#1
weeed


Safaarii zei:Pep en zit nu al op 30 sigaretten in ongeveer 4 uur tijd.![]()

lysergine25 zei:Normale pep 70% 134 mg oraal in een bommetjjuuhhhhhhhhhh inname 07.30 am
![]()
vervelend....Marla Singer zei:Gezellig met wat vrienden bij een vriendinnetje op bezoek en een beetje aan de pep van 70% purigheid, hmmmmmmmmmmm.....![]()
SperSIZEboon zei:vervelend....Marla Singer zei:Gezellig met wat vrienden bij een vriendinnetje op bezoek en een beetje aan de pep van 70% purigheid, hmmmmmmmmmmm.....![]()
ik gebruik hetzelfde als hierboven...
Marla Singer zei:SperSIZEboon zei:vervelend....Marla Singer zei:Gezellig met wat vrienden bij een vriendinnetje op bezoek en een beetje aan de pep van 70% purigheid, hmmmmmmmmmmm.....![]()
ik gebruik hetzelfde als hierboven...
Jij ook al? Inderdaad echt afschuwelijk dit....![]()
ja dat heb ik net ook maar gedaanMarla Singer zei:Ik heb maar geaccepteerd dat ik vannacht echt niet meer ga slapen. Morgenavond personeelsuitje, hahahaha ben benieuwd! Waarschijnlijk ga ik het nog wel trekken, We hebben we goede pep.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."