Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het ook geprobeerd met een klein beetje aceton gekocht bij de etos, koffiefilter van de vertrouwde AH Ik had een tijdje geleden wat pep gekocht, gozer vertelde me dat ie niet zo goed was en dus mocht ik het cheap hebben, ik moest voor iemand anders wat regelen die het erg graag wilde hebben ondanks dat het dus niet al te goede verwachtingen mocht hebben, zijn geld = zijn keuze anyway, klein beetje aan overgehouden. 1x geprobeerd met bommetje van (gokje) 200-300 mg. Werd er aardig vaag van, iig de eerste 2-3 uur, waarna het minder werd. Niet al te plezierig, waarna ik vermoede dat er een aardige berg cafeine bij zat. Kan iemand dit bevestigen, of krijg je van een hoop cafeine een heel ander gevoel? Van regelmatige kleine lijntjes werd ik minder vaag, maar was niet echt normale en plezierige pep cruise. dus deze techniek maar eens geprobeerd, zoals beschreven. Er bleef van de zoiezo al kleine hoeveelheid zo'n lijntje over, op het oog zo'n 40-50% van het geheel, bagger met zo'n 3 plantages per gram dus ongeveer maar goed.. lijntje uitgebreid laten drogen en vervolgens geconsumeerd, smaakt veeeel meer als de normale pep die ik ken, en de werking lijkt ook een stuk beter, gewoon scherp en alert niet beetje vaag en lastig concentreren. Misschien maar es doorgeven aan de persoon met die berg van deze troep, oh ja natuurlijk moet ik testen enz enz, maar zit er nu ff niet in. Het lijkt iig geen negatief resultaat op het pepje te hebben.."
"033Amnesia zei: Haha ok das duidelijk DonnieDark0, bedankt! 't Kwam ook af van een speedjunk zelf die 't voor 6 euro per gram verkocht..en ik zette de ene lijn na de andere, dit kan bij (goeie) speed niet normaal zijn toch? Toch is dit denk ik in korte tijd de enigste speed waar ik aan kan komen en ik wil een kleine hoeveelheid (misschien) voor m'n examens nemen, want een kleine hoeveelheid werkt concentratieverhogend toch? Hoeveel zou ik dan in een bommetje moeten gooien? Klik om te vergroten... houd het bij recreatief gebruik, zeker als je het spul nog niet zo goed kent.."