#1
Wat!!! Amateur Hour!Daarom zou ik zeggen dat je beter niet vaker dan één keer per jaar zoiets kunt doen. Dan het liefst met niet zo'n hoge dosis (zeg maar een 'common' dose op Psychonautwiki), zonder bij te pakken (dus in het geval van 3-MMC maximaal een stimfapsessie van zo'n 3 tot 4 uur), waarna je weer gaat slapen.
Nee, geintje. Ik zou het echt iedereen afraden om het ook maar één keer te doen.
😘