Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
339 weergaven
18-5-2026
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#1
weeed
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
En verantwoord :beer:

OT: Wat nicotine en trek nu lekker me eerste biertje open. Hertoch Jan, alleen als die goed en goed koud is. :hearteyes:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wiet, op zich niks verwonderlijks..
Maar nu weer eens met shag ipv tabaksvervanger na 3 maanden niet roken.
Die tabaksvervanger is gewoon niet ideaal oa. veel inbranders omdat dat spul net zo groen is als wiet. En nou was hij op en ging ik naar de smartshop voor nieuwe.. was ie op daar. Hebben ze wl ander, maar die stinkt een uur in de wind.
Schiet dus allemaal niet op, dus nu wil ik drastisch minder gaan blowen en dan maar met shag.
Wordt je sowieso veel stoneder. Daarbij wil ik ook wel weer eens met anderen in de shop lekker een jointje roken, wat ik nu ook niet doe.

Hoop dat ik niet weer ga roken... :(
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Coke :rolleyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Safaarii zei:
Pep en zit nu al op 30 sigaretten in ongeveer 4 uur tijd. :openmouth:
Klik om te vergroten...

LOL :grin: Weet er alles van!

OT: nicotine en jasmijnthee. Dit weekend weer even rustig aan doen, vorige week al een beetje aan de pep gezeten en volgend weekend wordt er waarschijnlijk ook weer zo eentje, aangezien ik dan een leuk feestje in het vooruitzicht heb.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alchohol en....
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ghb+alcohol en merk er weer eens niets van bleh!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Normale pep 70% 134 mg oraal in een bommetjjuuhhhhhhhhhh inname 07.30 am

:hearteyes:
C
CDDLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een vette joint NLX. En een duivels koude Ice Tea.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#10
hasj & wiet
XTC :xtc:
C
CDDLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
Normale pep 70% 134 mg oraal in een bommetjjuuhhhhhhhhhh inname 07.30 am

:hearteyes:
Klik om te vergroten...


Om 7u30 smorgens speed, you go boy :grin:
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#12
alcohol
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gezellig met wat vrienden bij een vriendinnetje op bezoek en een beetje aan de pep van 70% purigheid, hmmmmmmmmmmm..... :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Marla Singer zei:
Gezellig met wat vrienden bij een vriendinnetje op bezoek en een beetje aan de pep van 70% purigheid, hmmmmmmmmmmm..... :hearteyes:
Klik om te vergroten...
vervelend....

ik gebruik hetzelfde als hierboven...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
SperSIZEboon zei:
Marla Singer zei:
Gezellig met wat vrienden bij een vriendinnetje op bezoek en een beetje aan de pep van 70% purigheid, hmmmmmmmmmmm..... :hearteyes:
Klik om te vergroten...
vervelend....

ik gebruik hetzelfde als hierboven...
Klik om te vergroten...


Jij ook al? Inderdaad echt afschuwelijk dit.... :wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marla Singer zei:
SperSIZEboon zei:
Marla Singer zei:
Gezellig met wat vrienden bij een vriendinnetje op bezoek en een beetje aan de pep van 70% purigheid, hmmmmmmmmmmm..... :hearteyes:
Klik om te vergroten...
vervelend....

ik gebruik hetzelfde als hierboven...
Klik om te vergroten...


Jij ook al? Inderdaad echt afschuwelijk dit.... :wink:
Klik om te vergroten...
:grin:

beetje jammer dat ik straks wel moet arbeiten
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb maar geaccepteerd dat ik vannacht echt niet meer ga slapen. Morgenavond personeelsuitje, hahahaha ben benieuwd! Waarschijnlijk ga ik het nog wel trekken, We hebben we goede pep. :wink:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kwil morgen gaan Cocainen....

Maar volgens mij ist een slecht id :(
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Marla Singer zei:
Ik heb maar geaccepteerd dat ik vannacht echt niet meer ga slapen. Morgenavond personeelsuitje, hahahaha ben benieuwd! Waarschijnlijk ga ik het nog wel trekken, We hebben we goede pep. :wink:
Klik om te vergroten...
ja dat heb ik net ook maar gedaan :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
speed en alcohol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...161162163164165...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."