#1
Met baclofen wordt het haast te eenvoudig, de kwestie is gewoon meteen de juiste dosis nemen.Baclofen heeft mij geholpen, een goede zuchtremmer. Dan nog blijft blijft het soms ontzettend moeilijk hoor.. ik wens je heel veel kracht en succes!
Met baclofen wordt het haast te eenvoudig, de kwestie is gewoon meteen de juiste dosis nemen.Baclofen heeft mij geholpen, een goede zuchtremmer. Dan nog blijft blijft het soms ontzettend moeilijk hoor.. ik wens je heel veel kracht en succes!
Heb je die baclofen voorgeschreven gekregen tijdens/na je behandeling?Baclofen heeft mij geholpen, een goede zuchtremmer. Dan nog blijft blijft het soms ontzettend moeilijk hoor.. ik wens je heel veel kracht en succes!
Doe eens lief"Hey mensen. Ik misbruik elke dag om de paar uur harddrugs en verlies dan al het gevoel in mijn lijf. Mijn ademhaling stopt ook en ik kom extreem moeilijk bij bewustzijn. Misschien niet helemaal oké? Oh, ik pleur er ook weleens allerlei andere drugs bij om te zien wat er gebeurt. Wat denken jullie?"
Vergeef mijn cynisme, maar dit is in een notendop dit topic en ondanks dat het al een wat ouder topic is kan ik een kleine sneer niet onderdrukken. Gebruik je gezonde verstand mensen, als je vitale functies beginnen te falen dan doe je iets niet goed.
Hopelijk gaat het inmiddels beter met je.
Je hebt gelijk, er waren al voldoende reacties die zich op harm reduction richtten en het topic is een jaar oud.Doe eens lief
Als gebruik deze vormen aanneemt inclusief bijbehorende consequenties, zónder dat de gebruiker een expliciet besef heeft (of wil hebben), dan is dit niets anders dan een zeer riskant symptoom van verslavingsgedrag.maar als iemand een account op een drugsforum aan moet maken om zich af te vragen hoe problematisch het is dat ze tijdens drugsgebruik geen lucht meer krijgt en zich verlamd voelt, dan vraag ik me weleens af waar mensen mee bezig zijn.
Of toch wel een functie die het platform ook dient. Anoniem je verhaal en/of zorgen bespreken gerelateerd aan drugs/medicijn gebruik/misbruik. De barriere om hiermee naar een huisarts te gaan is voor sommigen te hoog vanwege het stigma dat het nog steeds heeft.Als gebruik deze vormen aanneemt inclusief bijbehorende consequenties, zónder dat de gebruiker een expliciet besef heeft (of wil hebben), dan is dit niets anders dan een zeer riskant symptoom van verslavingsgedrag.
Juist! Helemaal eens. Door het gedrag heen zit toch een soort besef dat het niet lekker zit en dit forum is van onschatbare waarde om het eerste zetje te geven om mensen van koers te laten wisselen. Lees: hulp zoeken.Of toch wel een functie die het platform ook dient. Anoniem je verhaal en/of zorgen bespreken gerelateerd aan drugs/medicijn gebruik/misbruik. De barriere om hiermee naar een huisarts te gaan is voor sommigen te hoog vanwege het stigma dat het nog steeds heeft.
Ik denk nog wel veel meer, zeker wat harm reduction betreftJuist! Helemaal eens. Door het gedrag heen zit toch een soort besef dat het niet lekker zit en dit forum is van onschatbare waarde om het eerste zetje te geven om mensen van koers te laten wisselen. Lees: hulp zoeken.
De huisarts is eerste lijnszorg. Maar eigenlijk zit dit forum daar nog voor. Ik durf de stelling te poneren dat zeker tientallen mensen door de jaren heen met behulp van dit forum (of: JUIST door hier voor het eerst aan de bel te trekken) actief hun verslaving ter lijf zijn gegaan en aan hun herstel zijn gaan werken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."