#1
Ik vind het trouwens wel opmerkelijk dat de verslaggever van Zembla, Ton van der Ham, die al 19 jaar voor het tv-programma werkt, ineens stopt. Kennelijk dacht hij tijdens het maken van de reportage, waarin hij precies uitvogelt hoe Oxycodon geleverd en verkocht wordt, zoiets van "weet je, ik ga wat anders doen!"
Nou wil ik niet meteen een nieuwe conspiracy theory beginnen.. Maar het zou wel grappig zijn![:tearsofjoy:]()
www.villamedia.nl
Nou wil ik niet meteen een nieuwe conspiracy theory beginnen.. Maar het zou wel grappig zijn
Ton van der Ham vertrekt bij Zembla
Onderzoeksjournalist Ton van der Ham stopt bij Zembla (BNNVARA). Hij maakt nog twee uitzendingen voordat hij het onderzoeksjournalistieke platform verlaat.
www.villamedia.nl