Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Damien0124 zei: Die "nieuwe" stofjes bestaan volgens mij al een tijdje, helemaal omdat ze het over spice-producten hebben, die bestaan ook al een tijdje. @ET Ik vind intoxicatie eerder als een luxe. Basisbehoeften heb je echt nodig om redelijk te (over)leven, niemand heeft drugs daarvoor nodig. Klik om te vergroten... who cares? DO DRUGS! :P"
"W.F.L. zei: Nieuwe drugs zijn gay Klik om te vergroten... have you tried them?"
"sick"
"De Britse uitgaanswereld is in de ban van de nieuwe partydrug 'Ivory Wave'. Na het verbod op het minder gevaarlijke mephedrone zijn de gebruikers massaal op zoek gegaan naar een nieuw legaal genotsmiddel. Doctoren waarschuwen dat Ivory Wave, dat verkocht wordt als badzout, de gebruikers verandert in gewelddadige psychoten. De afgelopen weken zijn er al tientallen jonge feestgangers opgenomen in het ziekenhuis en is een 24-jarige vader omgekomen na het nemen van de drug. Volgens getuigen dacht de man dat hij kon vliegen en sprong hij van een klif op het eiland Isle of Wight. Ivoor Wave kost slechts 8 pond per portie en kan via het internet besteld worden. Mogelijke bijwerkingen zijn angstaanvallen, hallucinaties, hevige hartkloppingen en pijn op de borst. bron: www.spitsnieuws.nl had er zelf nog nooit van gehoord."
"Chris Pontius zei: Ik laat mijn portie links liggen als ik het zo hoor. Klik om te vergroten... haha niet geintereseerd in het gevoel te hebben dat je echt kan vliegen? :P"
"Sublimo zei: Die gekke Britten weer... :P Klik om te vergroten... lekker helemaal naar de klote op het badzout :P geef mij maar pilletje ofzo"
"Marla Singer zei: pascal828 zei: Als die idioten verpesten de hele kijk op drugs met al die doden en ziekenhuis-gevallen. They gotta look for ze real stuff. En natuurlijk beter leren gebruiken, en niet misbruiken. Klik om te vergroten... Het is niet eens echt drugs, maar gewoon een huis-tuin-en-keuken-middel... Klik om te vergroten... wanneer qualificeert iets voor drugs dan? en @ wfl, ja 1 keer toen ik zat was maar merkte er niks van, wat supervreemd was aangezien die andere kerel op zn stoel zat van, snap er helemaal niks meer van enzo :P moest toen nog door zn vriendin met coke op de been worden geholpen (was op een terrasje). en had er toch 2-3 sleutelpuntjes van op. dus op naar de volgende keer, beetje financieele crisis hier dus voorlopig nog niet. so much to do, so much to do."
"tjah, het is gewoon de attitude van "drugs are bad m'kay" en er verder niet over nadenken. Gewoon verbieden, je leert het als kind al aan..."
"Rabbithole zei: Toch binnenkort maar eens proberen dan. Klik om te vergroten... :P schrijf er meteen een reportje over"
"Heel veel nieuwe drugs Een recordaantal nieuwe stimulerende middelen stelt de Europese drugscontrole steeds meer op de proef. In 2009 werden 24 nieuwe zogenoemde psychoactieve stoffen officieel vastgesteld. Dat maakte het Europees Waarnemingscentrum voor Drugs en Drugsverslaving (EWDD) in Lissabon vandaag bekend. Het is niet alleen het grootste aantal dat ooit in een jaar is gemeld, het is ook bijna een verdubbeling in vergelijking met het jaar ervoor. Bij de nieuwe drugs gaat het om synthetische verbindingen. Vooral het 'spice'-verschijnsel, waarbij kruidenproducten vermengd met synthetische drugs worden gerookt, neemt toe. Wat cannabis betreft, stelt het EWDD vast dat het gebruik daarvan in sommige Oost-Europese landen inmiddels hoger ligt dan in West-Europa. Tsjechië spant de kroon met naar schatting 28,2 procent ‘cannabisconsumenten’ in de leeftijdsgroep 15-34 jaar. bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech ... drugs.html wat een feest :P heeft iemand een lijstje voor me ?"