Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
188 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
Sublimo zei:
Maar over welk pad heb jij het nu eigenlijk ?
Klik om te vergroten...

Stairway to heaven :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Zolang als de weg naar de hemel gaat is het goed he. :sunglasses:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Je gaat toch naar de hel bedoel je? :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
Je gaat toch naar de hel bedoel je? :P
Klik om te vergroten...

Nee, daar ben ik al buitengegooid. :sunglasses:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wiet en nog meer wijn..

Nee, daar ben ik al buitengegooid. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Goed om te horen was je thuis niet duidelijk :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Sublimo zei:
W.F.L. zei:
Je gaat toch naar de hel bedoel je? :P
Klik om te vergroten...

Nee, daar ben ik al buitengegooid. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Heb je keta gekocht ofzo :grin:

OT: Niks maar ik denk zo een jointje want ik heb geen zin in roofies eigenlijk :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
Sublimo zei:
W.F.L. zei:
Je gaat toch naar de hel bedoel je? :P
Klik om te vergroten...

Nee, daar ben ik al buitengegooid. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Heb je keta gekocht ofzo :grin:
Klik om te vergroten...

Nee, joh ! :) Ik probeerde die bij de dierenarts van de duivel mee te jatten... Helaas ! :wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
whiskey
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#8
jointje
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nicotine.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is weeeekenddddd en eindelijk na weken zoeken heb ik vanavond het goddelijk mdma dus een avond lekker genieten met een paar goede joints erbij :hearteyes:
OT: cafeine en nicotine
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
seth zei:
jointje
Klik om te vergroten...

En wat zelf geselecteerde anti hooikoorts/allergie tabletjes :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
25tolife zei:
seth zei:
jointje
Klik om te vergroten...

En wat zelf geselecteerde anti hooikoorts/allergie tabletjes :P
Klik om te vergroten...

Geen misbruik, ze werken perfect waarvoor het moet werken, stomme allergie ook soms :rolleyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meth.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#14
tomz0r zei:
Meth.
Klik om te vergroten...
:sunglasses:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wiet en weer een mislukte poging DMT, had er weer veel te weinig in gedaan, heb er alleen buikpijn, een stinkende kamer en vuile smaak in mijn bek aan overgehouden. Strax nog eens proberen :sunglasses:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
spacelord zei:
Wiet en weer een mislukte poging DMT, had er weer veel te weinig in gedaan, heb er alleen buikpijn, een stinkende kamer en vuile smaak in mijn bek aan overgehouden. Strax nog eens proberen :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Haha, heb je de rook ingeslikt? :grin: kut he..

OT: Nicotine
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#17
W.F.L. zei:
spacelord zei:
Wiet en weer een mislukte poging DMT, had er weer veel te weinig in gedaan, heb er alleen buikpijn, een stinkende kamer en vuile smaak in mijn bek aan overgehouden. Strax nog eens proberen :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Haha, heb je de rook ingeslikt? :grin: kut he..
Klik om te vergroten...

Ingeslikt niet, had gewoon alle dmt die door de gaasjes gesmolten was en aan de binnekant van de pijp in een hoopje plakte, eruit geschraapt en dat opgerookt. Smaakte echt vreselijk, binnen een halfuur probeer ik nog eens met 30mg.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Je hebt as nodig man :P a bunch..

DMT kan je niet roken uit een pijp zonder as, dan heb je een vaporizer nodig..

Dus, gaas, en zoveel mogelijk ruwe sigarettenas erop, en dan pas de DMT..
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Je hebt as nodig man :P a bunch..

DMT kan je niet roken uit een pijp zonder as, dan heb je een vaporizer nodig..

Dus, gaas, en zoveel mogelijk ruwe sigarettenas erop, en dan pas de DMT..
Klik om te vergroten...

Ja normaal van die staalspons, dan heb je geen smerigheid van de as nog mee in je pijp. Maar ga het sewes proberen met een laagje as :wink: DMT is waaw :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
:confused:

Staalspons is toch gewoon gaas? En er is niks smerigs aan as, het zorgt er gewoon voor dat je DMT niet door je gaas heen smelt als het vloeibaar wordt..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...915916917918919...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."