Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yieps Freek!!! Ja, ik heb al veel te lang ervaring met speed! Het begon in het weekend met één lijn, maar helaas is het daar niet bij gebleven. Het moest maar niet zo goed doen! Alleen van de smaak heb ik nu al 10 jaar klachten en nog steeds is dat hetzelfde! Maar voor de rest, gà à à à à à à à à à à à à à à à à à n!!!"
"X.T.C.!!! Héééééél lekker hé! Het ergste aan die bollen voor mij is dat ik er steeds bij ga pakken! :P Als ik er nog 6 of zo heb, zijn die allemaal direct op. Tja, zo is het altijd al geweest en zo zal het hopelijk nog lang blijven duren! Feesten lijk de beesten!!!!!!!!!!!!!"
"Gertje zei: Zijn er hier mensen die wel eens gepakt zijn door de politie? Zelf ben ik alleen een keer gecontroleerd bij de douane, maar had gelukkig niets bij me . Was wel ff shaken, want soms rijd ik daar ook langs met een kofferbak vol met XTC pillen . Klik om te vergroten... Yieps Gertje, ik kan je zeggen dat ik al veel te dikwijls gepakt ben door de politie. Ik heb al een keer of 8 huiszoeking gehad en dan al die keren nog in de auto niet te vergeten! Het is nu eenmaal zo, als ze eenmaal weten dat je gebruikt, geraak je dus echt nie meer van de politie af. Maar dat neem ik er graag bij zenne, dat word je ook gewoon hé! Greeeeeetzzzzzzzz!!!"