Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nou goedemorguh allemaal zonder zorguh tjah.... iemand weleens ziek geworden van pilluh???? en dan ook echt gruwlijk over je nek dus??? iemand die ik ken wel..... ennuh die heeft het toch wel vaak.... is dit normaal?????? ik hoop op reacties mzzl en veeel plezier met ut spacuh!"
"tjah....pilluh... nah....goeiuhmorguh allemaal tjah... xtc is -te- relaxx....heeft er iemand weleens pilluh genomen met hallicunerende shit erin?? pffffff eheh tjah....das wel vaag..ik ging op een gegeven moment inplaats van me vrienden tekenfilmfiguurtjes zien... en vliegende bierflesjes en allemaal zonnebloemen hahah....jah das wel vahg jah....offuh naar feesten gaan bij tramhaltes terwijl er helemaal geen feesten zijn....bloempotten veranderen in kinderen haha...maaruh jah iemand ook zoiets? tjah wat voor bekken je dan ook trekt he... zoiets offuh tjah... maare ik feest te veel....bij mij issut een gewoonte geworden elke weekend....gewoon thuis bij vrienden ofzo..."