Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb afgelopen week het bloedonderzoek gehad en op dat moment was ik 9 weken gestopt met blowen. Ik heb een normaal postuur ben 78 kilo en 1,85m lang. Daarvoor blowde ik 1 jaar ongeveer 1/2 joints per dag. Denk je dat ze nog wat terug kunnen vinden in mn bloed? Ze gebruikte een grens van 0,8ng/ml dus alles daaronder vinden ze niet."
"FredKroket zei: Valt weinig zinnigs over te zeggen, is van zoveel factoren afhankelijk. Klik om te vergroten... Zoals?"
"Heb je al antwoord hierop gekregen? Zo ja, wat is het? En hoe lang geleden ben je voor de test gestopt? Was het een bloedtest of urine?"
"Willembrinkman zei: Ik moet nu een aantal weken wachten op de uitslag dus zodra ik die uitslag heb deel ik dat weer via hier! Het weigeren is ‘echt waar’ al zit daar lijkt mij ook wel een limiet en haken en ogen aan! een vriend van mij werkt namelijk in een coffeeshop dus die is momenteel al 4 x aangehouden en gevraagd om een speekseltest, hij heb 4 x gewoon geweigerd zonder problemen met als argument dat ie in een coffeeshop werkt en dat voor hun ook de enige aanleiding tot staande houding is dus ze hebben dan op dat moment niet echt veel aan bewijs om daadwerkelijk de speeksel test uit te moeten voeren, ik denk dat de situatie wel anders is zou je bijv. Met wiet in de auto of dergelijke gepakt worden, ik weet niet of je dan zo makkelijk kan weigeren maar goed, hij heb t al 4 x gedaan en 4 x een boete van €200+ gekregen weet even niet exact hoe hoog die boete is, maar uiteraard verstandig om gewoon nuchter achter het stuur te kruipen al is dat wel moeilijk met de wetgeving in nederland , want gisteravond een joint roken en nu de volgende ochtend in de auto stappen is volgens hun onder invloed rijden terwijl ik de volgende ochtend echt niet meer stoned zou zijn maar goed dat zal ook wel verschillen per persoon! ik hou je op de hoogte! Klik om te vergroten... Hoe lang ben je gestopt met blowen voordat je ging bloedprikken?"