Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete strains & hasj

Favoriete strains & hasj

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga denk Permanent Marker ook toevoegen aan mijn favorieten. Lekkere subtiele geur en smaak, maar het effect is erg sterk en bedwelmend. Deze Permanent Marker bevat 26% THC en dat is duidelijk merkbaar. Ik ben fan.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey Hey

Om hier en daar toch nog bij te dragen aan het forum bedacht ik me dit concept.

Ik ben echt een fijnproever, kan enorm genieten van verschillende strains.

Mijn favorieten
- Girl Scout Cookies (sowieso cookie soorten)
- Cherry Gelato
- Amnesia

Hasj
- Hiya

En smaken blijven veranderen; Zo vond ik eerst alle haze de shit. Dat is nu wel anders..
N
NeusjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk Amnezia Haze, maar dat vind ik momenteel te zwaar. Nu is mijn favoriet waar het vroeger mee begonnen is: White Widow. Pollem is mijn assie!
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn huidige favoriete wiet qua aroma's, smaak èn effect is Race Fuel OG.

Ook iets als Silver Haze vind ik een topper.

Verder kan ik voor dagelijks gebruik genieten van zelf gekweekte Hindu Kush. Een klassieker die ik erg waardeer en in veel opzichten een tegenhanger is van de twee eerder genoemde strains.

Ik rook veel liever goede hasjiesj dan wiet.

Daarbij heb ik vooral een liefde voor èchte topkwaliteit Afghaan. Dat kom ik eigenlijk zelden tegen in een coffeeshop. Er wordt veel mee gerommeld.

Maar als je echte Afghaanse Mazar-i-Sharif in de pijp hebt smeulen is dat een rijkdom aan aroma's.

Verder zijn hasjiesj en charas zoals Nepal, Kashmir, Tempel, Malana, Parvati etc. mijn favorieten.

Maar ik wissel dat graag af met Libanon, Beldia/Ketama en Gardella.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toen ik nog blowde was ik ook een fijnproever. Ik vond het geweldig om zo veel mogelijk verschillende soorten te proberen en de lekkerste eruit te zoeken. Wiet werd daarom altijd puur gerookt, maar hasj wel met tabak.

Diverse soortjes die ik mij nog goed kan herinneren omdat ze zo uniek smaakten:

Wiet:
-Blue nerdz
20240819_101440.jpg
Zoete, licht cremeachtige smaak en echt een enorm sterk effect (eerst energiek en daarna een zware stone).

-Pink Runtz
20241022_192729.jpg
Zoete smaak die erg lang in de mond bleef hangen.

-Rainbow zizi (makkelijk verkrijgbaar via een van de legale telers)
IMG-20241022-WA0008.jpeg
Toen ik deze rookte ging er een hele nieuwe wereld voor mij open, echt een unieke smaak en geur.

-Jet Fuel OG
Fijn energiek effect met enorm sterke indringende smaak

Hasj:
-Blue Moby (zelf gemaakt van trim)
1000040899.jpg
Omdat het vers gemaakt was, was de smaak echt super intens. Zodra het brandende gedeelte van de joint bij de hasj kwam zag je hem bubbelen en hoorde je hem verdampen. Een en al smaakbom🤤.

-GMO waterhasj
Hele sterke muffe smaak met een ware KO high. Altijd viel ik in slaap na het roken van deze.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dagelijks vind ik deze de meest passende bij mij.
Voornamelijk 50/50 ratio of Indica dominante strains

White Widow
Jack Herrer (#2)
Gorilla Glue (#3)
Sky Walker (#1)
Permanent Marker
Purple Queen
Skittlez

Heb wel meer soorten maar dan word het echt een waslijst.
Wel apart nadat ik ruim 10 jaar haze gerookt heb, ineens narigheid ervan krijg.
Ik rook af en toe wanneer ik er zin in heb 'n Sativa jointje maar dat is uitzonderlijk.
Ik haal af en toe ook andere strains, maar houd dat niet bij.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Biscotti
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
Biscotti
Klik om te vergroten...

Die zelf nooit gehad, laatst wel een soortje die gekruisd is door Biscotti.

Biscotti x Gelato = Gelatti , was lekker en sterk.
F
FelisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hippie Langwaus zei:
Ook iets als Silver Haze vind ik een topper.
Klik om te vergroten...
Ik vind ze ook lekker en heb ze vandaag gekocht

White Widow is ook erg lekker
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Raver zei:
Die zelf nooit gehad, laatst wel een soortje die gekruisd is door Biscotti.

Biscotti x Gelato = Gelatti , was lekker en sterk.
Klik om te vergroten...
Oh dat klinkt lekker

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."