Zeker waar! Maar wat ik wilde zeggen is dat je je niet gek moet laten maken door het internet, mijn bericht is voor mensen die niet perse willen stoppen maar omdat het nou eenmaal moet om die zielenpietentest van het CBR te door staan.Ieder lichaam reageert anders op thc bloedwaarden. Dus er is maar 1 ding belangrijk.....zorg voor het onderzoek dat je een hele tijd niet meer blowt. Beter nog is het om niets meer te gebruiken.
Dan sta je veel sterker.
Ik ben een forse gozert , 120kg , te danken aan mijn lieftallige buikje.
en las juist op internet dat mensen met veel vetpercentage het wel tot een half jaar kunnen opslaan, uiteraard verschilt het per persoon maar als mijn goddelijke lichaam het binnen 18 dagen uit het lichaam / vet kan krijgen weet je denk wel hoe je ervoor staat als je gewoon normaal gebouwd bent en dus niet al maanden van te voren moet stoppen als je dat niet perse wilt….
en ik spreek het niet tegen ofzo mensen moeten vooral doen waar ze zich goed bij voelen en zoals eerder aangegeven zou ik het zekere voor het onzekere nemen en helemaal stoppen is uiteraard beter , ik zocht zoals altijd de grens op en gelukkig is dat goed gekomen
Dus de hele reden dat ik hier mijn verhaal gedaan heb op dit forum is juist om al die helse verhalen tegen te gaan die ik zelf allemaal las want het is gewoon onzin om zo lang te moeten stoppen voor een bloed test waar gezocht word op ThC COOH terwijl je eigenlijk niet perse wilt stoppen!
succes voor een ieder die dit leest en pak het vooral aan op je eigen manier!