#1
Heeft iemand ervaring met xtc snuiven? Zoja, hoeveel lijnen moet je leggen voordat je er echt wat van voelt? Ben benieuwd naar het verschil tussen het snuiven en het oraal innemen
Bij snuiven werkt MDMA vooral sneller, korter, maar ook wat speedier. Dus wat minder liefdevol. Er zit geen enorm verschil in de hoeveelheid die je moet snuiven of slikken. Maar een aardige vuistregel is om ongeveer eenderde minder te snuiven dan wat je zou slikken. Die hoeveelheden tel ik dan liever in milligrammen dan in aantal lijnen. Dus zeg maar zo'n 60 tot 90 milligram voor een beschaafde maar volledige space.Heeft iemand ervaring met xtc snuiven? Zoja, hoeveel lijnen moet je leggen voordat je er echt wat van voelt? Ben benieuwd naar het verschil tussen het snuiven en het oraal innemen
Ik heb ooit 1x MDMA gehad, maar die gozer zei dat ik het absoluut niet moest snuiven?Bij snuiven werkt MDMA vooral sneller, korter, maar ook wat speedier. Dus wat minder liefdevol. Er zit geen enorm verschil in de hoeveelheid die je moet snuiven of slikken. Maar een aardige vuistregel is om ongeveer eenderde minder te snuiven dan wat je zou slikken. Die hoeveelheden tel ik dan liever in milligrammen dan in aantal lijnen. Dus zeg maar zo'n 60 tot 90 milligram voor een beschaafde maar volledige space.
Ik vind het ook zonde van je MDMAIk heb ooit 1x MDMA gehad, maar die gozer zei dat ik het absoluut niet moest snuiven?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."