Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hebben jullie weleens mdma gehad die zo sterk was dat je het niet meer kon handlen (zonder andere middelen te hebben gebruikt)?"
"harry123 zei: Wat bedoel je met niet meer kan handlen? Fysiek of psychisch? Klik om te vergroten... voornamelijk mentaal fysiek heb ik zelf nog nooit meegemaakt en in mijn omgeving ook niet de situaties waar het niet helemaal lekker liep was voornamelijk als iemand teveel input kreeg en flipte"
"harry123 zei: Jup gele en paarse nintendos gespot binnenkort paar gele halen Klik om te vergroten... hoe is het met de zuiverheid van de pillen nowadays? toen ik er mee begon eind jaren 80 was het allemaal best wel puur en goede kwaliteit, maar later werd het steeds meer bagger. is het nu beter? hoort wel!"
"Werd ook bij gewaarschuwd om niet een hele in 1keer te nemen! Wees voorzichtig![/quote][/quote] De wereld s aardig veranderd op mdma gebied zo te lezen, heb al een hele poos geen X meer gehad, en destijds was een pil of 2 goed te doen. Hopelijk zijn wat minder ervaren gebruikers zich hiervan bewust."
"JWCF zei: Hallo, Ik had een vraagje omtrent bad trips en XTC. In maart 2012 heb ik een enorme bad trip van wiet gehad (hartkloppingen, werd paranoïde en had het gevoel dat m'n hart zou gaan exploderen, heel naar). Zat wel met m'n beste vrienden, wat we al een jaartje ongeveer deden, gewoon relaxt blowen. Was wel voor examens, dus misschien stress daarvan.. Daarna paar maanden niet meer aangeraakt en na een tijdje langzaam weer gaan blowen en ging wel beter. Af en toe nog vervelend gevoel in m'n buik/borst, maar viel allemaal erg mee in vergelijking met die ene keer. Nu blow ik niet zo vaak meer, als ik het doe gaat het meestal wel goed. Nou ga ik over een paar weken naar een feest toe en een paar van mijn vrienden hadden het over pilletje doen. Dit heb ik nog nooit gedaan, maar ben eigenlijk wel benieuwd. Ik vroeg me alleen af, hoe groot is de kans dat ik weer zoiets zou meemaken? Of komen bad trips zelden voor bij XTC? Zelf zat ik te denken dat ik misschien het beste van tevoren thuis met een vriend een halve zou kunnen doen en kijken hoe dat voelt voordat ik op een feest sta en daar onwel word of iets dergelijks :P Ervaringen, tips, alles is welkom Alvast bedankt! Klik om te vergroten... Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je zelf kunt peilen hoe je in je vel zit. Je geeft aan dat dat eerder niet zo best was. Hoe is dat nu? Als je nog steeds niet goed voelt zou ik het zeker niet doen. Verder is XTC een verzamelnaam voor meerdere stoffen. Belangrijk is weet wat je neemt. Elke specifieke stof heeft zo zijn eigen karakter. Handig is je pil te testen om te weten waar je mee te maken hebt. Als je pil stoffen bevat die hallucigene eigenschappen bevatten, zoals MDA, zal het gevaar van een bad trip aanwezig kunnen zijn. als je pil deze eigenschappen niet heeft, bijvoorbeeld min of meer zuivere MDMA zul je een top avond hebben. de keerzijde is echter wel de kater: als je niet zo happy bent, is je serotonine peil wellicht niet zo hoog, en zal de kater des ter erger zijn, en dat kan behoorlijk kut zijn. Anyway; ga es bij je zelf te rade; hoe zit je erin nu? dat is wat mij betreft bepalend. en daarbij test je pil, kijk wat het is, en weet wat het doet. uiteraard doe je er goed aan om de specifieke posts in dit forum eens door te lezen, daar staat best veel in. grtn en succes"
"foreverinspace zei: Denk dat dit nogal van persoon tot persoon afhangt, ik zelf heb veel alcohol/mdma/speed gemixt en ben nog nooit zo hard gegaan (positief ;D) ... heb wel af en toe eens een watertje gedronken en even afgekoeld , nu nog top maar zal morgen wel wat minder zijn... Klik om te vergroten... tja die kater he daar wordt je niet vrolijk van de alcohol kater valt nog wel mee, hooguit een brakke dag een dag later MDMA voelde ik me meestal nog wel lekker loomy, de 2-3 dagen erna wel een beetje lusteloos maar ja da's nou eenmaal de keerzijde van een avondje pieken in ieder geval succes ermee, hopelijk valt 't mee bij jou grtn"
"dj87 zei: Xtc en lachgas! Klik om te vergroten... Dat vind ik ook een te gekke combi, zeker met een joint erbij Het is jammer dat lachgas niet meer (legaal) wordt verkocht, of vergis ik me? Een jaar of tig terug kon je nog wel gewoon ballonetjes in de club kopen, wat een tijden..."
"k00k zei: zjimiz zei: dj87 zei: Xtc en lachgas! Klik om te vergroten... Dat vind ik ook een te gekke combi, zeker met een joint erbij Het is jammer dat lachgas niet meer (legaal) wordt verkocht, of vergis ik me? Een jaar of tig terug kon je nog wel gewoon ballonetjes in de club kopen, wat een tijden... Klik om te vergroten... Zeker is dit nog legaal :P Doos van 25 stuks kun je zo bij de Gamma kopen. Qlimax heen- en terugweg! Terugweg was het geniaalst, MDMA begon uit te werken en dan ff lekker 1 minuutjes van de wereld weg gaan Klik om te vergroten... te gek! een echte doehetzelver kan niet zonder de Gamma"
"k00k zei: Hoi, Sinds ik XTC gebruik (elke keer feestjes overdag geweest) heb ik nog nooit een kater achteraf gehad. Ik heb ik de zomermaanden 6x gebruikt (juni, juli en augustus). Nu sinds 21 augustus niet meer. Hoe kan het dat ik nog nooit een kater heb gehad. Komt dit doordat het misschien feestjes zijn geweest die overdag plaats vonden (geen nachten doorhalen, minder je lichaam uitputten)? Niet dat het me uitmaakt ofzo, maar ben er gewoon benieuwd na. Want het is na die 6x gewoon geweest, opstaan en doorgaan met je normale ding en nergens last van (buiten een dikke wang en lip van het kaakfietsen). Anyone Klik om te vergroten... Het hangt er volgens mij ook sterk vanaf hoe het zit met je eigen serotinine peil. Als je normaliter al niet zo happy bent, kun je maar beter van de x afblijven, omdat je een voorschot neemt uit je beperkte voorraad, waardoor je erna keihard crashed. En als je juist wel vaak heppie de peppie bent, zou het omgekeerde kunnen gelden. En uiteraard zijn de andere genoemde oorzaken hiervoor in dit forum ook belangrijk."
"De reden dat het fout gaat, zijn in mijn ervaring veelal verkeerde combi's Als je een wat sterkere pil hebt, zou ik zeggen, hou het zuiver, hou het bij die drug, en geniet ervan Ga vooral niet combineren met alcohol (en andere drugs) en drink genoeg water. Ik schat in dat dit de oorzaak is van opname in zkh en detoxen e.v.. Het is jammer dat de beschuldiging richting de drug gaat en niet naar de gebruiker die er niet mee weet om te gaan. Het feit dat de pillen kennelijk wat meer MDMA bevatten doen hier niets aan af."