#1
W.F.L. zei:Sublimo zei:Maar over welk pad heb jij het nu eigenlijk ?
Stairway to heaven![]()
Zolang als de weg naar de hemel gaat is het goed he.
W.F.L. zei:Sublimo zei:Maar over welk pad heb jij het nu eigenlijk ?
Stairway to heaven![]()
W.F.L. zei:Je gaat toch naar de hel bedoel je? :P
Nee, daar ben ik al buitengegooid.![]()
Sublimo zei:W.F.L. zei:Je gaat toch naar de hel bedoel je? :P
Nee, daar ben ik al buitengegooid.![]()
W.F.L. zei:Sublimo zei:W.F.L. zei:Je gaat toch naar de hel bedoel je? :P
Nee, daar ben ik al buitengegooid.![]()
Heb je keta gekocht ofzo![]()

seth zei:jointje
25tolife zei:seth zei:jointje
En wat zelf geselecteerde anti hooikoorts/allergie tabletjes :P

tomz0r zei:Meth.
spacelord zei:Wiet en weer een mislukte poging DMT, had er weer veel te weinig in gedaan, heb er alleen buikpijn, een stinkende kamer en vuile smaak in mijn bek aan overgehouden. Strax nog eens proberen![]()
W.F.L. zei:spacelord zei:Wiet en weer een mislukte poging DMT, had er weer veel te weinig in gedaan, heb er alleen buikpijn, een stinkende kamer en vuile smaak in mijn bek aan overgehouden. Strax nog eens proberen![]()
Haha, heb je de rook ingeslikt?kut he..
W.F.L. zei:Je hebt as nodig man :P a bunch..
DMT kan je niet roken uit een pijp zonder as, dan heb je een vaporizer nodig..
Dus, gaas, en zoveel mogelijk ruwe sigarettenas erop, en dan pas de DMT..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."