#1
goedenacht allemaal ik heb vandaag een afspraak gehad bij de dokter/psychiater alleen had ik van cbr vernomen dat ik voor een alcohol test moest gaan weet niet eens waar dat vandaan kwam terwijl ik in 2020 was staande gehouden door politie en toen een speekseltest heb gehad bleek uit de test dat je 3.0microgram in je bloed mocht hebben ik had 3.1 en was mn rijbewijs kwijt voor 3 jaar ook stom van me zelf dat ik al die tijd niet er bezig mee was geweest om het terug te krijgen en nu lees ik net dat @Willembrinkman 18 dagen is gestopt met smoke en zn rijbewijsje terug heeft gekregen ben blij om dat te lezen want lees allemaal gekke verhalen op internet waarbij ze na 2 maanden zelfs teveel in het bloed aantreffen ik ben nu ongeveer anderhalf maand gestopt en moet vanochtend naar de star shl voor bloedafname hopelijk krijg ik dan net als willem een goed uitslag! Hoelang heb jij moeten wachten op de uitslag van je bloed ?