Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon

Oxycodon

13 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat je het niet gaat combineren met alcohol, GHB, benzodiazepines en/of andere 'downers'.

Zonder tolerantie voor opiaten/opioïden zou misselijk kunnen worden.

Succes en maak er geen gewoonte van!
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenavond ik wilde vandaag oxycodon proberen 10 mg waar moet ik op letten ?
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat je goed in je vel zit.
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb pillen van 10 mg wat kan ik verwachten zou ik de pil doormidden doen
MyLittlePonyPack zei:
Wat hierboven al gezegd is.
En heb je pillen van 5 of van 10 mg dan?
Als het je eerste keer is zou ik met 5 beginnen nl. Wij hadden ook eerst een keer 5 mg gedaan en dat ging heel goed. Maar andere keer deden we 10 mg (2x5), maar toen hebben we ons echt beroerd gevoeld.
Klik om te vergroten...
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hippie Langwaus zei:
Dat je het niet gaat combineren met alcohol, GHB, benzodiazepines en/of andere 'downers'.

Zonder tolerantie voor opiaten/opioïden zou misselijk kunnen worden.

Succes en maak er geen gewoonte van!
Klik om te vergroten...
Ik combineer het met niks en wacht tot de alcohol volledig uit mn bloed is
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jonkoman zei:
Ik heb pillen van 10 mg wat kan ik verwachten zou ik de pil doormidden doen
Klik om te vergroten...

Hmm ja dat zou ik niet weten, wij hadden pillen van 5mg. Geen idee of je van 10 mg gewoon kunt breken.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
MyLittlePonyPack zei:
Hmm ja dat zou ik niet weten, wij hadden pillen van 5mg. Geen idee of je van 10 mg gewoon kunt breken.
Klik om te vergroten...
Nee Nederlandse niet in ieder geval. Plus als het geen capsule zijn duurt het circa 2,5 uur voordat deze langwerkende pas maximaal werken.wees dus geduldig voor je meer neemt en misselijk wordt.
Plus geen alcohol of andere downers tenzij een specialist het voor geschreven heeft.

Be careful!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb je topic even verplaatst naar het subforum ‘Opiaten’.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jonkoman zei:
Ik heb pillen van 10 mg wat kan ik verwachten zou ik de pil doormidden doen
Klik om te vergroten...
Met 0,0 tolerantie gaat je eerste keer niet echt fijn zijn ,misselijkheid is de meest voorkomende bijwerking in begin.
Wat @Tijdloos al aangaf is dat je even moet afwachten wat de eerste helft doet.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Paranoize. zei:
Oxicodon, wat is dat oxicodon? Ik was op zoek naar de bijsluiter van mijn medicijnen
Klik om te vergroten...
Zoek eens in je boek naar Hilly Billy heroïne ,dat moet er gewoon bij staan !
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
SoulAssassins zei:
Met 0,0 tolerantie gaat je eerste keer niet echt fijn zijn ,misselijkheid is de meest voorkomende bijwerking in begin.
Wat @Tijdloos al aangaf is dat je even moet afwachten wat de eerste helft doet.
Klik om te vergroten...
Ps
Op de verpakking/ doosjes van de tabletten mba( met vertraagde afgifte) staat altijd:
'Niet kauwen , heel doorslikken' meeste mensen worden van 10 of soms al van 5mg aardig misselijk. Dus weet niet of je er zal van kunnen genieten.

Door erop te kauwen kan je ze IR maken bij 2 merken. Bij de ander merken zijn ze daar te hard voor. Een pillen Snijder breekt zelfs als je het daarmee wilt proberen. En met andere merken wordt het een soort gel als het in contact komt met vloeistof/ speeksel / bepaalde stoffen en de andere merken die keiharde tabletten maken zijn nooit met een breuklijn en is niet doormidden te krijgen al zou je een figuur zaag gebruiken 😂

Maar zou dus een lichte maaltijd eten paar uur van tevoren. Anyway
Wees voorzichtig zoals ik eerder zei niet mixen met andere downers en of alcohol. Pas op met alcohol staat ook op het doosje.
Groetjes
Tijdloos
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tijdloos zei:
Door erop te kauwen kan je ze IR maken bij 2 merken.
Klik om te vergroten...
Ik heb ze altijd IR gemaakt uit XR ,het omzeilt het misselijk zijn bij een bepaalde ROA.
We weten het allebei wel wat ik bedoel ,maar raad het ten zeerste af!
Het nare van Oxy is als het misselijke eraf gaat dan voelt het hemels ,dus voor de OP weet voor ge begint.

Oxy is geen grapje..
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat hierboven al gezegd is.
En heb je pillen van 5 of van 10 mg dan?
Als het je eerste keer is zou ik met 5 beginnen nl. Wij hadden ook eerst een keer 5 mg gedaan en dat ging heel goed. Maar andere keer deden we 10 mg (2x5), maar toen hebben we ons echt beroerd gevoeld.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Oxicodon, wat is dat oxicodon? Ik was op zoek naar de bijsluiter van mijn medicijnen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."