Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC, 3-MMC of speed + Haloperidol & Diazepam. Iemand ervaring?

XTC, 3-MMC of speed + Haloperidol & Diazepam. Iemand ervaring?

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
i
itsnotrelatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lang geleden dat ik hier nog eens wat post!

Na 8 jaar compleet niet meer gebruikt te hebben, kriebelt het toch weer om een keer XTC, 3-MMC of misschien wat speed te proberen.
Alleen zit er een kleine twist aan: ik slik sinds 7 jaar dagelijks Haloperidol (1 miligram) en Diazepam (2 miligram) in de ochtend.
Heeft iemand ervaring met deze medicatie in combinatie met bovengenoemde middelen? En hoe ik dit het veiligst kan gebruiken?
Even voor de context:
Ik ben niet psychotisch of iets dergelijks. Ik kreeg Haloperidol destijds omdat ik door té veel blowen paranoia werd, en ik toen braaf alles aannam wat mijn psychiater zei. 🤡
Ik ben een man van 181 en weeg 69/70 kilo (28 jaar).

Alvast bedankt voor het meedenken!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
itsnotrelated zei:
ik toen braaf alles aannam wat mijn psychiater zei. 🤡
Klik om te vergroten...
Waarom slik je die dan nog?

Als je er dit zo bij vermeld? Met een clown gezichtje?
i
itsnotrelatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
N3K0 zei:
Waarom slik je die dan nog?

Als je er dit zo bij vermeld? Met een clown gezichtje?
Klik om te vergroten...
Ik slik het nog omdat ermee stoppen klote is qua afkickverschijnselen. Het clown's gezichtje was bedoeld als in de zin van: ik vroeg alles om de angsten te kunnen dempen om maar door te kunnen blowen (12 joints op een dag). Nu al 6 jaar niet meer geblowd. Dus dat ik toen dom was en naïef.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#4
itsnotrelated zei:
Ik slik het nog omdat ermee stoppen klote is qua afkickverschijnselen. Het clown's gezichtje was bedoeld als in de zin van: ik vroeg alles om de angsten te kunnen dempen om maar door te kunnen blowen (12 joints op een dag). Nu al 6 jaar niet meer geblowd. Dus dat ik toen dom was en naïef.
Klik om te vergroten...
Ik zou heel langzaam de medicatie afbouwen en aantal maanden na je laatste dosis medicatie zou ik het vieren met wat drugs!
i
itsnotrelatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Manu76 zei:
Ik zou heel langzaam de medicatie afbouwen en aantal maanden na je laatste dosis medicatie zou ik het vieren met wat drugs!
Klik om te vergroten...
Dus het is nu niet mogelijk om drugs te gebruiken? Wat kunnen de gevolgen zijn als ik dit wel zou doen?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haloperidol blokkeert de receptoren die je nodig hebt voor plezier. Dus het effect zal waarschijnlijk tegenvallen. Diazepam 2mg zal verder weinig issue zijn.

Haloperidol verlengd de QT-Interval van je hartslag. Dat kan in combinatie met harddrugs het risico verhogen op hartritmestoornissen.

Daarnaast, waarom zou je het überhaupt doen. Je bent toch met een rede gestopt?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
itsnotrelated zei:
Dus het is nu niet mogelijk om drugs te gebruiken? Wat kunnen de gevolgen zijn als ik dit wel zou doen?
Klik om te vergroten...
Dat je ondervloed toch weer gaat blowen en dat je terug bij af bent.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."