Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e x xtc een paar vragen

1e x xtc een paar vragen

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#1
De meeste batmans die er rondgaan zijn shit.
Hoor de laatste tijd wel wat rumoer over een nieuwe batch die aanzienlijk beter zou zijn, maar fuck, 't is maar rumoer. Drop een halve, kijk of je 't leuk vind en ga dan lekker door, anders gewoon kappen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
berten zei:
weet wel dat uiterlijk niets zegt maar er zijn witte batmans in omloop en die bevatten mcpp dus de kans dat de TS deze heeft is toch heel groot tenzij er heel toevallig nog ergens pillen gedrukt zijn met een batman logo maar dat betwijfel ik
Klik om te vergroten...

En hoezo zou je dat betwijfelen?
In een klein dorpje hier zwierven 3 soorten blauwe dolfijnen rond en 2 witte/grijze batmans, allemaal tegelijk. Is dan alweer een tijd geleden toen er nog volop pillen waren,

maar UITERLIJK ZEGT NIETS.
Misschien heb jij wel de enige batman pil met mcpp, toevalig
p
pilliemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#3
en hoe was het?
z
zuiderlijkesteenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga morgen de 1e keer xtc doen met wat maten.
Ik heb een paar vragen.

Om te beginnen wil ik mededelen dat ik nooit andere drugs heb gebruikt als wiet en hasj, ik ben 2jaar geleden toen ik begon met blowen een aantal x bad gegaan omdat ik de controlles over mn gedachtes nietmeer had en hartkloppingen, hier heb ik inmiddels geen last meer van, allang nietmeer.

Mijn vriend zegt dat als ik mijn halve pil heb genomen(ja ik wil echt eerst een halve) dat ik een jointje met m moet roken, omdat je anders te zeer spaced op de vraag wanneer die inslaat en dat je het dan waarschijnlijk niet door hebt wanneer die inslaat, na een joint zou t veel relaxder zijn en prettiger, is dit zo of is het juist veel heviger dan?

Ook wil ik weten hoeveel ik moet eten?:

*Moet ik goed eten om energie op te bouwen?
*gewoon normaal
*of weinig

Alvast bedankt;d
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#5
In principe is het gezonder de inslag gewoon nuchter af te wachten. Je kan de spanning ook gewoon weg nemen door iets leuks of chills te gaan doen, potje schaken werkt voor mij altijd erg prima bijvoorbeeld. Lekker op je nest liggen of even te TV aan doet ook wonderen.

Wat eten betreft verschillen de meningen, het is bewezen dat een pilletje op een nuchtere maag beter en regelmatiger inslaat. Sommige mensen kunnen bij inslag na een goeie maaltijd last hebben van braken, sommige juist als ze met opzet té weinig hebben gegeten. Ook vind ik de kater de volgende dag(en) altijd wat milder als ik gewoon goed gegeten heb voor m'n space-avondje. Eten is namelijk tijdens/na je trip écht niet fijn of gemakkelijk, dat zul je wel merken! Mijn advies is gewoon een normale hoeveelheid eten, en dan met voorkeur een heule gezonde maaltijd.

Weet overigens zeker dat je pil geen shit is, slik 'm niet als je 't niet vertrouwd. Gezien je het morgen wilt gaan doen neem ik niet aan dat je 'm nog gaat laten testen?
Verder veel plezier en maak 'r iets goeds van, drink water.
z
zuiderlijkesteenLid
01-01-2024, 00:00
#6
bedankt voor je nuttige reactie, dan ga ik denkik nuchter de pil laten inslaan.
Ik heb een witte batman, ik heb hem niet laten testen maar volgens 2 vrienden (beide ervaren met xtc die vorige week die pillen hadden genomen om oa. mij te laten zien wat er gebeurde vonden het een prima pilletje)
z
zuiderlijkesteenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja na een halve lijkt me de kans toch klein dat ik me heel slecht voel, hoelang zou t moeten duren tot hij is aan het werken(30min toch?) en ik kan beslissen of ik een andere helft neem. want mijn vrienden vertelde me dat als je telang wacht dat de pillen nietmeer echt inslaan na al een gegooit te hebben.
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aangezien ik net uit m'n werk kom, m'n biertje nog niet op is en ik zelf ook eens met al die vragen liep zal ik eens even kijken of ik nog wat toe kan voegen...

Goed, eens even kijken hoe ik denk dat je het aan moet pakken;
Afhankelijk van hoe laat je gaat beginnen met die halve zou ik 'gewoon' eten. Niet overdreven veel maar wel n maaltijd. Na die halve zou ik er niet voor kiezen om een tak te roken, zorg er wel voor dat je iets van afleiding hebt. Anders ga je inderdaad alleen maar zitten letten op hoe de secondes voorbij gaan en of je al iets merkt aan je lichaam. Al ga je maar zitten zappen, druk je een filmpje er in of ga je slap zitten ouwehoeren met een fijn muziekje op de achtergrond. Het belangrijkste is dat je gewoon afleiding hebt.
Waar je rekening mee moet houden is het moment dat je merkt dat de pil zijn werk gaat doen.
Ik weet niet precies hoe je dit moet omschrijven maar je moet 'jezelf loslaten', je merkt dat je de controle over je lichaam verliest (niet in negatieve zin van het woord). Dat voelt de eerste keer best raar maar geloof me, je gaat niet dood en wat er gaat komen is zoveel beter dan je ooit gedacht had dat het zou zijn. Het kan best zijn dat je naar de pot moet en die helemaal vol schijt (had m'n ex; stinken als een dooie bever) maar dat maakt allemaal niet uit. Als je kan, dan zou ik nog even pissen... :wink:
Zou niet na een half uur maar na drie kwartier dan wel een uur de volgende halve er in drukken.

Tja, en dan ga je maat...! De eerste keer is onbeschrijfelijk... Vergeet niet af en toe wat vocht tot je te nemen en voor de rest moet je niks anders doen dan genieten...! Geniet... :rock:

Laat even weten hoe het was...! :grin:
z
zuiderlijkesteenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hartstikke bedankt voor de tips! ik ben niet vanplan tot 10uur nuchter te blijven, ik ga wel vamiddag een sticky roken maar die is tegen de tijd dat ik ga gooien allang uitgewerkt. Ik denk dat ik nu wel alles dr vanaf weet(de fout die ik maakte bij wiet was heeeel veeel roken de eerste keer en niet weten wat het eigelijk was, daardoor ging ik bad: zie mn tripreport haha)

Ik zal jullie morgen/overmorgen laten weten hoe het was

MVG zuiderlijkesteen
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#10
let maar op want de witte batmans bevatten mcpp en denk nie dat er nu plots een goeie stempel batmans met mdma gedrukt zijn dus vermijden die zooi zou ik zegn en als je het echt niet kan laten begin zeker met een halve meer zal je toch niet willen van die troep. stay safe
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
berten zei:
let maar op want de witte batmans bevatten mcpp en denk nie dat er nu plots een goeie stempel batmans met mdma gedrukt zijn dus vermijden die zooi zou ik zegn en als je het echt niet kan laten begin zeker met een halve meer zal je toch niet willen van die troep. stay safe
Klik om te vergroten...

Uiterlijk zegt niets, helemaal geen fuck, er kan ook in een witte batman dxm en pcp zitten of zelfs lsd...
Testen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Uiterlijk zegt niets, helemaal geen fuck, er kan ook in een witte batman dxm en pcp zitten of zelfs lsd...
Testen.
Klik om te vergroten...
Geef het nou maar op, mensen luisteren toch niet (:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
'k Ga de testologie kerk beginnen,
dan luisteren mensen wel als brad pit ook even mee doet :beer:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
'k Ga de testologie kerk beginnen,
dan luisteren mensen wel als brad pit ook even mee doet :beer:
Klik om te vergroten...

Ik zie hier een gat in de markt....! :wink:
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#15
weet wel dat uiterlijk niets zegt maar er zijn witte batmans in omloop en die bevatten mcpp dus de kans dat de TS deze heeft is toch heel groot tenzij er heel toevallig nog ergens pillen gedrukt zijn met een batman logo maar dat betwijfel ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."