Aangezien ik net uit m'n werk kom, m'n biertje nog niet op is en ik zelf ook eens met al die vragen liep zal ik eens even kijken of ik nog wat toe kan voegen...
Goed, eens even kijken hoe ik denk dat je het aan moet pakken;
Afhankelijk van hoe laat je gaat beginnen met die halve zou ik 'gewoon' eten. Niet overdreven veel maar wel n maaltijd. Na die halve zou ik er niet voor kiezen om een tak te roken, zorg er wel voor dat je iets van afleiding hebt. Anders ga je inderdaad alleen maar zitten letten op hoe de secondes voorbij gaan en of je al iets merkt aan je lichaam. Al ga je maar zitten zappen, druk je een filmpje er in of ga je slap zitten ouwehoeren met een fijn muziekje op de achtergrond. Het belangrijkste is dat je gewoon afleiding hebt.
Waar je rekening mee moet houden is het moment dat je merkt dat de pil zijn werk gaat doen.
Ik weet niet precies hoe je dit moet omschrijven maar je moet 'jezelf loslaten', je merkt dat je de controle over je lichaam verliest (niet in negatieve zin van het woord). Dat voelt de eerste keer best raar maar geloof me, je gaat niet dood en wat er gaat komen is zoveel beter dan je ooit gedacht had dat het zou zijn. Het kan best zijn dat je naar de pot moet en die helemaal vol schijt (had m'n ex; stinken als een dooie bever) maar dat maakt allemaal niet uit. Als je kan, dan zou ik nog even pissen...
![:wink:]()
Zou niet na een half uur maar na drie kwartier dan wel een uur de volgende halve er in drukken.
Tja, en dan ga je maat...! De eerste keer is onbeschrijfelijk... Vergeet niet af en toe wat vocht tot je te nemen en voor de rest moet je niks anders doen dan genieten...! Geniet...
Laat even weten hoe het was...!
![:grin:]()