#1
Gelieve zo spoedig mogelijk te antwoorden mvg
Ik ga het toch doen dan heb ik niets meer van verdovende middelen7 pillen. Is ongeveer 40 Mg Dex en dat is al weinig recreatief
Voel er weinig tot niets van! Maar ben toch van alles vanaf. Niets heb ik nog in huisNiets!
Voordat je je 12 a 14 uur echt kloten gaat voelen.
Dat is ook het mooie van Lisdexamfetamine - dat je het niet kunt misbruiken. Maar dat zal jouw verslaafde hoofdje er niet van weerhouden om het toch te proberenVoel er weinig tot niets van! Maar ben toch van alles vanaf. Niets heb ik nog in huis
Maar dan vervolgens niet luisteren ahahaha jeuzus christus.Gelieve zo spoedig mogelijk te antwoorden mvg
Heb er nog 6 alles of niets!
Klinkt als.. hoe heet hij ook alweer?Gezonde instelling, ga je nog ver mee komen. 👍
Waarom open je een topic en stel je een vraag als je vervolgens niet luistert en zelf alleen maar antwoordt op… jezelf?
Dit bedacht ik mij vanochtend ook!Klinkt als.. hoe heet hij ook alweer?
TequilaVodka?
Was bijlange niet onder invloed ben zelfs nog naar Gent gereden met de fiets 22km enkel achter '3mmc' was 2 MMC maar was nog plezantJa, dan ga je onder invloed zijn
De dosering is belachelijk hoog als je het mij vraagt.
Als het te zwaar valt dan ben je de lul. Aangezien het heel lang werkt.
Beter pak je 90 mg(wat al stevig is als je geen Lisdex gewend bent).
Je kunt na 3 uur altijd nog 30 mg bij pakken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."