Jij zegt dat je met 1. 5 sowieso safe zit dit is advies die jij niet kunt geven. Ik heb na 94 dagen nog steeds een positieve uitslag in urine. Dit heeft te maken met hoe snel je lichaam stoffen afvoerd hoeveel vet je hebt en belangrijkste hoeveel je gebruikt hebt. Ik rookte elke dag 1 joint en in weekend wel wat meer. Dus het verschilt gewoon ontzettend per persoon.
Nog even terugkomend op dit bericht voor andere mensen die zich helemaal gek laten maken door het internet en sommige mensen die er zogenaamd verstand van hebben hier
( niet doelend op jou hoor jasonwachtmeester :P) maar zie veel professors en moraal ridders op deze site.
Ja het verschilt zeker per persoon in hoe verre en hoe lang terug er iets gevonden word en ja het verschil zit hem ook zeker daarin of je bloed of plas test krijgt
mijn verhaal:
Ik heb vorig jaar bij me 1e keuring 16 dagen voor me keuring (bloedprikken) nog geblowd, de arts vond toen niks in me bloed, nu na een jaar zelfde liedje, keuren ( bloedprikken ) 2 weken van te voren nog geblowd, nu vond de arts wel wat in me bloed. Ik heb aangegeven 2 weken voor de keuring nog geblowd te hebben want : “heee” gaat het CBR of iemand mij uberhaupt verbieden iets te doen wat niet illegaal is? Dacht het niet en ga niet lopen liegen of ineens extreem stoppen als een poentje dus het CBR kan me leuter zuigen en ze hebben hem gewoon terugggeven ondanks dat ze dus thc in me bloed vonden en ik aangeef gewoon nog te blowen, vanmiddag me rijbewijs weer opgehaald
dus luitjes nogmaals HET INTERNET MAAKT JULLIE GEK,
Allemaal half jaar stoppen en shit 🤣🤣🤣
Stop de cap en wees reeel tegen jezelf en de arts , hou je van een blowtje blow gewoon en verklaar dat ook gewoon, ga niet ineens acteur spelen tegenover dat kk bedrijf