdat ik een keer 3,5 gram truffels at en dacht: wat ben ik nou aan het doen ik moet meer nemen anders trip ik nooit eens een keer. Dus samen met een maat van mij afgesproken om het te doen in zijn vakantiehuisje op een camping, waar hij woont. We hadden allebei 10 gram Mexicana truffels gekocht en namen allebei eerst 5 gram. Het gevoel vonden wij nog niet sterk genoeg dus we namen allebei nog een portie bij, hij iets meer dan ik denk ik maar allebei ongeveer in totaal 10 gram. Ik kreeg als belangrijkste inzicht tijdens mijn trip dat het gevoel nog wel wat sterker mocht. Ook voelde ik toen we buiten in het gras gingen liggen, in de zon, een XTC gevoel opkomen en lichte visuals opkomen. Ik merkte alleen dat ik heel erg snakte naar juist een spirituelere trip. Ik voelde me echt alsof er een deurtje bijna openging maar ik daar nou eenmaal niet genoeg voor genomen had. De visuals waren er zeker wel, maar daar is het mij totaal niet om te doen. Ik ga echt meer voor inzichten. Mijn conclusie is dat ik heel blij ben met dat ik het uberhaubt durfde te doen en dat ik nu beter weet wat ik wil: alleen trippen met een iets hogere dosis. Tips zijn trouwens welkom wordt vervolgd...."
"Ik ben een maand naar Zuid-Amerika geweest en dronk achteraf gezien toch echt wel vrij veel. Veel biertjes met vrienden en ook whisky tussendoor. Vaak wel meer dan 10 alcohol consumpties per dag. En dat een maand lang. Het is nu 5 maanden daarna en denk nogsteeds: oh mijn god ik ben volgens mij dommer geworden door die drank. Kan dat kloppen? En kan mijn brein nog herstellen?"
"Manu76 zei: Welk bier bestelde je meestal? Of nam je ook van die Submarines? Je komt nog tamelijk capable over toch? Klik om te vergroten... Ik dronk veel whiskey. Dat heb ik leren drinken in Zuid-Amerika. Ik vond het zo lekker dat ik veel ervan zoop en ook nog eens biertjes daarnaast. Ik denk dat 1 maand lang elke dag best veel alcohol consumpties slechter voor me is geweest dan ik dacht. Ik ben blij dat ik opmerk uit jullie reacties dat het wel weer zal herstellen maar ik ga toch echt stoppen met alcohol."