Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed bijwerkingen??

Speed bijwerkingen??

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DJpepLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond
Ik heb nu een aantal keer speed gebruikt.bij de afgelopen 2 keer merkte ik dat ik minder zin alcohol had hoe kan dit?
Nog een andere vraag is hoe kan zijn dat ik het koud krijg tijdens gebruik?
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je voelt je door de amfetamine al goed, dus daardoor heb je waarschijnlijk minder de neiging om te drinken. Ook kan je een soort tunnelvisie krijgen waarbij je maar op 1 ding gefocussed bent en daardoor niet eens aan drinken denkt.

De vraag waarom je het koud krijgt van speed is makkelijk te beantwoorden: pep zorgt ervoor dat je aderen verder dicht gaan staan, dit hindert de doorbloeding en kan zorgen voor een koud gevoel. (Dit is heel simpel uitgelegd. Mocht ik er naast zitten of als er iemand is die het beter uit kan leggen, corrigeer mij dan aubšŸ‘).
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#3
XMR zei:
De vraag waarom je het koud krijgt van speed is makkelijk te beantwoorden: pep zorgt ervoor dat je aderen verder dicht gaan staan, dit hindert de doorbloeding en kan zorgen voor een koud gevoel. (Dit is heel simpel uitgelegd. Mocht ik er naast zitten of als er iemand is die het beter uit kan leggen, corrigeer mij dan aubšŸ‘).
Klik om te vergroten...

Het koud hebben kunnen ook tekenen zijn van honger en of vermoeidheid.
D
DJpepLid
01-01-2024, 00:00
#4
Guapo Temudgin zei:
Het koud hebben kunnen ook tekenen zijn van honger en of vermoeidheid.
Klik om te vergroten...
Jah zou kunnen. Ben niet een grote eter en sla soms ook over. Als ik het gebruik dan trek ik 3 lagen aan waarvan een thermoshirt.dan voelt het wel lekker.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#5
DJpep zei:
merkte ik dat ik minder zin alcohol had
Klik om te vergroten...
Èèn van de positieve effecten van pep.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#6
DJpep zei:
Nu als ik het gebruik drink ranja of Isodrank en dan soms beetje vodka bij de Isodrank.
Klik om te vergroten...

Alcohol vind ik maar raar tijdens pep. Je word wel dronken alleen merk je er niks van. Anderen daarentegen :').
D
DJpepLid
01-01-2024, 00:00
#7
StraffeNeel zei:
Èèn van de positieve effecten van pep.
Klik om te vergroten...
Nu als ik het gebruik drink ranja of Isodrank en dan soms beetje vodka bij de Isodrank.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan trouwens best lastig in slaap komen na een paar lijnen speed. Vervelend van die bijwerkingen....
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik krijg ook altijd koude ledematen tijdens stimulanten gebruik, de doorbloeding is niet meer zoals het hoort bij amfetamine.
Als ik amfetamine gebruik heb ik helemaal geen behoefte aan eten/drinken. Dit komt omdat amfetamine je eetlust wegneemt en het je voor de gek houd dat je niet eten hoeft omdat je dus hoog in energie zit.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
XMR zei:
Je voelt je door de amfetamine al goed, dus daardoor heb je waarschijnlijk minder de neiging om te drinken. Ook kan je een soort tunnelvisie krijgen waarbij je maar op 1 ding gefocussed bent en daardoor niet eens aan drinken denkt.

De vraag waarom je het koud krijgt van speed is makkelijk te beantwoorden: pep zorgt ervoor dat je aderen verder dicht gaan staan, dit hindert de doorbloeding en kan zorgen voor een koud gevoel. (Dit is heel simpel uitgelegd. Mocht ik er naast zitten of als er iemand is die het beter uit kan leggen, corrigeer mij dan aubšŸ‘).
Klik om te vergroten...

Dit vooral. Van pep krijg je het in de beginfase vaak eerst warmer, als het wat meer richting uitwerken gaat krijg je het koud. Primair door vasoconstrictie (vaatvernauwing). Amfetamine rommelt tevens een beetje met je interne thermostaat, en dus je lichaamstemperatuur. In dat kader willen ā€˜hot flushes’, een soort opvliegertjes (geen ramp, maar niet perse aangenaam) ook wel eens voorkomen temidden van de koude in die fase van de uitwerking.

Vergeten te citeren, maar wat @Guapo Temudgin hierboven al zei komt er bovenop: je eet vaak amper en vermoeidheid sluipt erin, je bent door de genoemde vaatvernauwing etc. al kouwelijk geraakt en het gebrek aan brandstof in je lichaam/energie gaat hier zeker niet bij helpen.

Verder: voor mij zijn bijzonder weinig dingen - met name eten uiteraard, maar in mindere mate ook drinken - echt lekker op pep. Alcoholische drankjes zijn dus ook minder interessant, al helemaal qua smaak. Een subtiel alcohol-effect kon ik vroeger in de uitwerking van pep soms nog wel waarderen. Maar dan echt in heel beperkte hoeveelheid. Haalt de scherpe randjes van de staart af. Maar je moet er goed mee oppassen, want je merkt (veel) minder van het effect van de alcohol, ook als de speed al een eind uitgewerkt is of lijkt. Je wil niet ongemerkt teveel drinken en met een dubbele kater wakker worden. Not worth it.

Off-topic, maar: een jointje in de latere uitwerking van een pep-dagje vind ik eigenlijk chiller dan alcohol (en dit zeg ik als niet-bepaald-diehard-stoner). Maar hier zijn de meningen over verdeeld. Ik vind dat ze elkaar wel nice complementeren in dat stadium. De cannabis ontspant de spieren en verzacht evt. overige bijwerkingen van de pep. De pep geeft een minder lamlendige vorm van ā€˜stoned zijn’, dat is leuk omdat je dan alerter en actiever van de cannabis-effecten kunt genieten.

Echter, sommige mensen kunnen achterdochtig van deze combo worden (pep en cannabis hebben het mogelijke ā€œpara-randjeā€ namelijk beide wel wat in zich), dus ben je daar gevoelig voor, of je bent al te lang wakker, beter gewoon niet doen.
D
DJpepLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Dit vooral. Van pep krijg je het in de beginfase vaak eerst warmer, als het wat meer richting uitwerken gaat krijg je het koud. Primair door vasoconstrictie (vaatvernauwing). Amfetamine rommelt tevens een beetje met je interne thermostaat, en dus je lichaamstemperatuur. In dat kader willen ā€˜hot flushes’, een soort opvliegertjes (geen ramp, maar niet perse aangenaam) ook wel eens voorkomen temidden van de koude in die fase van de uitwerking.

Vergeten te citeren, maar wat @Guapo Temudgin hierboven al zei komt er bovenop: je eet vaak amper en vermoeidheid sluipt erin, je bent door de genoemde vaatvernauwing etc. al kouwelijk geraakt en het gebrek aan brandstof in je lichaam/energie gaat hier zeker niet bij helpen.

Verder: voor mij zijn bijzonder weinig dingen - met name eten uiteraard, maar in mindere mate ook drinken - echt lekker op pep. Alcoholische drankjes zijn dus ook minder interessant, al helemaal qua smaak. Een subtiel alcohol-effect kon ik vroeger in de uitwerking van pep soms nog wel waarderen. Maar dan echt in heel beperkte hoeveelheid. Haalt de scherpe randjes van de staart af. Maar je moet er goed mee oppassen, want je merkt (veel) minder van het effect van de alcohol, ook als de speed al een eind uitgewerkt is of lijkt. Je wil niet ongemerkt teveel drinken en met een dubbele kater wakker worden. Not worth it.

Off-topic, maar: een jointje in de latere uitwerking van een pep-dagje vind ik eigenlijk chiller dan alcohol (en dit zeg ik als niet-bepaald-diehard-stoner). Maar hier zijn de meningen over verdeeld. Ik vind dat ze elkaar wel nice complementeren in dat stadium. De cannabis ontspant de spieren en verzacht evt. overige bijwerkingen van de pep. De pep geeft een minder lamlendige vorm van ā€˜stoned zijn’, dat is leuk omdat je dan alerter en actiever van de cannabis-effecten kunt genieten.

Echter, sommige mensen kunnen achterdochtig van deze combo worden (pep en cannabis hebben het mogelijke ā€œpara-randjeā€ namelijk beide wel wat in zich), dus ben je daar gevoelig voor, of je bent al te lang wakker, beter gewoon niet d
Klik om te vergroten...

Roze Olifant zei:
Dit vooral. Van pep krijg je het in de beginfase vaak eerst warmer, als het wat meer richting uitwerken gaat krijg je het koud. Primair door vasoconstrictie (vaatvernauwing). Amfetamine rommelt tevens een beetje met je interne thermostaat, en dus je lichaamstemperatuur. In dat kader willen ā€˜hot flushes’, een soort opvliegertjes (geen ramp, maar niet perse aangenaam) ook wel eens voorkomen temidden van de koude in die fase van de uitwerking.

Vergeten te citeren, maar wat @Guapo Temudgin hierboven al zei komt er bovenop: je eet vaak amper en vermoeidheid sluipt erin, je bent door de genoemde vaatvernauwing etc. al kouwelijk geraakt en het gebrek aan brandstof in je lichaam/energie gaat hier zeker niet bij helpen.

Verder: voor mij zijn bijzonder weinig dingen - met name eten uiteraard, maar in mindere mate ook drinken - echt lekker op pep. Alcoholische drankjes zijn dus ook minder interessant, al helemaal qua smaak. Een subtiel alcohol-effect kon ik vroeger in de uitwerking van pep soms nog wel waarderen. Maar dan echt in heel beperkte hoeveelheid. Haalt de scherpe randjes van de staart af. Maar je moet er goed mee oppassen, want je merkt (veel) minder van het effect van de alcohol, ook als de speed al een eind uitgewerkt is of lijkt. Je wil niet ongemerkt teveel drinken en met een dubbele kater wakker worden. Not worth it.

Off-topic, maar: een jointje in de latere uitwerking van een pep-dagje vind ik eigenlijk chiller dan alcohol (en dit zeg ik als niet-bepaald-diehard-stoner). Maar hier zijn de meningen over verdeeld. Ik vind dat ze elkaar wel nice complementeren in dat stadium. De cannabis ontspant de spieren en verzacht evt. overige bijwerkingen van de pep. De pep geeft een minder lamlendige vorm van ā€˜stoned zijn’, dat is leuk omdat je dan alerter en actiever van de cannabis-effecten kunt genieten.

Echter, sommige mensen kunnen achterdochtig van deze combo worden (pep en cannabis hebben het mogelijke ā€œpara-randjeā€ namelijk beide wel wat in zich), dus ben je daar gevoelig voor, of je bent al te lang wakker, beter gewoon niet
Klik om te vergroten...

Roze Olifant zei:
Dit vooral. Van pep krijg je het in de beginfase vaak eerst warmer, als het wat meer richting uitwerken gaat krijg je het koud. Primair door vasoconstrictie (vaatvernauwing). Amfetamine rommelt tevens een beetje met je interne thermostaat, en dus je lichaamstemperatuur. In dat kader willen ā€˜hot flushes’, een soort opvliegertjes (geen ramp, maar niet perse aangenaam) ook wel eens voorkomen temidden van de koude in die fase van de uitwerking.

Vergeten te citeren, maar wat @Guapo Temudgin hierboven al zei komt er bovenop: je eet vaak amper en vermoeidheid sluipt erin, je bent door de genoemde vaatvernauwing etc. al kouwelijk geraakt en het gebrek aan brandstof in je lichaam/energie gaat hier zeker niet bij helpen.

Verder: voor mij zijn bijzonder weinig dingen - met name eten uiteraard, maar in mindere mate ook drinken - echt lekker op pep. Alcoholische drankjes zijn dus ook minder interessant, al helemaal qua smaak. Een subtiel alcohol-effect kon ik vroeger in de uitwerking van pep soms nog wel waarderen. Maar dan echt in heel beperkte hoeveelheid. Haalt de scherpe randjes van de staart af. Maar je moet er goed mee oppassen, want je merkt (veel) minder van het effect van de alcohol, ook als de speed al een eind uitgewerkt is of lijkt. Je wil niet ongemerkt teveel drinken en met een dubbele kater wakker worden. Not worth it.

Off-topic, maar: een jointje in de latere uitwerking van een pep-dagje vind ik eigenlijk chiller dan alcohol (en dit zeg ik als niet-bepaald-diehard-stoner). Maar hier zijn de meningen over verdeeld. Ik vind dat ze elkaar wel nice complementeren in dat stadium. De cannabis ontspant de spieren en verzacht evt. overige bijwerkingen van de pep. De pep geeft een minder lamlendige vorm van ā€˜stoned zijn’, dat is leuk omdat je dan alerter en actiever van de cannabis-effecten kunt genieten.

Echter, sommige mensen kunnen achterdochtig van deze combo worden (pep en cannabis hebben het mogelijke ā€œpara-randjeā€ namelijk beide wel wat in zich), dus ben je daar gevoelig voor, of je bent al te lang wakker, beter gewoon niet doen.
Klik om te vergroten...
Dankuwel Roze Olifant voor u uitlegging.
F
FelisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ei-Salade zei:
Als ik amfetamine gebruik heb ik helemaal geen behoefte aan eten/drinken. Dit komt omdat amfetamine je eetlust wegneemt en het je voor de gek houd dat je niet eten hoeft omdat je dus hoog in energie zit.
Klik om te vergroten...
Een zeer aangenaam neveneffect dat ik soms gebruik om snel een paar kilo kwijt te raken
D
DJpepLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vraag hoelang duurt het speed pasta tot het poeder is en kan je het proces versnelle ?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
DJpep zei:
Vraag hoelang duurt het speed pasta tot het poeder is en kan je het proces versnelle ?
Klik om te vergroten...
Kiek: https://drugsforum.nl/search/8911929/?q=Speed+drogen&o=relevance
D
DJpepLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als speed geel uitslaat
StraffeNeel zei:
Zelf ervaar ik dat probleem niet zo hoor. Heb sowieso liever gewassen als ongewassen.
Klik om te vergroten...
Als speed beetje geel uitziet wat wilt dat zeggen?
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#16
DJpep zei:
Vraag hoelang duurt het speed pasta tot het poeder is en kan je het proces versnelle ?
Klik om te vergroten...
Deze hieronder is van de buren maar is ook een goeie.


DrugsForum: Pep drogen voor gevorderden! • Speed

drugsforum.info drugsforum.info
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#17
DJpep zei:
Vraag hoelang duurt het speed pasta tot het poeder is en kan je het proces versnelle ?
Klik om te vergroten...
Als ik het was met aceton, dan droogt het daarna heel snel. Voordeel is ook dat je de vervuiling die oplost in aceton eruit haalt.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#18
StraffeNeel zei:
Als ik het was met aceton, dan droogt het daarna heel snel. Voordeel is ook dat je de vervuiling die oplost in aceton eruit haalt.
Klik om te vergroten...
Maar dan kun je het niet makkelijk meer snuiven omdat het zo fijn word als talkpoeder en daardoor moet je steeds moet niezen.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#19
alles gaat voorbij zei:
Maar dan kun je het niet makkelijk meer snuiven omdat het zo fijn word als talkpoeder en daardoor moet je steeds moet niezen.
Klik om te vergroten...
Zelf ervaar ik dat probleem niet zo hoor. Heb sowieso liever gewassen als ongewassen.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#20
DJpep zei:
Als speed geel uitslaat

Als speed beetje geel uitziet wat wilt dat zeggen?
Klik om te vergroten...
Testen als je het echt wil weten. Naar mijn eigen ervaring kan dat cafeĆÆne zijn waarmee het versneden is. Dat was je er met aceton uit. Scheelt mij best wel hoeveel hartkloppingen ik krijg bij wat hogere hoeveelheid gebruik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."