Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoofdpijn van CBD olie

Hoofdpijn van CBD olie

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag allen.
Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die last hebben van flinke hoofdpijn na het nemen van CBD druppels/wietolie en hoe jullie daar dan mee om gaan.
Wiet roken doe ik al een behoorlijke periode niet meer, maar ook daarbij is een lichte hoofdpijn mij niet onbekend. De hoofdpijn die ik nu van de olie heb is wel een stuk zwaarder.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drink je wel genoeg?
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze Herbs Mang zei:
Drink je wel genoeg?
Klik om te vergroten...
Ja altijd. Ik denk dat het komt omdat ik niet nauwkeurig heb gedoseerd en ik geen tolerantie heb.
S
SowiesoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volg je de instructies? Ik had ook hevige hoofdpijn totdat ik begon met een volle glas water CBD weg te spoelen. Sindsdien nergens meer last van.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb dinsdag (voor het eerst) CBD capsules gekocht bij Action. Wat zijn jullie ervaringen met capsules en als de ervaringen positief zijn, welke merken raden jullie dan aan? Een tijdje CBD druppels geslikt maar daar heb ik niet veel aan gehad.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb de ongefilterde druppels van toen nog De Tuinen. Inderdaad met flink vocht innemen want je hele muil word gort dreuuuug en tis niet te nassen. Hoofdpijn nooit gehad.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#7
StraatPiraat zei:
Dag allen.
Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die last hebben van flinke hoofdpijn na het nemen van CBD druppels/wietolie en hoe jullie daar dan mee om gaan.
Wiet roken doe ik al een behoorlijke periode niet meer, maar ook daarbij is een lichte hoofdpijn mij niet onbekend. De hoofdpijn die ik nu van de olie heb is wel een stuk zwaarder.
Klik om te vergroten...
Wat is je doel dan, waarvoor gebruik je het?
Gaat het puur en alleen om het placebo effect?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."